20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 08/09  (Lest 68920 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #465 på: 18. Feb. 2009, 22:27 »
Newcastle er eineste lag som har tatt poeng mot Manu på Old Trafford denna sesongen. Hull er dei einaste laget som har scora mot dei der siden den gang.
Impressive.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #466 på: 21. Feb. 2009, 17:40 »
Stoke har snudd 0-1 til 2-1 hjemme mot Pompey. Er i alle fall bedre at de vinner, enn at Pompey gjør det..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #467 på: 21. Feb. 2009, 17:41 »
Syns jeg overhodet ikke. Helst skulle det uansett vært uavgjort der.
Arsenal sliter mot Mackems...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #468 på: 21. Feb. 2009, 17:48 »
Vel, tre poeng til Stoke fører de opp på samme poengsum som oss, med dårligere målforskjell.
Pompey har samme poengsum som oss før runden.
Selvfølgelig hadde uavgjort vært best, men skulle et lag ta alle poengene, er det best at det blir Stoke synes jeg.

Mackems har ikke slitt like mye som jeg hadde håpet på, men satse på et sent vinnermål fra hjemmelaget.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #469 på: 21. Feb. 2009, 17:49 »
Tror uansett at Pompey vil ta flere poeng enn Stoke når sesongen er ferdigspilt, derfor er jeg mer opptatt av å holde Stoke lengst mulig bak. Men vi skal nå uansett gjøre dette selv!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #470 på: 21. Feb. 2009, 17:51 »
Vi tar det selv vi ja ;)
2-2 btw ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #471 på: 21. Feb. 2009, 17:51 »
Ordna seg et bra resultat der uansett ;)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #472 på: 21. Feb. 2009, 18:27 »
Resultateen gikk vår vei idag, bortsett fra at Arsenal ga et poeng til Sunderland.

Må nevne at Wigans Lee Cattermole nok engang har skadet en motspiller, denne gangen er det Boro`s Didider Digard som måtte av banen med oksygenmaske. Fra før har jo Barton og Beye blitt stemplet av råtassen. Det er sikkert flere jeg ikke kommer på i farte som har fått kjenne på knottene til Cattermole.

Med en skade på en av sine bedre sentrale midtbanespillere (Digard) vil Boro få det om mulig enda vanskligere å holde seg oppe. Har med dagens kamp spilt 14 kamper på rad uten seier. Synes stallen til Boro virker særdeles tynn og består av veldig mange unggutter. Ser ikke helt hvem som kan komme inn for Digard resten av sesongen å snu denne dårlige trenden, og med Liverpool i neste kamp for dem skal man ikke utelukke at de kan komme opp i 15 strake kamper uten seier.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #473 på: 21. Feb. 2009, 18:43 »
Cattermole er rett og slett et skikkelig rasshøl! Han går inn i taklinger med en skremmende fart, og det er jammen ikke rart spillerne ligger strødd og skadet, etter å ha møtt han. Håper han får seg en skikkelig lærepenge a la Gazza, da han knakk sin egen fot på eget idioti.

Boro tror jeg faktisk rykker ned. De har ikke det beste laget, og veldig mange av spillerene deres er unge. WBA tror jeg også går ned. Blackburn er en god kandidat til en plass under streken også, med mindre de skjerper seg betraktelig!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #474 på: 21. Feb. 2009, 19:38 »
Enig. Jeg tror Boro og WBA tar turen ned sammen. Hvem som slår følge er litt vanskelig, ettersom det er igjen snaut 1/3 av sesongen. Men at det kan bli Blackburn ser jeg ikke bort i fra. De må, som kø1 sier, skjerpe seg betraktelig, og viser ikke akkurat gode takter borte mot Scum. Men så er det en vanskelig kamp.
For å si det slik, vi bør klare oss i år ;)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #475 på: 21. Feb. 2009, 21:22 »
Cattermole er også en av mine hatspillere. Er ikke trygg å ha på banen. Har jo skadet både Beye og Barton denne sesongen.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #476 på: 22. Feb. 2009, 09:49 »
Blackburn hadde vel strengt tatt fortjent 1 poeng i går på OT. Stolpeskudd, og kanskje snytt for 1 straffe.
Uansett - vi må gjøre dette selv. Kan ikke satse på at vi skal få hjelp av andre lag i innspurten.
Den jobben må vi starte allerede i dag- med en seier mot Everton (selv om jeg tror det blir tøft).

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #477 på: 22. Feb. 2009, 13:49 »
Ja, da jeg skrev at de slet på OT, var det i første omgang. Men de løftet seg ganske mye etter pausen.
Men Manchester spilte ikke en god kamp de heller.

Bra at Stoke - Pompey spilte uavgjort, men litt synd at Wigan ikke slo Boro og Arsenal slo Mackems. Men vinner vi i dag, har vi økt med to poeng på Stoke, Pompey, og Boro. Og tatt inn to poeng på Mackems. Men så var det det å vinne da, vanskelig kamp. Krysser fingrene ;)

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #478 på: 22. Feb. 2009, 16:38 »
Fy faen Fulham kjørte over wba
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #479 på: 28. Feb. 2009, 17:35 »
Boro mest sannsynleg med seier øve Liverpool. Kven som rykke ned trur eg ikkje verte avgjort før i siste serierunde...