20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Francisco "Xisco" Jimenez Tejada  (Lest 77594 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Francisco "Xisco" Jimenez Tejada
« Svar #45 på: 13. Sep. 2008, 19:13 »
Så han var helt ubrukelig?? Utover kampen begynte han å vinne i lufta, han viste at han var sterk i kroppen, touchet var dårlig i starten, men kom seg det også.

Jeg har faktisk troen på han jeg, definitivt vår beste spiss i lufta!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 13. Sep. 2008, 19:15 »
I tilfelle det er MULIG å misforstå, den forrige posten min bærer sterkt preg av noe som begynner på "i" og slutter på "i" med bokstavene "r", "o" og "n" i mellom seg.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 13. Sep. 2008, 20:03 »
Faen så latterlig det er å hakke på en spiller etter en kamp!! Xisco var ikke god i dag, men han kom seg heldigvis litt utover kampen. Gutten har spilt noen sesonger i La Liga og spiller for det spanske u-21 landslaget. Han er 22 år, han er i et nytt land og har vært i Newcastle i under en uke....vi må rett og slett være LITT tålmodige med nye unge utenlandske spillere.

Enig kø1!
'
Det er så utrolig typisk NUFC supportere å kritisere våre nyeste spillere om de ikke SLÅR TIL MED EN GANG!! I dette tilfellet blir det ekstra latterlig siden det er så mye rot i klubben, selv om det er ganske så vanlig.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 13. Sep. 2008, 20:16 »
FUCKING SHITE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Fucking idiot!!

hcan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #49 på: 13. Sep. 2008, 21:46 »
FUCKING SHITE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Fucking idiot!!

Åååååååååååååååååååååååååååååååå er det mulig. bare fordi han putter et mål gjør han ikke til en verdensstjerne. kan ikke ha to aper på topp og Owen som hengende spiss. Da er det bedre å ha 5 på midten og Owen alene på topp. Savner Martins, så slipper vi Xisco og Ameobi. Bare å kvitte oss med dette men ingen som vil ha denne driten vår.

hcan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #50 på: 13. Sep. 2008, 21:51 »
Så han var helt ubrukelig?? Utover kampen begynte han å vinne i lufta, han viste at han var sterk i kroppen, touchet var dårlig i starten, men kom seg det også.

Jeg har faktisk troen på han jeg, definitivt vår beste spiss i lufta!

Han slo i hvertfall Smith på målprotokollen så gratulerer. Men Viduka blir litt Vanskeligere. Og Viduka har jo levd opp til forventningene, ikke sant?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 13. Sep. 2008, 21:55 »
Han har ikke trent med klubben en uke engang og du dømmer han allerede!!!??

Og det er forresten ingen som har sagt at målet han scorte gjør han til verdenstjerne, men jeg tror de aller fleste (ihvertfall de med litt mellom ørene) gir han en fair sjanse til å vise at han duger.

At han spiller på Spania U21 landslag og er regnet som en av landets mest lovende spisser gjør ihvertfall nok til at han skal få EN DEL flere kamper å vise seg frem på.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 13. Sep. 2008, 21:55 »
Du legger virkelig opp til at folk skal ta deg saklig nå, hcan.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

hcan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #53 på: 13. Sep. 2008, 22:01 »
Kom og ta meg. Hadde ikke gjort meg noe om han slo til men tror det er en Viduka, Luque, Smith, Ameobi, Kluivert, G'urvach og Cort spiller vi har henta her.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #54 på: 13. Sep. 2008, 22:01 »
Er latterlig å lese at noen har dømt Xisco som en flopp og "shite" allerede. Han scoret i dag; han var der han skulle være. Det var et enkelt mål, som Amøben kanskje hadde klart også, who knows.

Det er vel ingen her inne som har sagt at Xisco er en verdsensstjerne etter denne forferdelige kampen.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #55 på: 13. Sep. 2008, 22:07 »
la oss ikke klippe beina under guttren allerede nå, men han virka litt uspansk syns jeg:)
litt rusten touch langs bakken og god i lufta :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 13. Sep. 2008, 22:26 »
Det er helt klart veldig bekymringsfullt at Xisco er complete and utter shite i sin debut. Det er urovekkende.
Men vi skal ikke konkludere med noe som helst etter én kamp.

Men man kommer ikke utenom at Xisco var complete and utter shite i dag.
Selv om han scoret et mål og skapte et par sjanser.

Det eneste positive er at jeg tror Shola Ameobi hadde greid å lage innkast til Hull istedet for å score mål.
Xisco viste at han har en langt bedre kontroll på beina sine enn Shola.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 13. Sep. 2008, 22:28 »
ikke imponerende, men hvem kan kreve at han nye skal levere når de andre 11 ikke er interessert? (med visse unntak så klart, men vi skjærer over en kam ;))

hcan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #58 på: 13. Sep. 2008, 22:50 »
ikke imponerende, men hvem kan kreve at han nye skal levere når de andre 11 ikke er interessert? (med visse unntak så klart, men vi skjærer over en kam ;))

sant sant men ingen geni strek hughton gjorde i dag. ameobi og xisco på topp og owen bak. snakker vi flause?

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 13. Sep. 2008, 22:54 »
kall det hva du vil, men hvis du sikter etter en Owen som heller bruker krefter inne i boksen er jeg fullstendig enig!