20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Bolton  (Lest 5395 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Bolton
« på: 19. Aug. 2008, 13:07 »
Imårå går båten ffra haugesund til newcastle;) sweet!
Andre som skal reise øve med båten??

. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Bolton
« Svar #1 på: 19. Aug. 2008, 16:07 »
I morgen, faktisk. Riktignok bruker båten tjue tusen evigheter over dammen, men å ankomme Newcastle torsdag synes jeg høres tidlig ut.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 19. Aug. 2008, 19:44 »
Da har man bare enda mar tid i den herlige byen ! Man kjeder seg ikke uansett som om man ikke har noe å gjøre i Newcastle ! Bare å vere der er digg !

Pekka

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #3 på: 19. Aug. 2008, 23:46 »
Flyet går tidlig fredag morgen fra Stavanger, og er fremme i Newcastle rundt to timer senere. Er glad jeg slipper båt ihvertfall. Gleder meg massivt til å se min første kamp på St. James. Var på omvisning der for to år siden, men det var i sommerferien så det ble ikke kamp den gang.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 20. Aug. 2008, 09:10 »
Velkommet til forumet, Pekka. Det er meldt 18-19 grader og litt sol til helgen så det ser ut som om det kan bli en bra helg her i Newcastle. Jeg skal ikke på kampen selv men satser på seier.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 20. Aug. 2008, 11:27 »
Joakim, alle er ikke like gla i og fly som deg, og båt er fantastisk;) om du ikke blir båtsyk osv da.. 24 timer med båt går FORT for meg..
Og ha noen dager ekstra i newcastle er jo bare fantastisk, første gang jeg så kamp så var :wow kjapt opp til stadioen, wow kjapt him.. Det er ikke akuratt fantastisk.. sååå noen dager ekstra er bare sweet;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 20. Aug. 2008, 13:37 »
Om dere hadde vært her mandag også så hadde dere fått med dere "Blaydon Races" på veddeløpsbanen. Årlig event på fridagen i august. Utroolig artig å være. Masse folk og liv dersom været er bra.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 21. Aug. 2008, 02:08 »
Off topic. Noen av dere som har vært i Birmingham? Flytter dit om en måned:S Tror det er en jævla drittby, men håper jeg tar feil... Iallefall mulighet til å se WBA, og Villa, kanskje B'ham neste år.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #8 på: 21. Aug. 2008, 03:35 »
Jeg vurderer sterkt å ta en tur til Newcastle helga før bursdagen min, da vi har hjemmekamp mot Blackburn.
Er det fler som skal over dit da? Drar mest sannsynlig alene, så hadde vært moro å møtt noen nordmenn der.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 22. Aug. 2008, 09:47 »
Guttar:P om dere ser nyeste nyhet paa www.nufc.co.uk saa var jeg der:) sweeet!!!!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 22. Aug. 2008, 14:52 »
Fint for deg  ;)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 22. Aug. 2008, 17:26 »
Men autograf fikk han ikke  ;D ;D

cybro

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 24. Aug. 2008, 13:13 »
Flyet går tidlig fredag morgen fra Stavanger, og er fremme i Newcastle rundt to timer senere. Er glad jeg slipper båt ihvertfall. Gleder meg massivt til å se min første kamp på St. James. Var på omvisning der for to år siden, men det var i sommerferien så det ble ikke kamp den gang.

Kor mykje betalte du for flyet frå Stavanger? Bur i Bergen, men det eg har sjekka er svindyrt.... Må vel evt. til Torp, men det er mykje stress for å komme seg til Newcastle(tog frå London til Newcastle...)
* Newcastle 4 Ever :) *

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 24. Aug. 2008, 13:18 »
Har hørt rykter om at jet2 har planer om å starte opp igjen flyruta mellom Bergen og Newcastle. Dette pgr at båten er sluttet å gå( Den er vel det ? ) Jet2 er iallefall er helt hvilt billig selskap, og eg har funnet turer for 350 kr tur/retur Bergen-Newcastle!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 24. Aug. 2008, 13:36 »
Skulle bare ønske at et eller annet flyselskap kunne begynne å fly fra OSL/Rygge/Torp(altså østlandet) DIREKTE til Newcastle! Hadde vært drømmen og fått en rute, som hadde tatt oss fra f.eks OSL til Newcastle på to timer....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM