20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 08/09  (Lest 68899 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #240 på: 16. Nov. 2008, 18:05 »
Synst det er litt rart at Robinho er kaptein på City idag :P

Pleier ikke være noe godt tegn når primadonnaen i laget for kapteinsbindet.

Ja får litt følelsen av at det er derfor han får kapteinsbindet. Må vel vera betre at Ireland har det? Ser han ha snudd kampen åleina.

Synst det verte betre å sei at dei måla dei gir vekk hadde til og med Newcastle-forsvaret vore stolt av :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 16. Nov. 2008, 18:12 »
Micha Richards burde vært et ganske klart valg utfra hvem som spiller. Ben Haim er også en grei ledertype.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 16. Nov. 2008, 18:29 »
Arti kamp da Geovanni utligna nettopp til 2-2 på free kick.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #243 på: 16. Nov. 2008, 18:44 »
han me skulle hatt, ikkje nicky butt som tar frispark frå over alt for tida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 16. Nov. 2008, 23:15 »
han me skulle hatt, ikkje nicky butt som tar frispark frå over alt for tida
La du ikke merke til at Butt var millimeter fra å score et fantastisk mål mot Aston Villa, på nettopp frispark?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 17. Nov. 2008, 02:36 »
Nicky Butt har faktisk levert meget brukbare frispark de gangene han har fått sjansen for vårs.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #246 på: 17. Nov. 2008, 08:28 »
Greit, var millimeter fra den eine gangen, men har ikkje de lille ekstra og det har ikkje ført til så mange mål enda. Skulle hatt Geovanni, då hadde de blitt mål 8)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 17. Nov. 2008, 10:42 »
Hehe enig. Er nok litt overdreven denne Butt hyllinga når Butt skal vere bankers på frispark fordi han skaut i stanga eingang ;D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 17. Nov. 2008, 13:13 »
To ganger. Jeg gidder ikke engang å si når den andre gangen var. Butt er håpløs i deres øyne uansett. Det jeg syns er svært rart, er at alle geordiene jeg snakket med på fulhamkampen syns det var svært viktig å få solgt klubben fort som bare faen... Og vet dere hvorfor de syns det? Fordi ellers ville vi garantert miste spillere som Michael Owen og Nicky Butt. Nicky Butt er mer enn bare en taklingsmaskin. Han er visstnok en utrolig motivator, og tar seg av alle spillerene i laget. Jeg vil absolutt ikke at vi kvitter oss med Butt etter denne sesongen. Misforstå meg rett, jeg vil ha inn en ny, pure class, defensiv midtbanespiller, men Nicky duger mer enn nok som backup og motivator, og ikke minst læremester.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 17. Nov. 2008, 13:23 »
Helt enig, Eivind! Jeg har også inntrykket av at Butt er en veldig godt likt mann blant Toon Army. Du legger jo faktisk merke til at han får stormjubel flere ganger iløpet av kamper når han setter inn sine herlige taklinger.
Nicky Butt er nok den Newcastle-spilleren som har fått mest ufortjent pes av samtlige de siste sesongene. Han har likefullt jevnt over vært vår mest stabile utespiller de siste åra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #250 på: 17. Nov. 2008, 14:47 »
Hehe enig. Er nok litt overdreven denne Butt hyllinga når Butt skal vere bankers på frispark fordi han skaut i stanga eingang ;D
Du skal ikke si så mye akuratt med den overdrevne hylinga di om hvor elendig Butt er ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 17. Nov. 2008, 15:57 »
http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2402059.ece

Passer forsåvidt i to tråder, men velger den her.
Tore Reginiussen er kanskje på vei til å bli lagkamerat med Gamst Pedersen Blackburn. Viktig for landslaget å få en fullgod stopper ved Hangelands side, og da er det spennende om Reginiussen får prøve seg på et så høyt nivå!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 17. Nov. 2008, 16:05 »
Du skal ikke si så mye akuratt med den overdrevne hylinga di om hvor elendig Butt er ;)

Er vel ikkje eg som hyler høgast. Sa jo bare at når folk begynner og skryte over kor god Butt er på frispark, og at me ikkje trenger andre frisparksyttere i laget så begynner det og bli vel overdrevent. Da ser du ikkje mange andre kamper for og sei det sånn... :P

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 17. Nov. 2008, 16:09 »
http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2402059.ece

Passer forsåvidt i to tråder, men velger den her.
Tore Reginiussen er kanskje på vei til å bli lagkamerat med Gamst Pedersen Blackburn. Viktig for landslaget å få en fullgod stopper ved Hangelands side, og da er det spennende om Reginiussen får prøve seg på et så høyt nivå!

Ja om han klarer og spele seg inn på laget. Det blir ikkje direkte lett men klarer han det så vil det definitivt vere bra for Norge. I tillegg bør Nordtveit vere på eit godt nivå om eit par år så lenge han ikkje stagnerer. Så det ser lovende ut.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 17. Nov. 2008, 18:33 »
Om et par år kanskje Reginiussen er i stand til å spille seg inn på et PL-lag. Men per dags dato er han knapt god nok for reservelaget til Blackburn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon