20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 08/09  (Lest 69141 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #345 på: 27. Des. 2008, 21:20 »
Tja. Det kan kanskje virke demoraliserende. Men det kan kanskje også være en vekker for spillerne, når de ikke lenger kan "hjemme" seg bak lukkede dører i garderoben, og må stå til rette for fansen og hele verden når de har gjort en så forferdelig svak førsteomgang. Jeg synes ikke det er den verste ideen i verden, så lenge det er noe du gjør én gang, og ikke hver gang det går dårlig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #346 på: 28. Des. 2008, 16:55 »
Fulham nekter rett og slett å tape om dagen!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #347 på: 28. Des. 2008, 17:19 »
I dag er jeg glad for at WBA gav meg et aldri så lite lyspunkt. Liker faen heller ikke tanken på LFC som serievinnere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 28. Des. 2008, 18:04 »
Jeg vet jeg banner i kirka nå, men det får så være.
Hvis valget står mellom ManU, Chelsea og Liverpool, så vil jeg faktisk si at det ikke vil være verdens undergang om Liverpool vinner PL.
De har ikke vunnet ligaen siden 70-tallet. Og Chelsea og ManU har dominert PL altfor mye de siste sesongene. Det er nesten så jeg unner Liverpool å vinne. Men bare nesten.

Jeg vil ikke juble, og jeg vil ikke like synet av Gerrard med pokalen. Men det er bedre enn om Chelsea eller ManU skulle vinne. Igjen.
Riktignok er blå en penere farge enn rød. Men jeg begynner å bli mektig lei av Chelski.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #349 på: 28. Des. 2008, 18:29 »
Foretrekker helt klart at ligagullet går til Chelsea av dei tre. Alt for mange United og Pool fans her i florø!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 28. Des. 2008, 18:45 »
Chelski her også. Faen så man fikk høre det i 2005 da LFC vant CL, og jeg blir kvalm med tanke på hva en måtte få høre når de vinner PL!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #351 på: 28. Des. 2008, 19:09 »
Helt enig med Joakim. Liverpool har fortjent et ligagull mye mer enn de to andre klubbene, selv om blått er en mye finere farge enn rødt.  ;)
Toon, Toon,
Black and white army

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 28. Des. 2008, 19:34 »
Se her ja, Stoke spiss Ricardo Fuller ble utvist da han slo ned egen kaptein og tidligere NUFC spiller Andy Griffin. Stoke tapte kampen tilslutt med 2-1 og ligger nå under streken. Dette hjelper helt sikkert ikke på laget som for øyblikket sliter med å sanke poeng i PL, kun 3 poeng på siste 6 kamper er det blitt. Kun Boro som er dårligere med sine skarve 2 poeng og som møter ManU på Old Trafford imorgen.....

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=539359

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #353 på: 29. Des. 2008, 15:35 »
Lure på kva som hadde skjedd hadde dette vore Barton ? Hadde vel fått 38 kampars karantene...

http://www.dagbladet.no/2008/12/29/sport/fotball/premier_league/liverpool/4187568/

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 29. Des. 2008, 18:47 »
Helt enig med Joakim. Liverpool har fortjent et ligagull mye mer enn de to andre klubbene, selv om blått er en mye finere farge enn rødt.  ;)
Bare sånn i tilfelle noen ble forvirret, jeg snakket om fotball, ikke politikk, når jeg snakket om fargesmak.
Rød er selvfølgelig den beste fargen av alle, hvis vi skal begynne å tenke politikk.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #355 på: 30. Des. 2008, 12:43 »
Hvorfor fortjener Liverpool ligagullet mer enn rivalene sine da? Fordi det er en stund siden dei vant? Har vel bare seg selv å takke at dei ikke har vunnet gullet på lenge. Om man skal tenke slik fortjener jo vi absolutt ett ligagull!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 01. Jan. 2009, 14:09 »
Kan tyde på at det er et lite spilleropprør i Arsenal. Har vært rykter hele sesongen om en stall/tropp som har store egoer og mye intern uro. Nå har også styreformannen i Arsenal bekreftet at Kolo Tourè har levert inn en transfer request! "Arsenal chairman Peter Hill-Wood has revealed he has turned down a transfer request from £10million-rated defender Kolo Toure, who is thought to be a target of Manchester City."

Med Arsenal på en foreløpig 5. plass i PL, kun 3 poeng foran Everton som foreløpig innehar 6. plassen, kan det bli spennende å se hva som nå skjer videre. Slik det er nå er det jo 3 klubber som slåss om den viktige 4. plassen som gir CL og mange ekstra millioner i kassa. Det er Villa, Arsenal og Everton.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #357 på: 02. Jan. 2009, 16:18 »
Wayne Bridge ser ut til å bli første ManCity kjøp!

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4733659,00.html

Mens Wenger og Arsenal ser ut til å ta det rolig også i dette vinduet!
14.22 Arsene Wenger has claimed supporters are in "dreamland" if they expect Arsenal to break the bank during the January transfer window.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #358 på: 02. Jan. 2009, 16:22 »
Irriterer meg at Bridge aldri har blitt Newcastle-spiller iløpet av disse årene.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 02. Jan. 2009, 16:34 »
For grådig! Tipper han har hatt flere tilbud om å komme seg vekk fra benken til Chelsea fra forskjellige klubber. Men han har tjent veldig bra i Chelsea og det vil han ikke bytte vekk med mer spilletid. Da er det heller ingen overraskelse at det er nyrike ManCity han velger som sitt neste stoppested. Sikkert bra lønn der også.