20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Keepersituasjonen  (Lest 1572 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Keepersituasjonen
« på: 27. Aug. 2008, 21:30 »
Vi har for mange!

- Shay Given
- Steve Harper
- Tim Krul
- Fraser Forster

På tide å la Harper gå? Selge Given? Forster eller Krul ut?

Mener Krul var lenge fast på U-laget til Nederland. Såvidt jeg vet, så er han ikke det lenger. De siste sesongene har han vært utlånt til Skottland(Falkirk?).

Hverken Forster eller Krul vil vel lenge være i en slik situasjon hvor de blir utlånt gang på gang. Jeg mener nå det er på tide å gjøre noe snart. Når skal talentene få sjansen?

For all del, Given er 1.valg. Men allikevel.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Keepersituasjonen
« Svar #1 på: 27. Aug. 2008, 21:48 »
Vi skal da ikke selge noen. Vi har to meget solide keepere i Given og Harper og har to spennende talenter i Krul og Forster. Given fortsetter som 1. keeper og Harper 2. keeper så kan enten Krul eller Forster bli leid ut for å få matchtrening og den andre være 3. keeper og stå på reservelaget. Med andre ord håper jeg vi gjør som i fjor. Keeperplassen er vår beste lagdel og skal ikke svekkes.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 27. Aug. 2008, 22:12 »
Jeg ser aldri for meg at Harper signerer en ny kontrakt nå(kontrakten hans går ut til sommeren), når han ikke fikk fortsette som 1.keeper etter den våren han hadde så vil han heller aldri bli noe 1.valg i Newcastle, det vet både han og alle andre. Tror han er keen på å avslutte karrieren et sted hvor han får spille. Hvis dette blir tilfellet, så blir det ikke noe hodebry, Krul og Forster er mer enn gode nok til å være back-up målvakter i PL. Krul har allerede vist at han har nivået inne, mens Forster nok er der han også, det sier jeg på bakgrunn av at det faktisk ser ut som han har knepet 3.keeperplassen foran Krul.

Vår beste lagdel absolutt!! Men talentene Krul og Forster må snart opp et hakk på rangstigen og da er det greit hvis Harper går til sommeren(noe jeg tror han gjør).
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 27. Aug. 2008, 22:20 »
Med den sesongstarten Given har hatt, så er det litt rart at keepersituasjonen diskuteres. Jeg tror Krul og Forster ser litt på Harper og plukker opp litt av den innstillingen han har. Given blir (dessverre) for gammel til å spille fotball en gang, og da bør Krul/Forster være klar. Tviler på at de ville fått startet i så mange PL-klubber akkurat nå.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 27. Aug. 2008, 23:40 »
Ville ikke fått spille for noen PL-klubber nei. Men CCC-klubber derimot.
Det er da overhodet ikke noe galt med å gi en av keeperne våre rikelig med matching på nivå 2 vel?
Wankership eller SPL er nok det beste vi kan gi våre unge keepertalenter. Føler at det er Forsters tur til å gå på utlån, mens Krul blir igjen og trener med Given og Harper. Man kan jo ikke få stort bedre læremestere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon