20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
www.onecall.noDet har jeg.. Skjønner ikke hvordan de tjener cash heller
Men korleis sier eg opp kontantkort abonementet mitt i telenor, for så å bytte til OneCall faktura?
Sitat fra: Sebastian p? 20. Okt. 2010, 16:03Men korleis sier eg opp kontantkort abonementet mitt i telenor, for så å bytte til OneCall faktura?Du kontakter vel bare ønsket levrandør, og så ordner de resten. De sier opp avtalen hos telenor, og spør om du vil ha samme telefonnummer(dette er faktisk billigere enn å få nytt, stort sett). Så får du simkortet i posten, med angitt tid for når det blir aktivert. Det gamle abonomentet ditt blir ikke aviklet, før det nye er aktivert. Så er det bare å vente på datoen(ca. 1 uke pleier det å være), og så har du hengitt deg til en ny blodsuger. Tror dette skal være en dekkende og korrekt beskrivelse.
Bytt til Chess og for 89kr får du ubegrenset med sms, ringetid og data ut året! Ingen bindingstid, så hvis du ikke vil fortsette med abonnementet bytter du bare ved nyttår https://www.chess.no/abonnement/landingsside/?prodid=442