20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nile Ranger  (Lest 100631 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Nile Ranger
« Svar #435 på: 24. Sep. 2012, 10:22 »
Jepp, hadde Ranger som favoritt på reservelaget og når han slo igjenom i a-laget.

Enkelte av oss holder eit auge med dei yngre lagene også veit du... Synd at kontrakten og det har gått i hovudet på han.

Enig.

Hadde stor håp for gutten når han spillte i Championship for oss. Når Carroll dro hadde jeg håp om at Ranger skulle ta over tronen. Synd at han kaster bort karrieren sin.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #436 på: 24. Sep. 2012, 11:33 »
Synd at kontrakten og det har gått i hovudet på han.

No var vel han mildt sagt eit problemborn før den tid.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #437 på: 24. Sep. 2012, 12:01 »
Så klart, men har jo berre blitt verre etter det.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #438 på: 24. Sep. 2012, 12:21 »
Jeg likte Ranger godt, jeg også, men han blir jo bare verre og verre. Han prøver å fremstå som en grei kis på Twitter, men hei, la oss bare innse det. Noen klarer å gjøre dumme ting av og til, mens andre ikke klarer å gjøre noen ting rett.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #439 på: 24. Sep. 2012, 12:26 »
Digga fyren jeg og, men nå er han "voksen" og burde lagt ifra seg denne idiotiske oppførselen for lengst. Aksepterer gjerne noen feiltrinn, men dette har fått alt for langt, selv før denne siste hendelsen.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 24. Sep. 2012, 13:04 »
Husker jo de fantastiske innhoppene han hadde i 10/11 sesongen, mot Liverpool og Arsenal f.eks. Da var han virkelig et spennende talent  :(

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #441 på: 24. Sep. 2012, 13:06 »
Ferdighetene var der aldri noe å si på - kunne blitt en fantastisk spiss dersom psyken hadde vært på plass. Det er den jo overhodet ikke. Jævla tulling.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #442 på: 24. Sep. 2012, 13:31 »
Dette bildet er frå nokon dager sidan:

Haha... Berre synd det gang på gang er kun tomme ord, og han visser sitt sanne seg eit par dager etterpå.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #443 på: 24. Sep. 2012, 13:38 »
 :spytt:

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #444 på: 24. Sep. 2012, 13:43 »
Same old Shearer, always scoring!

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #445 på: 24. Sep. 2012, 13:48 »
Går det ikke an for klubben å bøtelegge spilleren når han havner i trøbbel gang på gang?? Skulle tro det gikk an å gi han en hver bot som samsvarte med lønna hans så vi slipper å betale den ihvertfall.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #446 på: 24. Sep. 2012, 13:58 »
Hans siste tweet frå igår: "I ALWAYS leave things until last minute 8-|" 

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #447 på: 24. Sep. 2012, 18:50 »
Går det ikke an for klubben å bøtelegge spilleren når han havner i trøbbel gang på gang?? Skulle tro det gikk an å gi han en hver bot som samsvarte med lønna hans så vi slipper å betale den ihvertfall.
Jeg forestiller meg at han har fått en god del bøter. Vet ikke helt hvordan klubbens reglement er på utenomsportslige hendelser, men innbiller meg at Joey Barton ble bøtelagt ganske kraftig i tide og utide, når han havnet i medias søkelys for all the wrong reasons. Så jeg tror nok også Ranger har fått en del heftige bøter. Men det er bare to ukelønner her og en ukelønn der. I det store og hele har det svært liten innvirkning på guttens kontokapital. Han har fortsatt langt mer penger enn han bør ha.

Ranger er et kjempetalent. Men der Chris Hughton trodde at a-lagsfotball og proffkontrakt ville gjøre gutten voksen tok han så til de grader feil. Og under Pardew har han utelukkende vært en pest og en plage. Den kontrakten han fikk etter den fantastiske sesongen i Wankership gikk til hodet på gutten, og han tror han er VELDIG mye større enn han er. Og at han ikke spiller fotball driter han i. For han er det status og penger som betyr noe, og penger er status for han. Ikke hva han gjør på fotballbanen.

Dessverre vil det koste oss hinsides dyrt å kansellere kontrakten hans. Og derfor kan man ikke gjøre annet enn å bøtelegge han når han bryter klubbens reglement, og ellers nekte han å trene eller spille med a-laget.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #448 på: 24. Sep. 2012, 21:42 »
Den kontrakten han fikk etter den fantastiske sesongen i Wankership gikk til hodet på gutten, og han tror han er VELDIG mye større enn han er. Og at han ikke spiller fotball driter han i. For han er det status og penger som betyr noe, og penger er status for han. Ikke hva han gjør på fotballbanen.

Enig Joakim, jeg tror mye penger har en svært dårlig effekt på Ranger. Men om det er som du sier at det ikke går an å bøtelegge han for noen sum opp imot det han tjener så er det nok lite håp. Jeg håper uansett vi bøtelegger han jevnlig slik at han får en påminnelse om hvor idiotisk han oppfører seg.

Jeg har alltid troen på at folk kan forbedre seg, men i fotball har man dessverre ikke alderen på sin side. Og før Ranger blir voksen og forstår at det finnes andre verdier enn penger, så spørs det om det ikke er for sent. Det beste er nok å glemme han og la han råtne vekk slik at han ikke får mer oppmerksomhet.

Jeg unner han overhodet ikke at vi må betale  han enda mer for å kansellere kontrakten hans.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #449 på: 25. Sep. 2012, 09:44 »
Med mindre klubben og spilleren kan bli enig om en felles sluttpakke, så vil det koste oss fryktelig dyrt å kansellere kontrakten, og det kommer heller ikke til å skje.

Jeg vet ikke helt hvordan det er med bøter, men det er sjelden noen bøtelegges med mer enn to ukelønner. Unntaket er vel Barton, som jeg mener fikk tre ukelønner i bot en gang. Men det er Joey Barton da, og han tok vel omtrent livet av en spiller på banen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon