20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 23/08 Newcastle United - Bolton Wanderers 16.00 (Sendes i opptak på C+ 20.40)  (Lest 52017 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Da er det på tide å begynne å se fremover etter den gode kampen på Old Trafford. Dette skal vel til vanlig være en kamp vi skal ha  kontroll på, men jeg er ikke sikker. Det er på en måte typisk Newcastle å rote seg bort i disse kampene, og spesielt etter en sterk defensiv kamp mot Man Utd. Håper at dette er luket bort av King Kev og vi går mot en overbevisende kamp igjen! ;D

Eksperttips: 3-0 - Owen, Colo og Guthrie.

-----------------Given---------------------

Beye------Colo-------Taylor-----N'zogbia

------------Guthrie----Butt-----------------

Milner ----------------------------Jonas

-----------Owen-------Martins-------------

Dette er jo da slik jeg tror det blir. Hadde jeg valgt, hadde nepp Butt fått spilt  ;)
« Siste redigering: 23. Aug. 2008, 00:59 av danield »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 23/08 Newcastle United - Bolton Wanderers 16.00
« Svar #1 på: 20. Aug. 2008, 10:21 »
Jeg tipper vi stiller nøyaktig likt som mot Man Utd, og vinner 2-0.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 20. Aug. 2008, 11:42 »
Skal vi klare å holde nullen allerede i årets andre kamp altså? Dere sikter ikke litt høyt her nå....  ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 20. Aug. 2008, 11:44 »
Vet vi forresten noe om hvordan det er for spillerne som er på landslagsoppdrag denne uken? Retunerer alle tidsnok til å være klare mot Bolton? Og hva med kapteinen vår?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 20. Aug. 2008, 12:00 »
Jonas og Colo er ihvertfall klare, og resten regner jeg også med at blir klare, med mindre de blir skadet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 20. Aug. 2008, 13:38 »
Michael Owen spiller IKKE!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 20. Aug. 2008, 14:39 »
Det er slike kamper vi skal vinne. Bolton vant ot Stoke i førtse kamp og spilte brukbart da, men hjemme må vi slå slike lag om vi skal komme på øvre halvdel. Samme lag kan fortsette side ingen fortjener å bli satt ut og når heller ikke Owen blir kalr så tror jeg også at det blir samme lag.

Tipper 3-1 til oss. Martins 2 og Guthrie.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 20. Aug. 2008, 14:53 »
Er vi obs på dødbaler, og ikke gir bort unødvendige i hytt og pine, så vinner vi !

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 20. Aug. 2008, 15:04 »
Et lite tegn på om denne sesongen kan bli brukbar er om vi vinner denne! hehe..
De tidligere sesongene kan vi både ha klart seiere og uavgjort mot antatt bedre motstand, men i kampen etter, når vi skal møte et antatt veldig mye dårligere lag, har vi tapt! Sier ikke at Bolton er et dårlig lag, men klarer vi 1-1 borte mot manu og taper hjemme mot Bolton, er vi for ustabilie slik som i tidligere sesonger..kan nesten konlkudere med det allerede da! Og da har vi ingenting å gjør blant de 10 beste på tabellen!

Håper å tror på en rimelig overlegen seier som dere andre tror her, MEN så er det en gang sånn at det er Newcastle det er snakk om ;)
Lykke til gutter:)  3 poeng hadde smakt godt!  ;D
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 20. Aug. 2008, 15:19 »
Så lenge vi får tre poeng er det likegyldig for meg om vi vinner 1-0, 5-0 eller 4-3. Så lenge vi får de poengene vi skal ha, så vil målforskjellen komme som et resultat av det også.

Synd at Owen ikke er klar til denne kampen heller. Må si det var litt skuffende. Men Martins kan å score mål han også, og fikk en meget god start mot ManU. Og så lenge vi skaper mange nok gode sjanser for ham, så er han i stand til å score både ett og to mål.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 20. Aug. 2008, 17:24 »
Forventer seier i denne, et evt. tap mot Arsenal vil da ikke bli tatt så hardt på fra min side. At våre spillere er såpass trent av Keegan i sommer ser jeg på som en stor fordel.

3-0   
Martins *2
Jonas
 :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 20. Aug. 2008, 17:43 »
Drømmer om 5 poeng etter årets tre første kamper. Det vil isåfall være fullstendig glimrende!
Jeg er forøvrig enig med Jokke. Så lenge vi vinner denne er jeg fornøyd. Vi skal vinne kamper mot slike lag hjemme. King Kev har gått ut å sagt at Fortress St. James' Park skal gjenoppstå, og det er i mine øyne nøkkelen til fremgang denne sesongen. Vi har vært for svake hjemme de siste sesongene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #12 på: 20. Aug. 2008, 17:50 »
Et lite tegn på om denne sesongen kan bli brukbar er om vi vinner denne! hehe..
De tidligere sesongene kan vi både ha klart seiere og uavgjort mot antatt bedre motstand, men i kampen etter, når vi skal møte et antatt veldig mye dårligere lag, har vi tapt! Sier ikke at Bolton er et dårlig lag, men klarer vi 1-1 borte mot manu og taper hjemme mot Bolton, er vi for ustabilie slik som i tidligere sesonger..kan nesten konlkudere med det allerede da! Og da har vi ingenting å gjør blant de 10 beste på tabellen!

Håper å tror på en rimelig overlegen seier som dere andre tror her, MEN så er det en gang sånn at det er Newcastle det er snakk om ;)
Lykke til gutter:)  3 poeng hadde smakt godt!  ;D

Nå må du huske at det var Small Sam som ledet oss i begynnelsen av sist sesong. Nå er det jo KKK :)

Trur vi vinner 3-1, mål av Martins, Jonas og Taylor
Newcastlesupporter siden 1992

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #13 på: 20. Aug. 2008, 19:21 »
Duff og Guthrie scorer, vi vinner 2-1.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 20. Aug. 2008, 20:20 »
Nå må du huske at det var Small Sam som ledet oss i begynnelsen av sist sesong. Nå er det jo KKK :)

Stopp pressen! Ku Klux Klan har kjøpt seg inn i Newcastle
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."