Altså. Jeg er fullt klar over at vi spiller borte mot Arse(a)nal, et Arsenal som forøvrig også spiller fantastisk fotball denne kvelden. Men noe man bør få kreve uansett er innsatsvilje, og det synes jeg et par av de svart/hvite har manglet. Se på Nicky Butt. En av våre aller beste spillere de siste par sesongene. Personlig synes jeg han ikke har vært like god de to første kampene heller, men her gjør han ingenting av det vi kan forvente av han.
Så var det Ameobi da. Da jeg så han startet var jeg optimistisk på hans vegne og gledet meg til å se hva han kunne gjøre med denne sjansen. Svaret er NULL, NIKS og NADA. Han har gitt bort ballen HVER gang han har hatt den, og han jobber f... ikke heller. Sorry, men det er ikke PL-nivå over Shola pdd.
Ellers er heller ikke Beye på høyden, Enrique sliter litt før nærmest spurter ut med strekk, N'Zogbia har vi også sett bedre.
Ellers godkjent til Colo, Taylor, Guthrie, Jonas og Owen som kommer til de 2 sjansene vi har. Given har vært nærmest strålende igjen.