20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 08/09  (Lest 68986 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #105 på: 06. Okt. 2008, 12:39 »
Forstår ikkje kva du meiner. Spurs er da det laget som ligner mest på Nufc i strategi + 0 stabilitet og kaos i styre.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 06. Okt. 2008, 12:42 »
Forstår ikkje kva du meiner. Spurs er da det laget som ligner mest på Nufc i strategi + 0 stabilitet og kaos i styre.

Ja, og syns du det funker så bra for Newcastle, da?

Du skjønner vel hva han mener? Håper det...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 06. Okt. 2008, 12:45 »

No er vel vi ganske så ulike når ein ser på kor mykje klubbane har brukt på transfer i sommar...

Og så er vi endå verre på alt frå manager til styre og stell...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 06. Okt. 2008, 13:09 »

Ja, og syns du det funker så bra for Newcastle, da?

Du skjønner vel hva han mener? Håper det...

Hæ.?! Nufc har jo brukt samme taktikk før ein gjekk konk og onkel skrue kjøpte klubben. Det er eineste grunnen til me ikkje bruker penger. Hadde me hadt penger hadde me gjort som Tottenham og da ville det vert synd om det var ein umulig taktikk.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 06. Okt. 2008, 13:25 »
Nå må du gi deg. Newcastle har brukt mye penger opp gjennom, men aldri fornyet et lag så til de grader som Tottenham har gjort nå!

Hvis du ser på hullkampen, stilte Spudz med følgende mannskap:

Gomes, Gunter, Corluka, Woodgate, Bale, Lennon, Jenas, Zokora, Modric, Pavlyuchenko, Campbell.

Alle med uthevet skrift ble kjøpt i sommer! Og spillere som Woodgate og Bale har så vidt rukket å svette ut noen drakter hittil i sin tottenhamkarriere... Og på benken sitter folk som Cesar, Bentley og Dos Santos...

Du ser poenget mitt, håper jeg?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 06. Okt. 2008, 13:41 »
Vel eg synes da og huske Nufc forandra på laget minst like mykje før ein ikkje fekk råd til og handle. Problemet til spurs er ikkje bare at det ikkje har kontinutet på spillersiden. Hovedproblemet ligger i styret. Sjølve basisen for og lykkes som klubb er at styret drar i samme retning ellers så hjelper det ikkje med all verdens penger. Får Spurs orden i styrerommet og tør satse på ein manager over tid vil  også stabiliteten i spillerstallen komme og deretter resultatene forbedres. Ny manager betyr store forandringer i spillerstallen det veit me jo alle. Byttes manager kver sesong blir spillerstallen forandret deretter ergo ingen stabilitet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 06. Okt. 2008, 14:04 »
Vel eg synes da og huske Nufc forandra på laget minst like mykje før ein ikkje fekk råd til og handle. Problemet til spurs er ikkje bare at det ikkje har kontinutet på spillersiden. Hovedproblemet ligger i styret. Sjølve basisen for og lykkes som klubb er at styret drar i samme retning ellers så hjelper det ikkje med all verdens penger. Får Spurs orden i styrerommet og tør satse på ein manager over tid vil  også stabiliteten i spillerstallen komme og deretter resultatene forbedres. Ny manager betyr store forandringer i spillerstallen det veit me jo alle. Byttes manager kver sesong blir spillerstallen forandret deretter ergo ingen stabilitet.

Ja men du må no innrømme at ein då nødvendigvis ikkje kan kjøpa seg til suksess. For alle del, vi har kun spelt 7 kampar. Men for 7 kampar sidan ville vertfall du ha bytta transfer-kjøpa til newcastle med spurs sine.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 06. Okt. 2008, 16:18 »
Vel eg synes da og huske Nufc forandra på laget minst like mykje før ein ikkje fekk råd til og handle. Problemet til spurs er ikkje bare at det ikkje har kontinutet på spillersiden. Hovedproblemet ligger i styret. Sjølve basisen for og lykkes som klubb er at styret drar i samme retning ellers så hjelper det ikkje med all verdens penger. Får Spurs orden i styrerommet og tør satse på ein manager over tid vil  også stabiliteten i spillerstallen komme og deretter resultatene forbedres. Ny manager betyr store forandringer i spillerstallen det veit me jo alle. Byttes manager kver sesong blir spillerstallen forandret deretter ergo ingen stabilitet

Ja men du må no innrømme at ein då nødvendigvis ikkje kan kjøpa seg til suksess. For alle del, vi har kun spelt 7 kampar. Men for 7 kampar sidan ville vertfall du ha bytta transfer-kjøpa til newcastle med spurs sine.

Hæ ?!  Eg har jo sagt kvifor Spurs ikkje lykkes med og kjøpa seg til suksess over her. Men Spurs har spela 7 kamper med eit lag der halvparten ikkje har særlig PL erfaring og ei har dei fått samkjørt laget. Det er normalt med litt startvansker da. Men eg kan bortimot love at Spurs ligger over oss i Mai. Sjølv om Spurs ikkje får fiksa opp i styret så er stallen såpass brei og god at om ikkje KK blir reinstallert med ein kjemnpesjekk i Januar vinduet så vil spurs komme over oss uten problem.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 06. Okt. 2008, 21:48 »
Vel eg synes da og huske Nufc forandra på laget minst like mykje før ein ikkje fekk råd til og handle. Problemet til spurs er ikkje bare at det ikkje har kontinutet på spillersiden. Hovedproblemet ligger i styret. Sjølve basisen for og lykkes som klubb er at styret drar i samme retning ellers så hjelper det ikkje med all verdens penger. Får Spurs orden i styrerommet og tør satse på ein manager over tid vil  også stabiliteten i spillerstallen komme og deretter resultatene forbedres. Ny manager betyr store forandringer i spillerstallen det veit me jo alle. Byttes manager kver sesong blir spillerstallen forandret deretter ergo ingen stabilitet

Hæ ?!  Eg har jo sagt kvifor Spurs ikkje lykkes med og kjøpa seg til suksess over her. Men Spurs har spela 7 kamper med eit lag der halvparten ikkje har særlig PL erfaring og ei har dei fått samkjørt laget. Det er normalt med litt startvansker da. Men eg kan bortimot love at Spurs ligger over oss i Mai. Sjølv om Spurs ikkje får fiksa opp i styret så er stallen såpass brei og god at om ikkje KK blir reinstallert med ein kjemnpesjekk i Januar vinduet så vil spurs komme over oss uten problem.

Du har sagt at du sko ønskt vi var i City sine sko. Altso kjøpa oss til suksess gjennom ein sommar?  Og kva er så gale i styret til Spurs. Ja dei selte Berbatov seint...Manglar ikkje akkurat offansive spelarar der?
Okay. Eg veddar deg i mot. Viss du sjekkar tabellen frå i fjor så ser du at vi ligg på plassen rett bak spurs, i år vert det omvendt. To revva lag midt på tabellen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 07. Okt. 2008, 00:06 »
1) Har ikkje så veldig stor kunnskap om kva som er gale men meiner dei sliter med uenigheter der oppi styrerommet. Han levy fyren er litt som ashley og kjøper spillerne han ønsker og ikkje managerens ønske som fxs kjøpe bent og ikkje det spillerne jol ønsket..
http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/comolli-under-the-spotlight-after-spurs-stuttering-start-932908.html

2) Ka City har med det her og gjer ?

3) Sesongen i fjor har vel ikkje så mykje og sei. Dessuten er vel Spurs meir styrka enn oss siden i fjor.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 07. Okt. 2008, 09:22 »
1. Nei, eg veit lite om kva som skjer i den klubben. Men det verkar no som Ramos har fått kjøpt dei han vil ha.

2. City skal kjøpa seg til suksess og kjem til å prøva gjera det i løpet av januar. Spurs vise no at ein kan ikkje berre kjøpa ein gjeng med tilsynelatande gode spelarar og rekna med dei skal kjempa om topp 5. Hugsar du sa du sko ønskt vi var i City sine sko.

3. Jo eg trur sesongen i fjor har mykje å sei, for begge klubbane. Begge mista managerane sine og sleit med å prestera. Som eg har sagt ein kan ikkje forandra på dette berre i løpet av ein sommar. Dette heng att i år + at vi har alt mogleg anna faenskap som skjer i klubben vår. Spurs kan ikke sameliknast akkurat på dette vertfall. Og i tillegg har dei forsterka troppen mykje meir enn oss, men likevel har dei den dårlegaste sesongstarten på 100 år. Vi hadde ein ganske god sesongstart fram til KK forsvant og helvette starta.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 07. Okt. 2008, 12:40 »
Og spurs kjøpte for veldig mye penger sist sesong også.  Bent, Woodgate, Prince-boateng, bale.  Vi har vært på sparebluss i 2 år nå i forhold til hva i pleide å øse ut med penger. Håper heller ikke vi begynner å øse ut med penger, men hvis vi blir kjøpt opp må vi først ifikse bredden i laget, og så kjøpe 1-2 kvalitetspillerehver sommer.  Det er den sikreste veien til å forbedre seg.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #117 på: 07. Okt. 2008, 12:56 »
HVIS KK kommer tilbake, og får ?frie? tøyler til spillerkjøp, så frykter jeg ikke noe selv om vi evt skulle handle stort og mye.
KK er en rev på å kjøpe de riktige spillerene iforhold til hans måte å spille fotball på.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 09. Okt. 2008, 22:20 »
A young boy goes to Social Services and tells them he has no where to live.

"What about your parents?" asks the social worker.

"No, they beat me" says the boy.

"What about your Grandparents?" says the social worker.

"No, they beat me even harder!" says the boy.

"Well... where do you want to stay then?" replies the Social Worker.

"'Tottenham" says the boy "They don't beat anyone".

;D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 16. Okt. 2008, 22:14 »
Litt på kanten, men morsom alikevel! :D

They've found another week of Elizabeth Fritzl's diary.

Wednesday: stayed in, dad came down and raped me.
Thursday: stayed in, got raped by dad.
Friday: stayed in, got a right arse pounding from my dad.
Saturday: Went to watch spurs play, wish id stayed in.