20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nile Ranger  (Lest 100114 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nile Ranger
« Svar #270 på: 30. Mars 2011, 12:46 »
Er det noen som har en overikt over hvor mange minutter vår unge Power Ranger har spilt i PL i år?
Nei.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #271 på: 30. Mars 2011, 12:55 »
410 minutter i Premier League på unge Nile denne sesongen.

http://www.transfermarkt.co.uk/en/nile-ranger/profil/spieler_88750.html
« Siste redigering: 30. Mars 2011, 12:56 av wiigen »
he shagged your lass, taylor shagged your lass

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 30. Mars 2011, 12:57 »
Tusen takk!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 30. Mars 2011, 15:11 »
Hadde noen veldig spesielle drømmer i natt - deriblant at Ranger putta et herlig mål etter å overraskende ha fått sjansen fra start mot Wolves. Det var så ekte også - at det må jo skje? :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #274 på: 20. April 2011, 03:25 »
Min drøm før neste sesong er at Power Ranger tar seg en tur på gymmen og buffer seg opp litt. For jeg ser veldig mye i han, som kan bli mye bedre om han får noen kilo med muskler på kroppen. Mye som minner meg om han langhåra jævelen, i Nile. Tror Ranger kan bli meget bra, om han bare blir litt større :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 20. April 2011, 07:53 »
Tja, i mine øyne er det ikke akkurat bedre fysikk han trenger for øyeblikket :P

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #276 på: 20. April 2011, 08:36 »
Nile trur han er verdens beste. Når Nolan spør om han har lyst å få hjelp av han og trene på avslutninger etter trening, takket Nile nei. Var vel viktigere å komme seg heim til Playstation sin. Sånne ein holdning viser at han ikkje har lyst til å ta steget opp blant dei store.
Newcastlesupporter siden 1992

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 20. April 2011, 09:01 »
Enig Tim..Dette er hentet fra en oppgitt person på NO: "Thought he was pretty awful today, but what struck me was his warming up at half time. f*** me, if he's like that in training no wonder he doesn't get picked and always looks knackered. A row full of lads doing those jogging knee circle things and there's Nile, sticking out like a sore thumb and jogging along, lifting his foot about 2 inches off the ground while everyone else has their knee at chest hight. Same with the twists, everyone with their elbows out, swinging back and forth, with Ranger with his arms down and slightly bent. Then they get in a circle and ask him to to in the middle and he slouches in like Kevin the Teenager being sent to his room. When they do drugs tests do they test for weed or just performance enhancers?"

Hans holdninger bekymrer meg. Talent er ikke nok om man ønsker å spille fast i PL. Jeg større tro på Ferguson nå enn Ranger. Ferguson har spilt godt når han har fått muligheten. I tillegg har han en mer ydmyk holdning.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 22. April 2011, 19:30 »
Må sei eg er veldig skeptisk til guten. Han lånast ut heile neste sesong. Og viss han tek den sjansen so kan han kanskje verte ein god spiss for oss, viss ikkje han tek sjansen so er det berre å kvitta seg med han.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 07. Mai 2011, 11:11 »
http://aggbot.com/link.php?id=13406106&r=tw&c=48

Sitat
Newcastle United striker Nile Ranger always believed Peter Lovenkrands was Scottish!

The Dane's six-year spell at Rangers helped give his accent a Glasgow twist and he even married a Scottish lass, Teresa.

And that was enough to fool rookie Ranger, 20, even though the pair have been team-mates for nearly two years.

Lovenkrands revealed: "We were playing at Arsenal and warming up in the corner when Nicklas Bendtner came over.

"Obviously we started talking to each other in Danish. When he ran away again, Nile turned to me and said, 'You speak Danish - but you're Scottish, aren't you?'

"All the time I've been here and he never realised I was Danish.

"I told all the lads and they were all laughing. They have been taking the mick out of him ever since."
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #280 på: 07. Mai 2011, 15:51 »
Haha. Fantastisk!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 07. Mai 2011, 18:30 »
Ranger nær scoring idag. Nok en kjemperedning av Foster hindret. Håper han får spille neste istedenfor Løven..
« Siste redigering: 07. Mai 2011, 18:48 av thomashaer »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 07. Mai 2011, 18:37 »
Touchet var bedre nå enn tidligere..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 08. Mai 2011, 17:01 »
Jeg syns det vi så av Ranger igår var brukbart. Etter Liverpool-kampen hjemme så dabbet han litt da han kom inn de neste kampene, men igår syns jeg han så bedre ut igjen, og det var bare en god redning som hindret ham fra hans første PL nettkjenning. Det er allikevel ikke noen krise med Ranger enda. Gutten er ung og det er flere som har hatt sånne "bare nesten i alt"-sesonger før det har løsnet senere.

Så lenge Ranger klarer å holde orden på prioriteringene sine så tror jeg han kan bli en bra PL spiss. Talentet er så deffinetivt der, og han må gjerne få mer spilletid både mot Chelsea og WBA.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #284 på: 08. Mai 2011, 17:33 »
Det er fullt mulig at gutten har veldig godt av litt motgang på banen. Få litt tyn for dårlig innsats, ikke score så mye mål. Det bør gjøre at han jobber litt hardere, og ikke tar ting for gitt.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒