20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 26/8: Coventry - Newcastle (SportN 20.40)  (Lest 34126 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 26/8: Coventry - Newcastle (SportN 20.40)
« Svar #180 på: 26. Aug. 2008, 23:39 »
Synes også Milner er MOM
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 26. Aug. 2008, 23:44 »
Milner var godt idag. N`zogbia ble bedre og bedre utover kampen og gjorde stort sett som han ville på slutten.
Ble ikke imponert over Beye idag.  Jeg mener det var en helt ok kamp idag. Det er skremmende at vi slipper inn 2 såpass enkle mål.
Enrique var litt slurvete i begynnelsen, men spilte seg opp. Pasningen til Owen var fantastisk.  Nå får vi håpe Ashley gir Owen de pengene han vil ha. Igjen beviser han hvor viktig han er.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 26. Aug. 2008, 23:58 »
Given - 7 - En kjemperedning, ellers lite å gjøre og har full kontroll utenom scoringene han er sjanseløs på.

Beye - 5 - Rotete kamp, har ikke vært på topp de første kampene, tydelig mangel på pre-season
Coloccini - 6 - OK. Gjør en del ting veldig bra, men slurver litt for mye. Ikke optimal på 2-2.
Basson - 6 - Godkjent debut, men heller ikke han gjør en optimal jobb på 2-2 scoringen.
Enrique - 7 - Bra defensivt, og ganske bra offensivt. Fantastisk assist på 3-2. Startet imidlertid litt nervøst, men spilte seg opp!

Geremi - 1 - Noe av det dårligste jeg har sett av en NUFC spiller i en enkelt kamp!! klarer ikke å se han bidro med noe som helst i dag.
Butt - 6 - Jobber godt defensivt, men er ikke god med ballen i dag.
Guthrie - 6 - OK kamp, brukbar både defensivt og offensivt, men blir aldri noe mer enn greit.
Zog - 7 - Kreativ og god, vår bestemann i ekstraomgangene. Dribler bra og skaper ting på egenhånd.

Jonas - 6 - Bra innsats, men er ikke mye han får til i dag synes jeg. Ingen spiss.
Milner - 8 - Strålende 1.omg, fullfører også bra. Kommer seg mye på skudd, dribler bra og skaper sjanser. Man of the match!!

Owen - 7 - Gjør det han kan best; score mål! Fantastisk spiller!

Det vi trenger er en sentral midtbanespiller som kan skape sjanser og være kreativ! Det at Guthrie/Butt nesten ikke skaper sjanser mot et CCC lag bør være et signal til KK om hva som MÅ prioriteres når vi skal handle denne uken! Og en kontrakt til Owen takk!

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #183 på: 27. Aug. 2008, 00:05 »
given 6 - ingenting han kunne gjøre med måla, har noken gode redninger, men sliter en del med utspark og ingangsetting.

beye 5 - masse småfeil ute å gikk på beye idag, var bra med frammover noken ganga, men skapte lite
coloccini 7 - no nonsens og braut spillet bra, tapte bare en hode duell i heile dag og det blei desverre mål til coventry
bassong 5 - sliter med tempoet og mister ballen vell lett noken ganger, ikkje heilt top i klareringene heller
enrique 7,5 - god defansivt, litt rusketet og gir vekk en unødvendig corner. Top notch pasningsspill av jose idag og hadde en utruuulig god assist til owen

germi 5 - gjorde det helt greit defansivt, men har lite tempo og var litt ruskete i pasningsspillet.
butt 6 - grei kamp, men sleit utrolig nok med posisjonering og stopper opp spillet unødvendig i overganger
guthrie 7 - utrolig god i første omgang, styrte spillet på midten med utsøkte pasninger, men blei dessverre dårligere utover i kampen. jobba bra
zoggy 8 - beste spiller i 2 omgang, kombinerte veldig fint med enrique på kanten og virka som en trussel med en gang han utfordra. Håper han spiller ving mot arsenal

jonas 7,5 - utrettelig idag og jobber som en hest både frammover og bakover, spesielt bakover mot slutten av kampen
milner 8,5 - MOM uten tvil. 1 assist og 1 mål, leikte seg til tider med forsvaret til coventry og hadde klart sin beste kamp på laaang tid

owen 7 - rett mann til rett tid, sliter litt med touchen (bortsett fra målet) men det er vel forståelig når han har vert ute i heile sommer.

dommer 2 - latterlig at kampen går til overtid når han har hatt fleire anledninger til å blåse av kampen etter 2 min med overtid var gått. Skjønner lite av koffor han ikkje blåste av kampen då det var ingen utdragelser av tid under overtiden heller.

vi savner en spiss idag, skulle hatt 3-4 scoringer til hadde effektiviteten vert på plass
- carry on!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 27. Aug. 2008, 00:34 »
Nå må vi faen meg få signaturen til Owen, for n'te gang beviser han at han bidrar med de avgjørende målene. Fantastisk goalgetter, vi må ha en slik en.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #185 på: 27. Aug. 2008, 06:02 »
Målene til kampen:

N'ZOGBIA
MILNER
OWEN

Er det Guthrie som har assist til Owen? Synes det ser ut som Enrique jeg, men kommentatoren sier det er Guthrie.
Hvertfall så har Milner og Jonas hver sin assist.

For spesielt interesserte:

MORRISON
DANN

Det målet til Morrison kan vel sies å være greit nok. Litt klabb og babb i forsvar, men Given får vel gjort lite der :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 27. Aug. 2008, 07:31 »
Human: At du gir Bassong samme karakter som Geremi er rett og slett katastrofe!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 27. Aug. 2008, 08:35 »

Hehe. Enig. Han var katastrofalt dårlig. Som nevnt har vi sett Baye bedre, men vi må huske på at han lider offensivt siden han er sammen med Geremi på høyrekant. Null hjelp mao.  Synes det var veldig irriterende de målene til Coventry. Castle hadde full kontroll og hjemmelaget hadde omtrent kun 2 avslutninger på mål. Vi hadde god kontroll bakover da forsvaret var etablert.  Det store usikkerhetsmomentet var døballene. Der var markeringene kritikkverdige. På første målet var det 3 forsvarsspillere omtrent rundt ballen, og markeringen var fraværende på headingen som kunne ha ført til 3-3 i ekstraomgangene. De spillerne som utmerket seg var Zog, Enrique, Guthrie, Jonas og ikke minst Milner. Sistnevnte har tatt sesongåpningen med storm. Enrique ble bedre og bedre utover kampen og jeg håper han starter neste PL.  Zog bakover er ikke noe særlig. Selv om Zog spilte en brukbar kamp, drublet han alt for mye. Dette kan straffe seg mot bedre motstand.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #188 på: 27. Aug. 2008, 11:05 »

følger du litt med så taper bassong nesten kver hodeduell, gjør masse småruskfeil og feilpasninger. Geremi pressa bra og holdt ballen i spill på høgrekanten i første omgang og braut spillet noken ganga defansivt, men skapte nada. begge hadde en dårlig kamp og begge var newcastles dårligste spillere idag..
- carry on!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #189 på: 27. Aug. 2008, 11:07 »

Er det Guthrie som har assist til Owen? Synes det ser ut som Enrique jeg, men kommentatoren sier det er Guthrie.
Hvertfall så har Milner og Jonas hver sin assist.

det var enrique
- carry on!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 27. Aug. 2008, 11:37 »

følger du litt med så taper bassong nesten kver hodeduell, gjør masse småruskfeil og feilpasninger. Geremi pressa bra og holdt ballen i spill på høgrekanten i første omgang og braut spillet noken ganga defansivt, men skapte nada. begge hadde en dårlig kamp og begge var newcastles dårligste spillere idag..

Bassong var jo veldig god, vann mange duellar og rydda bra opp. Vi hadde jo god kontroll defansivt, og forsvaret var bra. Bortsett frå Beye. Han var rusten. Men eg er einig i det du meinar om Geremi, han var middels. Dessuten vart han avblåst feilaktig for offside 2-3 gonger der det kunne vorte veldig farleg.

Skjønnar ikkje korleis han kan få 1 og 2 på børsen til visse folk og at dette var det dårlegaste ein har sett noken gong av ein NUFC-spelar. DÅ HAR DYKK IKKJE SETT MANGE NUFC-KAMPAR! Berre i fjorsesongen finn ein at nesten heile laget presterte det dårlegaste ein har sett av NUFC-spelarar nokensinne.

Dette var ein veldig god kamp av oss, vi styrte den fullstendig. Slurv og svikt i markering gir Coventry 2 mål, 1 dei vertfall ikkje skulle fått. Men cup er cup og det beviser denne kampen.
Kommentatorane skreut veldig av Newcastle i går.

Milner var klart MoM!.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 27. Aug. 2008, 13:09 »
Skjønnar ikkje korleis han kan få 1 og 2 på børsen til visse folk og at dette var det dårlegaste ein har sett noken gong av ein NUFC-spelar. DÅ HAR DYKK IKKJE SETT MANGE NUFC-KAMPAR! Berre i fjorsesongen finn ein at nesten heile laget presterte det dårlegaste ein har sett av NUFC-spelarar nokensinne.

Neivel??

Jeg tar med i betraktningen at vi møter et lag fra lavere divisjoner, at Geremi feiler nesten hver gang han har ballen, at han ikke klarer å slå en dødball som ikke er pissrævva, at han sinker spillet HVER gang han har ballen i føttene. Jeg mener helt seriøst, det var noe av det dårligste jeg har sett ever av en NUFC spiller. Og når man kan bruke skalaen i den andre enden, så hvorfor ikke gi slakt når det er på sin plass? Bidraget til Geremi var NADA!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #192 på: 27. Aug. 2008, 13:13 »
En stund siden jeg har skrevet her nå. Men så nettopp reprisene ifra målene som en var så vennlig å legge ut her. Vil bare påpeke guthries forarbeid forran målet til Owen. Merk dere dette. Synes det er fantastisk hvordan en spiller kan vinne ball på den måten, for så å sende en nærmest perfekt ball opp på bakromstruende spisser. Det er i dette bakrommet jeg ønsker at owen eller martins skal presse på. De har fart. Owen kompanserer litt mer med teknikk i sine eldre dager. Men det får så være.

Vil ha flere av de målene der. De kan settes mot nærmest uansett lag. ta de i ubalanse, send fram på raske spisser. Kontringsstyrken er tusen ganger større i år enn tidligere år.

Kan tenke meg med enten guthrie/butt, eller butt/barton, eller guthrie/barton som vinner ball på midten, setter fart med 2 raske vinger og raske spisser. Spille på styrkene vi har i stallen nå!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 27. Aug. 2008, 13:23 »
En stund siden jeg har skrevet her nå. Men så nettopp reprisene ifra målene som en var så vennlig å legge ut her. Vil bare påpeke guthries forarbeid forran målet til Owen. Merk dere dette. Synes det er fantastisk hvordan en spiller kan vinne ball på den måten, for så å sende en nærmest perfekt ball opp på bakromstruende spisser. Det er i dette bakrommet jeg ønsker at owen eller martins skal presse på. De har fart. Owen kompanserer litt mer med teknikk i sine eldre dager. Men det får så være.

Vil ha flere av de målene der. De kan settes mot nærmest uansett lag. ta de i ubalanse, send fram på raske spisser. Kontringsstyrken er tusen ganger større i år enn tidligere år.

Kan tenke meg med enten guthrie/butt, eller butt/barton, eller guthrie/barton som vinner ball på midten, setter fart med 2 raske vinger og raske spisser. Spille på styrkene vi har i stallen nå!

Det var Enrique som vann ballen og sendte den til Owen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 27. Aug. 2008, 13:25 »

Neivel??

Jeg tar med i betraktningen at vi møter et lag fra lavere divisjoner, at Geremi feiler nesten hver gang han har ballen, at han ikke klarer å slå en dødball som ikke er pissrævva, at han sinker spillet HVER gang han har ballen i føttene. Jeg mener helt seriøst, det var noe av det dårligste jeg har sett ever av en NUFC spiller. Og når man kan bruke skalaen i den andre enden, så hvorfor ikke gi slakt når det er på sin plass? Bidraget til Geremi var NADA!

Hehe eg er totalt ueinig. Han bidrog ikkje mykje, men er ikkje einig at han var pissRÆVVA, sinka spelet osv.