20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 23/08 Newcastle United - Bolton Wanderers 16.00 (Sendes i opptak på C+ 20.40)  (Lest 51929 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 23/08 Newcastle United - Bolton Wanderers 16.00
« Svar #60 på: 23. Aug. 2008, 12:09 »
given

beye-taylor-colo-enrique

milner-guthrie-zoggy-gutierrez

martins-duff(owen fra 60)

Men du vet at det ikke blir laget sant ?  :) Butt spiller garantert !

Dessverre. Det laget hadde vært bra. Hvor ble det egentlig av Enrique?

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg fatter ikke at dere ikke forstår viktigheten av å ha en duellspiller på midtbanen.
an sparker ikke Bobby Robson??

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Vi får nok se det samme laget som mot ManU, med en benk bestående av:

Harper, Cacapa, Enrique, Bassong, Geremi, Smith, Owen

Er ikke Cacapa skadet da?

Enrique var på benken i første kamp og når KK velger å starte med N'Zogbia på backen istendefor han virker det ikke som Keegan har stor tilitt til han. Håper vi får inn en ny ventreback fort...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Butt starter garantert. Og så lenge vi ikke har en annen DM, så SKAL Butt starte, så fremt han kan.
Guthrie er ingen DM. Han er ikke noe anker. Han er en løper. Newcastles Roar Strand, Doffen Hæstad, Ardian Gashi, Fredrik Strømstad. Alt ettersom hvilken norsk klubb du heier på.
For at Guthrie skal kunne utnytte sine ferdigheter best mulig, trenger vi en DM. Og helst en ballsikker spiller, med gode pasninger, godt overblikk, som heller ikke glemmer sine defensive oppgaver, uten å nødvendigvis ha Butts ekstreme duellstyrke.

Synst det er temmeleg stygt å samanlikne Guthrie med Doffen Hæstad. Sistenemnte er ein kar som berre spring rundt og meia ned folk. Har ikkje pasningkvalitet what so ever. Ikkje fotballhjerne heller.  Guthrie har bra løpskapasitet, men har ferdigheter som gjer at han faktisk kan gjere noko konstruktivt med ballen i motsetning til "Doffen". 

SPOT ON!

Jeg har lest veldig mye posetivt om Guthrie selv, men ikke sett ham i den svart\hvite trøya selv ennå. Men hvis han seriøst kan sammenlignes med Doffen, da blir jeg SKUFFET! Det Doffen kan er, som Hans Emil sier: løpe rundt og hoppe inn i folk.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Så lenge Enrique er vår eneste VB burde han spille alle kamper, han er uansett bedre en Zog på VB.

Men regner med vi Stiller med samme lag som sist.
Men kunne vært morsomt med Butt ut, og Zog inn på midten (Geordie-Olavs lag)  Hjemme mot Bolton skal vi uansett bare kjøre på, og burde ikke være like avhengig av Butt`s deffansive jobb.

sunt pueri pueri puerilia tractant

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Det har ikke slått noen her at Enrique faktisk ikke holder nivået? Keegan ser spillerne hver dag imotsetning til oss. Hvis han setter Zoggy på venstreback så forteller det meg at Enrique ikke er god nok rett og slett, og da skal han selvfølgelig benkes

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Butt starter garantert. Og så lenge vi ikke har en annen DM, så SKAL Butt starte, så fremt han kan.
Guthrie er ingen DM. Han er ikke noe anker. Han er en løper. Newcastles Roar Strand, Doffen Hæstad, Ardian Gashi, Fredrik Strømstad. Alt ettersom hvilken norsk klubb du heier på.
For at Guthrie skal kunne utnytte sine ferdigheter best mulig, trenger vi en DM. Og helst en ballsikker spiller, med gode pasninger, godt overblikk, som heller ikke glemmer sine defensive oppgaver, uten å nødvendigvis ha Butts ekstreme duellstyrke.

Synst det er temmeleg stygt å samanlikne Guthrie med Doffen Hæstad. Sistenemnte er ein kar som berre spring rundt og meia ned folk. Har ikkje pasningkvalitet what so ever. Ikkje fotballhjerne heller.  Guthrie har bra løpskapasitet, men har ferdigheter som gjer at han faktisk kan gjere noko konstruktivt med ballen i motsetning til "Doffen". 

SPOT ON!

Jeg har lest veldig mye posetivt om Guthrie selv, men ikke sett ham i den svart\hvite trøya selv ennå. Men hvis han seriøst kan sammenlignes med Doffen, da blir jeg SKUFFET! Det Doffen kan er, som Hans Emil sier: løpe rundt og hoppe inn i folk.

Slapp av....Joakim vet ikke hva han snakker om. Selvsagt er Guthrie noe helt annet enn Doffen, Roar Strand osv.....Guthrie har glimrende basisferdigheter, trygg og rolig med ball...samtidig som han jobber hardt!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Tipper nok Keegan stiller med nøyaktig samme laget som mot Man Utd. Men jeg skulle gjerne ha sett Enrique inn på venstreback. Han kom seg mot slutten av forrige sesong og jeg syntes han spilte mange gode kamper. Og N'Zogbia har stagnert.

Ellers tror jeg dette fort kan bli en slitekamp. Med mindre vi går opp i en tidlig 1-0 ledelse så tror jeg nok vi må slite for å få alle poengene.
Bolton er et fysisk sterkt lag, og Newcastle er ikke akkurat kjent for å ta poeng i så altfor mange kamper på rad. Mest sannsynlig tar jeg nok feil, jeg tippet jo slakt mot Man Utd og heldigvis gikk ikke det tipset inn.

Tror uansett vi skal klare å hale dette i land. Enten vinner vi 1-0 eller 2-1 håper jeg.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvis dere tenker dere om så vet dere at Bolton er et av de mest fysiske lagene i PL, og en midtbane med Zog og Guthrie er jeg redd blir å tape alt for mange dueller. Husk at Arsenal har hatt store problemer mot Bolton nettopp fordi de spiller fysisk. Når Keegan velger Butt i kamp etter kamp, tror dere ikke han er viktig for laget da?
an sparker ikke Bobby Robson??

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Det har ikke slått noen her at Enrique faktisk ikke holder nivået? Keegan ser spillerne hver dag imotsetning til oss. Hvis han setter Zoggy på venstreback så forteller det meg at Enrique ikke er god nok rett og slett, og da skal han selvfølgelig benkes

Mons Ivar Mjelde ser Brann-spillerne hver dag, men jeg kan ikke si at jeg alltid er enig i hans disposisjoner. Akkurat som Luque fortjente mer tillit i sin tid, trenger Enrique det nå.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Mons Ivar Mjelde ser Brann-spillerne hver dag, men jeg kan ikke si at jeg alltid er enig i hans disposisjoner. Akkurat som Luque fortjente mer tillit i sin tid, trenger Enrique det nå.

Joa, ser den. Jeg har også veldig lyst til at Enrique skal få ut potensiale sitt, men vil heller at vi spiller med det beste laget.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Eg liker Zog på backen eg ! Det er drit deilig npr han kommer på overlap bakfra, og slår mye bedre innlegg enn Enrique! Han er ikke så veldig bra deffensivt, men ikke håpløs. Synes han gjorde det bra mot United, og Enrique synes eg ikke har gjort det noe serlig bra deffensivt han heller!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Enrique har selvfølgelig vært mye bedre enn Zog defensivt, mens Zog naturlig nok er bedre offensivt.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg tipper grunnen til at Enrique ikke spiller er hans prestasjoner i pre-season. Han hadde noen urovekkende feil og litt for mange dårlige opptredener.

MEN jeg liker ikke at Zog spiller back, plasseringsevenen hans er langt fra optimal defensivt, han kompenserer med farten, men mot de beste laga blir han fort avslørt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Spilte kampen på Pro Evolution mot en kompis i sted. Jeg var Newcastle og han Bolton.
Kampen endte: Newcastle-Bolton 0-4 (0-0).

Håper og tror at det ikke blir fasiten. Tipper vi vinner kampen 2-0. Regner også med at vi stiller uforandret fra forrige kamp...