20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 30/8 Arsenal-Newcastle United 18:30 Canal+ Sport 1 og 2  (Lest 49761 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 30/8 Arsenal-Newcastle United 18:30 Canal+ Sport 1 og 2
« Svar #165 på: 30. Aug. 2008, 19:31 »
Syns det er fornærmende overfor Smudge å sammenligne han med Shola. Han er pokker meg ikke så dårlig.
Ameobi er i særklasse. Det begynner å bli noen år siden Ameobi gjorde noe som kan kalles en godkjent kamp for oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 30. Aug. 2008, 19:32 »
Synst det er rart all frustrasjon som kjemme her når alle visste at dette kom til å verte vanskleg. SPESIELT med kampen før i veka i føtna. Og alle veit at Ameobi ikkje er god nok for oss og at einaste grunnen til at han er der utpå er for at vi skal få 11 mann på bana og sleppe kasta ein 17 åring til ulvane.

Straffen burde vore unngått. JA jevla dårleg av Ameobi, MEN like dårleg av Nozogbia å holde armen slik han gjer!!! Det er så unødvendig! dJiisiisisiiss!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 30. Aug. 2008, 19:33 »
Men se da på Ameobi! Han får da endelig en sjanse, og det minste en kan forvente er noe som ligner innsats! Jeg ser ingenting, han gjør INGENTING. Han ødelegger bare. Forferdelig oppvisning, nærmer seg en 1er på børsen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #168 på: 30. Aug. 2008, 19:34 »
Syns det er fornærmende overfor Smudge å sammenligne han med Shola. Han er pokker meg ikke så dårlig.
Ameobi er i særklasse. Det begynner å bli noen år siden Ameobi gjorde noe som kan kalles en godkjent kamp for oss.

Selv om jeg har null til overs for Smith, så skal jeg være enig med deg her!  Men det er ene og alene fordi Ameobi har vært tilstede og irritert meg med sin udugelighet i ALT for mange år nu, Smith har tross alt bare vært udugelig i ett år hos oss (så langt ihvertfall)
sunt pueri pueri puerilia tractant

mazzeshearer

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #169 på: 30. Aug. 2008, 19:35 »
colo og jonas er bra...gthrie inponerer meg!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 30. Aug. 2008, 19:36 »
Det er det værste jeg har sett...Ameobi kommer faktisk ut på banen igjen! Dette hadde jeg ikke trodd, KK!

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #171 på: 30. Aug. 2008, 19:37 »
Synst det er rart all frustrasjon som kjemme her når alle visste at dette kom til å verte vanskleg. SPESIELT med kampen før i veka i føtna. Og alle veit at Ameobi ikkje er god nok for oss og at einaste grunnen til at han er der utpå er for at vi skal få 11 mann på bana og sleppe kasta ein 17 åring til ulvane.

Straffen burde vore unngått. JA jevla dårleg av Ameobi, MEN like dårleg av Nozogbia å holde armen slik han gjer!!! Det er så unødvendig! dJiisiisisiiss!

Ja, hvorfor skal vi egentlig ikke ta og gjøre det? Kast gjerne 17-åringer til ulvene! Arsenal har jo kasta utpå dem i 4 sesonger. På tide å begynne et sted!

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #172 på: 30. Aug. 2008, 19:37 »
Ta ut Ameobi og sett innpå istede.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

mazzeshearer

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #173 på: 30. Aug. 2008, 19:37 »
noen som kan si meg hvor ranger er fra? vår egen ungdomsstall?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 30. Aug. 2008, 19:37 »
Ashley slukker sorgene! :D

hauepine

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #175 på: 30. Aug. 2008, 19:38 »
Forferdelig kamp hittil. Jonas er bra og Owen er bra når han får være med i spillet. Ellers er det bare Butt, Given og Coloccini som får godkjent. N'Zogbia, Ameobi og Enrique har vært dårlige.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 30. Aug. 2008, 19:38 »
Men se da på Ameobi! Han får da endelig en sjanse, og det minste en kan forvente er noe som ligner innsats! Jeg ser ingenting, han gjør INGENTING. Han ødelegger bare. Forferdelig oppvisning, nærmer seg en 1er på børsen.

Enig med deg her Kris. Vi er da klar over at Ameobi langt fra er verdens beste spiller, men når han får en sjelden sjanse skulle man nesten tro at han hadde vært LITT interessert i å prøve å gjøre noe med den.

Ellers så kan du si at det er rart med denne frustrasjonen lgrinde, men hører ikke det med når man er supporter? 4 poeng på 2 kamper, hvorav en på Old Trafford. Om kampen i utgangspunktet er vanskelig er det alltid et håp som ligger der, og er det håp blir det også som regel skuffelse/frustrasjon når det ikke går veien!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 30. Aug. 2008, 19:39 »
Kom igjen gutter! Vi spiller kansje sesongens vanskligste bortekamp med et fintspillende og angrepende Arsenal som vil ha revasje etter tapet mot Fulham forrige runde.

Ameobi har ikke vært god men spiller kansje mot ligaens beste stopperpar også i Gallas og Tourè, for å forsvare han litt. Men håper vi får se en av ungguttene i løpet av kampen istedenfor han.

Kritikken mot Butt idag skjønner jeg ikke.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #178 på: 30. Aug. 2008, 19:41 »
Blir morsomt å se Ameobi i aksjon igjen. Folk skal ha ham til å være ti ganger verre enn det han faktisk er. Ganske undervurdert egentlig.

Amøbens primære rolle, hvis han absolutt skal spille en kampp, bør være å være på motsatt banehalvdell enn der ballen er, til enhver tid! Han klarer å skape straffesituasjonen og han klarer å ødelegge Owens målsjanse på 1-0, han klarer en uendelig mengde med feilpasninger, og gjorde vel til og med kunststykket å stå i offside på et frispark. Er nesten like bra som å score selvmål når vi har corner, noe han sikkert klarer å prestere en gang. Jeg er ingen Liverpool-fan, så jeg lar ikke prestasjoner som hører til langt bak i historiebøkene påvirke meg. Ameobi er shiite, og bør ut av Newcastle.

mazzeshearer

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #179 på: 30. Aug. 2008, 19:41 »
hva tenkte zoggy der?