20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 26/8: Coventry - Newcastle (SportN 20.40)  (Lest 34019 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 26/8: Coventry - Newcastle (SportN 20.40)
« Svar #195 på: 27. Aug. 2008, 14:41 »
Sinka ikke Geremi spillet.?? Men i jøsse navn da mann, så du kampen? Og jo han var pissrævva....du synes han var god, eller ok i går?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 27. Aug. 2008, 14:57 »
Sinka ikke Geremi spillet.?? Men i jøsse navn da mann, så du kampen? Og jo han var pissrævva....du synes han var god, eller ok i går?

Som sagt synst eg han var middels. Nei eg såg ikkje kampen og site her å uttalar meg :P Sjølvsagt såg eg kampen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 27. Aug. 2008, 15:52 »
Geremi var på langt nær SÅ forferdelig elendig.
Han hadde flere gode løp på høyrekanten. Dessverre var det en blind linjemann som hindret oss i å skape noe som potensielt kunne blitt en stor sjanse. Synes ikke dødballene hans var SÅ forferdelige. De N'Zogbia slo var hundre ganger verre. De nådde jo ikke frem til første stolpe en gang, og hadde null høyde. Geremi sine var ganske så ufarlige, men han fikk da slått de litt høyere og litt lengre enn Zog.
Jeg synes Geremi også viste prov på å ha blitt LITT raskere i løpet av sommeren. Han greide å nå noen baller jeg aldri i verden trodde var mulig for ham å nå.

Geremi var så aldeles ikke god, men han var heller ikke helt for jævlig historisk dårlig. Han prøvde da i det minste. Startet kampen meget bra, og var delaktig i mye av vårt offensive spill i førsteomgang. I andreomgang ble han mer og mer borte. Totalinntrykket er at han prøvde, han løp mye, men fikk ikke særlig mye ut av det. Å gi han 5 på børsen synes jeg absolutt ikke er å overdrive. Å gi han 1 på børsen, DET er å dra det i overkant langt. Selv ikke Smith har spilt så dårlig. Og han har spilt mange kamper hvor han ikke har prøvd og ikke har bidratt med noe.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #198 på: 27. Aug. 2008, 16:21 »
Uannsett godt att vi vinner og skorer 2 mål uten naturlige spisser på banen..Nå er vi med videre og d er d viktigste..Dessuten virker d som om att vi styrte kampen og att Coventry ikke hadde så mange sjansjer forruten dem de skorte på...Har sett målene og jeg syns ikke att noen av dem er store feil av forsvaret eller Given.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 27. Aug. 2008, 16:30 »
Vi spilte egentlig en kanonkamp. Førsteomgang var fantastisk. Det beste jeg har sett av Newcastle på år og dag. Hadde vi bare hatt et par skikkelige spisser, så hadde vi nok scoret langt flere enn bare to mål. Motstanderen vår var selvfølgelig piss dårlig, og scoret på sin eneste ordentlige sjanse i første omgang. Ifølge SkySports statistikk hadde de to skudd på mål i første omgang, men kun målet kan karakteriseres som en reell sjanse, og kommer etter at ballen spretter på innsiden av Bassongs legg, og rett i føttene på målscorer, som i et helt vanvittig sjeldent lykketreff kliner ballen i krysset.

I andreomgang sliter vi mer med å komme til skikkelige sjanser. Vi går oss mer eller mindre fast, og det er lite bevegelse foran ballfører. Men vi har uansett full kontroll på kampen, inntil ett minutt på overtid av tillagt overtid, når et innkast fører til et av de merkeligste baklengsmål jeg har sett fra Newcastles side. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å slippe inn det målet, vi er mer enn nok folk, og dette er den ENESTE hodeduellen Coloccini taper i kampen.

Denne kampen skulle aldri i verden ha vært spennende. Owen burde aldri ha behøvt å komme innpå.
Hadde vi unngått det 2-1-målet tror jeg vi hadde cruiset inn til seier med tre eller fire mål. Istedet blir det en nervebitende andreomgang hvor Coventry greier å bryte opp rytmen i spillet vårt, uten at de er i nærheten av å skape noe sjøl.
Det gjør de først i ekstraomgangene.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #200 på: 27. Aug. 2008, 16:38 »
Dette er vel det Keegan-fotball handler om...Gjöre relativt sikkre og udramatiske kamper, spennende og underholdene. Tror ikke att det er siste kampen i år som kommer til å få oss til å bite naglene og rive oss i håret=)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 27. Aug. 2008, 17:45 »
Geremi var på langt nær SÅ forferdelig elendig.
Han hadde flere gode løp på høyrekanten. Dessverre var det en blind linjemann som hindret oss i å skape noe som potensielt kunne blitt en stor sjanse. Synes ikke dødballene hans var SÅ forferdelige. De N'Zogbia slo var hundre ganger verre. De nådde jo ikke frem til første stolpe en gang, og hadde null høyde. Geremi sine var ganske så ufarlige, men han fikk da slått de litt høyere og litt lengre enn Zog.
Jeg synes Geremi også viste prov på å ha blitt LITT raskere i løpet av sommeren. Han greide å nå noen baller jeg aldri i verden trodde var mulig for ham å nå.

Geremi var så aldeles ikke god, men han var heller ikke helt for jævlig historisk dårlig. Han prøvde da i det minste. Startet kampen meget bra, og var delaktig i mye av vårt offensive spill i førsteomgang. I andreomgang ble han mer og mer borte. Totalinntrykket er at han prøvde, han løp mye, men fikk ikke særlig mye ut av det. Å gi han 5 på børsen synes jeg absolutt ikke er å overdrive. Å gi han 1 på børsen, DET er å dra det i overkant langt. Selv ikke Smith har spilt så dårlig. Og han har spilt mange kamper hvor han ikke har prøvd og ikke har bidratt med noe.

Heilt einig! Og synst det er veldig rart Kø1 ikkje nevne Zoggy når han snakkar om å slå pissREVVA dødballar. Kor mange gange slo ikkje Zoggy den på Coventry forsvarar på første stolpe...

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #202 på: 30. Aug. 2008, 20:44 »
Klarer vi å bli enige om spillerpoengene for denne kampen?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 31. Aug. 2008, 01:57 »
Det er ikke mulig at alle er enig om en spillerbørs. Alle har sett kampen fra sin synsvinkel. Alle har spillere de bedømmer hardere eller mykere enn andre. Noen legger mer vekt på ting som andre mener er en fillesak.
Hvorfor skal vi bli enig om spillerpoeng?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 31. Aug. 2008, 02:10 »
Da er d bedre og gi fxs 3-2-1 stjerner til det ein meiner er dei 3 beste spillerne eller no og så samle opp stjerner..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]