20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 08/09  (Lest 69037 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #135 på: 19. Okt. 2008, 19:25 »
Skal godt gjerast å rykke ned med det mannskapet dei har, men er då lov å håpe. Ser ihvertfall mørkt ut for godeste Juande no. Han får muligens fyken allerede i morgon.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 19. Okt. 2008, 20:14 »
Spurs skulle aldri sparket Martin Jol. Han gjorde mye riktig i Spurs og skaffet de to 5.plasser og har kjempesuksess nå i Hamburg. Ramos derimot må ha gjort ett eller annet merkelig, med det laget han har til rådighet forventer man helt andre resultater.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #137 på: 19. Okt. 2008, 20:35 »
Nå har vi en gylden sjanse til å distansere Spurs. Håper vi klarer å mobilisere i morgen!
Sees vi på Wembley Kristoffer?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 19. Okt. 2008, 20:37 »
Hvis Tottenham driter seg ut mot Bolton neste runde, skal de virkelig slite. Da venter ARSENAL, LIVERPOOL og MAN CITY!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 19. Okt. 2008, 21:47 »
Skal godt gjerast å rykke ned med det mannskapet dei har, men er då lov å håpe. Ser ihvertfall mørkt ut for godeste Juande no. Han får muligens fyken allerede i morgon.

Synes ikke Tottenham har så utrolig godt mannskap jeg, men ungt og med potensial. Modric har vel aldri spilt på høyere nivå enn i ligaen i sitt hjemland. Dos Santos satt vel på benken hele sesongen for Barcelona og Bentley var ikke god nok for Arsenal men holdt nivået ett hakk under hos Blackburn. Disse 3 sammen med Pavlyuchenko skulle skyte Tottenham til nye høyder!?

Får Ramos tid så kan han muligens få noe ut av sitt unge mannskap, for laget har uten tvil potensial om spillerne utvikler seg slik alle mener de kan.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 19. Okt. 2008, 23:21 »
Nå har vi en gylden sjanse til å distansere Spurs. Håper vi klarer å mobilisere i morgen!
Sees vi på Wembley Kristoffer?

Førrpult personalmøte på jobb...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 23. Okt. 2008, 21:02 »
Da har Spuds tapt 2-0 mot Udinese i UEFA-cupen.
Åh, så trist... :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 23. Okt. 2008, 22:25 »
Fy faen. Tenk om de rykker ned, a! Det hadde vært fett, det!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 24. Okt. 2008, 00:00 »
Da skulle jeg likte å glist Luka Modric og Kong Woody i trynet da. Samtidig som jeg hadde sagt at Woody kunne fått komme tilbake, dersom han tok tilbake alt det stygge han har sagt.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 24. Okt. 2008, 12:23 »
Husj, vil aldri ha Woody tilbake i Newcastle. Han var min favorittspiller når han var her, og jeg ønsket han alt vel i Real. Men etter at han valgte Tottenham fremfor oss så vil jeg aldri aldri aldri se han i Newcastle drakt igjen.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #145 på: 24. Okt. 2008, 12:36 »
Husj, vil aldri ha Woody tilbake i Newcastle. Han var min favorittspiller når han var her, og jeg ønsket han alt vel i Real. Men etter at han valgte Tottenham fremfor oss så vil jeg aldri aldri aldri se han i Newcastle drakt igjen.

Må si meg enig der,  selv om Woody og Colo nok ville blitt ett fantastisk stopper par
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 24. Okt. 2008, 12:55 »
Det tror jeg nok helt sikkert han ville ha gjort. Woody er en fantastisk god spiller.. Men jeg var så skuffet etter at han avslo oss for å dra til Tottenham. Kan ikke fordra han lenger! Og det er nok mye av grunnen til mitt intense hat mot spudz.. Hater de mer enn noen andre lag i PL. Håper de rykker ned.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 24. Okt. 2008, 13:13 »
Er redd for at jo lengre Ramos er manager jo større er sjansen for Spurs rykker ned. Skal bli spennende å se om de tapter mot Bolton.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 24. Okt. 2008, 13:17 »
Om Woody kommer til Newcastle er alt glemt. Nytter ikke å sitte å hate egne spillere.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 24. Okt. 2008, 13:40 »
Vi kom jo også på banen i det Woody nesten var klar for Spuds. Ble vanskeligere da. Hadde vi ansatt Keegan tidligere, eller latt Big Sam få penger i januar kunne jo ting vært annerledes.