20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 23/08 Newcastle United - Bolton Wanderers 16.00 (Sendes i opptak på C+ 20.40)  (Lest 51928 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Synes vi slapp Bolton til altfor mange sjanser de siste 10 min, det er for dårlig. Men det er deilig med 3 poeng og det er det som teller.

Men vi trenger spillerforsterkninger, spesielt nå som Martins også er ute.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sjansen til Milner var da mye større enn Nolans. Nolan må ihvertfall "vinne" en duell og styre ballen skrått mot mål, Milner var upresset.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Hvilken duell? Den sjansen jeg så til Nolan fikk han gå opp helt alene på 6-7 meter

Are

• Supersub
    • Vis profil
Gratulerer med 3 poeng folkens, smakte godt mot et defensivt og hardtarbeidende Bolton lag!

hawkai

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Ohjez!

Dette var deilig. Skal se kampen på c+ ikveld jeg ja :)

--
Martin
Martin

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Hvilken duell? Den sjansen jeg så til Nolan fikk han gå opp helt alene på 6-7 meter

Mulig jeg feilbedømte noe på den dårlige streamen, men at Milner sin sjanse var større, det er du vel enig i?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
47 711 tilskuere på St James' Park.

Elendig, ass.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil

Mulig jeg feilbedømte noe på den dårlige streamen, men at Milner sin sjanse var større, det er du vel enig i?

Ja, Owen hadde nok puttet på den. Og slike sjanser SKAL vi sette spikeren i kista på!

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil

Elendig, ass.

Ja, det var dårlig....kanskje de andre så kampen på myp2p.eu på den elendige streamen??? :D hehehehehe!! HÆRLIG MED SEIER!!!!!!!! DEILIG; HERLIG!!!! JEG KJENNER AT KEEGAN HAR KRAFTEN!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil

Elendig, ass.

Ja, det var dårlig....kanskje de andre så kampen på myp2p.eu på den elendige streamen??? :D hehehehehe!! HÆRLIG MED SEIER!!!!!!!! DEILIG; HERLIG!!!! JEG KJENNER AT KEEGAN HAR KRAFTEN!

Det er ganske røka egentlig. Lenge siden det har vært så få mennekser på en kamp i PL

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil

Elendig, ass.

Katastrofalt dårlig faktisk!! Første seriekamp, så er det så mye tomme seter...Er jo vært en del story'er om at mange sesongkortholdere har sagt opp billettene sine pga prisøkninger, ashley regime osv....Det må klubbledelsen gjøre noe med, jeg vil tippe det er på lvl 7 folk svikter, så det er bare å sette prisene NED!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Herlig med seier til tross for at vi burde ha puttet flere mål (særlig Milner). Given ser ut til å være tilbake for fullt, og det er bare å ta av seg hatten for nok en verdensklassekamp av vårt trofaste ess! I tillegg fortjener muligens både Owen, Zoggy og Geremi en del skryt?

Men jeg syntes fortsatt vi er litt skranglete i forsvar til tider og at Bolton får skape så altfor mye utover i 2.omgang. Slikt straffer seg mot bedre lag enn Bolton med mer effektive avsluttere, og de er det visst nok av i Premier League. Og hvorfor er ikke stadion fylt til randen egentlig? Første hjemmekamp på St. James denne sesongen etter en sterk serieåpning borte mot Manutd. Merkelig...

Uansett, vi får bare nyte 4.plassen så lenge vi har den og se frem til at Arsenal blir knust på "The Emirates" neste helg.  ;)

Også artig at både Hull og Stoke tar poeng i dag.

« Siste redigering: 23. Aug. 2008, 18:20 av geordie-olav »

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Zoggy?`ettersom omm  jeg har fårtstått har han vært dårlig

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
at det er 47 tusen, har nok mye med at boltonfansen ikke har løst inn billetter tipper jeg.....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
5000 tomme seter da.....det er nok dessverre en svikt fra hjemmefansen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM