20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spillerbørsen 2008/2009  (Lest 8904 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Spillerbørsen 2008/2009
« Svar #15 på: 31. Aug. 2008, 19:11 »
Jeg sier det igjen: Må være mye bedre å gi 3,2 og 1 stjerner til de tre beste spillerne. Mye enklere, lettere å gjennomføre og vi får en kåring i slutten av sesongen!

Et meget godt iniativ du har tatt her Wroom, men kommer alikevel med dette forslaget igjen! ;)

Og nei Benson, hadde ikke sett forslaget ditt! :) Men vi er jo enige ihvertfall.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #16 på: 31. Aug. 2008, 19:12 »
Syns dette var ett godt tiltak!    En del jobb, men vil Wroom gjøre den, så kjør på
sunt pueri pueri puerilia tractant

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 31. Aug. 2008, 19:13 »
Trur nok neppe denne blir nøytral. Vi veit jo alle at det er folk her som hata Butt for eksempel. Om han hadde spelt tidenes kamp av ein midtbanespelar hadde likevel enkelte her gjeve han maks 6.

Værre med ameobi vel i går fekk han samme rating som butt på skysport men her fekk han vel 1 hos samtlige...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 31. Aug. 2008, 20:30 »
Bra jobba Wroom!
Det skal vel ikke være en gjennomført nøytral børs, det skal vel være Newutd-brukernes børs?
Og ja, selvfølgelig vil Butt sitt bidrag bli undervurdert, men det får en vel bare leve med...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #19 på: 31. Aug. 2008, 21:02 »
Bra jobba Wroom!
Det skal vel ikke være en gjennomført nøytral børs, det skal vel være Newutd-brukernes børs?
Og ja, selvfølgelig vil Butt sitt bidrag bli undervurdert, men det får en vel bare leve med...

Nettopp! Det var bare jeg som tenkte den ble litt mere nøytral når alle sier sitt og man får et gjennomsnitt. Dog tror jeg ikke det er meg du svarer her, men svarer allikevel.

Om folk hater Butt? Det kan være. Dog, burde folk være "proffe" nok til å gi karakterer som spillerne fortjener. Gått brukbart hittil.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 31. Aug. 2008, 21:04 »
Man var vel kanskje litt vel usaklig mot Ameobi i går da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 31. Aug. 2008, 21:08 »
Man var vel kanskje litt vel usaklig mot Ameobi i går da.
Hvis det noen gang skal være lov til å gi en spiller huden for en dårlig prestasjon, så synes jeg ikke det var noe spesielt usakelig mot Ameobi. Han var rett og slett forferdelig.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #22 på: 31. Aug. 2008, 21:10 »
Synes Ameobi faktisk fortjente å få blant bunnkarakterene igår. De lille gode han gjorde igår var et par bakoverpasninger. Men han sendte mye feil og mistet ballen mye. Løp fryktelig lite/ingenting og hadde ingenting ute på matta og gjøre igår.

ratatosk

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 31. Aug. 2008, 21:16 »
Hvis man gjør X-antall elendige ting(-)  iløpet av en kamp, og ikke gjør en eneste god/positiv ting (+) , så fortjener man vel å få null i karakter.

Hvis man sier at elendige ting gir null poeng og gode ting 1 poeng, så blir ligninge slik:

(X x 0) + (0 x 1)  =  0

Ergo, Ameobi fortjener 0 på børsen.   

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 31. Aug. 2008, 21:48 »
Hvis man gjør X-antall elendige ting(-)  iløpet av en kamp, og ikke gjør en eneste god/positiv ting (+) , så fortjener man vel å få null i karakter.

Hvis man sier at elendige ting gir null poeng og gode ting 1 poeng, så blir ligninge slik:

(X x 0) + (0 x 1)  =  0

Slike innlegg trodde jeg virkelig jeg skulle få slippe å se på et fotballforum! :P...Pytagoras neste eller?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ratatosk

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 31. Aug. 2008, 22:01 »

(X x 0) + (0 x 1)  =  0

Slike innlegg trodde jeg virkelig jeg skulle få slippe å se på et fotballforum! :P...Pytagoras neste eller?

Pytagoras??  Aldri hørt om han, er han god eller?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 31. Aug. 2008, 22:06 »

(X x 0) + (0 x 1)  =  0

Pytagoras??  Aldri hørt om han, er han god eller?
Er du seriøs ??  :P
« Siste redigering: 31. Aug. 2008, 22:06 av danield »

ratatosk

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 31. Aug. 2008, 22:09 »

(X x 0) + (0 x 1)  =  0

Pytagoras??  Aldri hørt om han, er han god eller?
Er du seriøs ??  :P

Selvfølgelig ikke, vet vel at han er en knall god Gresk venstreback

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #28 på: 31. Aug. 2008, 22:12 »
Sikker på at det ikke er Dabizas du er ute etter ;)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 31. Aug. 2008, 22:17 »
Ameobi vant ein hodeduell da inni feltet kunne blitt skummelt om me hadde hadt spillere i feltet  ::)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]