20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nile Ranger  (Lest 99851 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nile Ranger
« Svar #405 på: 05. Mai 2012, 17:17 »
Nile Ranger med 2-0 for Sheff Wed som ser ut til å rykke opp. Er vel ikke umulig han spiller der neste sesong også.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #406 på: 05. Mai 2012, 17:34 »
Han har i det minste etter hva jeg har lest vært god for klubben fra byen mer kjent for band som Arctic Monkeys.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 05. Mai 2012, 18:01 »
Har fått det inntrykket jeg også, selv om det virker som han fortsatt sliter med å score mye. Ingen overaskelse egentlig for League One bør han være for god for om han prøver litt. Hyggelig med at Wednesday rykter opp. Ser gjerne at de tar en Norwich og Southampton og tar enda ett opprykk.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 05. Mai 2012, 18:08 »
Synd at Ranger ikke har en bedre innstilling til fotballen enn det han har. Talentet hans er/var minst like stort som f.eks S.Taylor, Carroll og Krul som har kommet opp fra akademiet vårt og tatt en plass i førsteelleveren.

Forrige sesong hadde han dessuten noen svært gode innhopp. Preget f.eks kampene våre mot Liverpool(3-1) og Arsenal(4-4) da han kom inn. Potensiale er  utvilsomt der, men tviler på at han noen gang slår igjennom i Premier League.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #409 på: 05. Mai 2012, 18:09 »
Ja, de er et lag jeg fra gammelt av forbinder med PL. Så det hadde vært morsomt. Syns faktisk det er rart at han sliter med å score mål på førstelagsnivå tatt i betraktning hvor gode avslutningsferdigheter han faktisk har vist ellers. Men det går vel rett og slett på psyken enda. Uansett er det nok egentlig bare holdninga til Ranger som gjør at han ikke spiller i Premier League nå uansett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #410 på: 05. Mai 2012, 20:17 »
Fra nufc.co.uk:

Sitat
Nile Ranger scored the clincher as Sheffield Wednesday were promoted from League One - before revealing a t-shirt bearing the message: "I'm a changed man."

Jeg fikk det først med meg på Twitter, men trodde seriøst da at folk spilte på Balotellis «t-skjortestunt» og at det var ment som en latterliggjøring av Ranger. Så feil kan man ta..

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #411 på: 05. Mai 2012, 20:22 »
Desverre forseint mener jeg. Bør ikke vise seg i nærheten av treningsfeltet til newcastle. Bør sendes ut på nytt lån rett etter ferien. I de siste årene har han vist seg å være utrolig uprofesjonell i forhold til resten av spillergruppa.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #412 på: 05. Mai 2012, 20:24 »
Kan sende han ut til Wanker neste sesong og gi han en siste sjanse der - føler jeg. Enten det eller så selger vi ham.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #413 på: 05. Mai 2012, 20:27 »
Vi er nok ikke uenige på det punktet, annern! Bare for å feie all tvil til side: Jeg mener Ranger er en tapt sak.

Christian

• Gjest
« Svar #414 på: 05. Mai 2012, 23:58 »

Fram med tattoen ja.

Nizarus

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #415 på: 06. Mai 2012, 00:02 »
Desverre forseint mener jeg. Bør ikke vise seg i nærheten av treningsfeltet til newcastle. Bør sendes ut på nytt lån rett etter ferien. I de siste årene har han vist seg å være utrolig uprofesjonell i forhold til resten av spillergruppa.

This

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #416 på: 06. Mai 2012, 04:37 »

Hvis det er for sent, hvorfor burde han sendes på lån og ikke bli solgt?
Same old Shearer, always scoring!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #417 på: 06. Mai 2012, 10:10 »
Er det ikke sånn at tannkjøttet byttes ut regelmessig? Altså; blir ikke Rangers tatovering fjernet naturlig etter hvert?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #418 på: 06. Mai 2012, 10:12 »
Nei.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #419 på: 06. Mai 2012, 10:28 »

Hvis det er for sent, hvorfor burde han sendes på lån og ikke bli solgt?

Jeg tenkte at det er kjappere, og koster mindre arbeid å finne en låneklubb. Men selvfølgelig hadde en overgang til en annen klubb vært best.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /