20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle i London  (Lest 10651 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Newcastle i London
« på: 15. Aug. 2008, 16:50 »
Fra og med September flytter jeg til London, og jeg har som plan å følge alle Newcastle's kamper i nærmiljøet (Portsmouth, Chelsea, Tottenham, Fulham osv.) Men jeg vil også gjerne stå sammen med Newcastle sine supportere. Og da lurte jeg på om jeg må være medlem i Newcastle (den som gjør at vi er en person nærmere å bli en offisiell supporterklubb i Norge) for å få mulighet til å bestilt billetter tidligere og sa sammen med Newcastles supportere?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle i London
« Svar #1 på: 15. Aug. 2008, 17:17 »
Du kan enten bli medlem (noe som selvfølgelig gagner newutd.no som offisiell supporterklubb) eller så kan jeg kjøpe bortebilletter og sende ned til deg når du skal på kamp. Ofte selges desverre bortebillettene til Arsenal, Chelsea og Tottenham til sesongkortinnehavere før medlemmene får sjanse til å kjøpe.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #2 på: 15. Aug. 2008, 18:15 »
Ok, hadde jo vært knall hvis du kunne send de nedover. Men jeg har jo også tenkt til å bli medlem. Kunne jeg satt det på din adresse da, slik du sa i en annen post, slik at jeg fikk det for 30 £?  :)

Må bare få lov til å takke deg, Radar. Du er, og det kan vel sikkert alle andre her på forumet skrive under på, til meget god hjelp!  :D

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 15. Aug. 2008, 18:22 »
Om du skal flytte til London så kan du bruke din adresse der og betale £30. £53 er visst for Europa utenfor England.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #4 på: 15. Aug. 2008, 18:27 »
Og så langt tenker jeg. Selvfølgelig bruker jeg den adressen da ;)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 15. Aug. 2008, 19:32 »
Hehe...  ;D Om du flytter til London Nico så er det ganske logisk at du bruker den adressen du får der  :D  ??

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #6 på: 16. Aug. 2008, 09:47 »
Det er vel ikke så halvdumt det! ::) Har bestemt meg for å ta toget opp til Newcastle når Sunderland kommer på besøk. Da er det vel sikkert et par andre nordmenn tilstede også  ;D

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #7 på: 16. Aug. 2008, 19:43 »
og hvis du tar litt "lærdom" av Radar's hjelpsomhet håper jeg du kan bli en litt "forlenget arm" hvis noen av oss i Norge trenger tips/hjelp med forskjellig - dersom noen tenker seg til London på kamp i år. Jeg vurderer det blant annet. På tide med en bortekamp med Newcastle også.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #8 på: 17. Aug. 2008, 01:07 »
og hvis du tar litt "lærdom" av Radar's hjelpsomhet håper jeg du kan bli en litt "forlenget arm" hvis noen av oss i Norge trenger tips/hjelp med forskjellig - dersom noen tenker seg til London på kamp i år. Jeg vurderer det blant annet. På tide med en bortekamp med Newcastle også.

Helt klart! Jeg står til rådighet hvis det er noe som helst dere trenger, selvom jeg sikkert ikke kan bidra like mye som Radar. Men jeg skal bidra med det jeg kan, enten om det er å dra  ut på de forskjellige arenaene og kjøper billetter eller generelle tips om byen. Jeg er i London fra og med 18. september, og hvis det er noe som jeg kunne hjulpet med, er det bare å spørre. Jeg er hver bidige dag inne på forumet her og følger med!

20 sept møter vi West Ham, hvis noen har planer om å dra, så hjelper jeg på de måtene jeg kan!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 17. Aug. 2008, 11:26 »
Hvor mye koster det å bli medlem egentlig?   

Og hvis du blir medlem, får du da tilgang til newcastle world?

Hvor mange medlemmer har vi nå, før vi kan bli offisiell supporterklubb under nufc?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 17. Aug. 2008, 12:09 »
Det koster £30 å bli medlem med engelsk adresse og £53 for Norsk adresse. Som medlem får du medlemsblad i posten og noe annet småtteri ved innmelding tror jeg.

Som medlem får du ikke tilgang til Newcastle World. Det er hovedsaklig tilgang til billetter og medlemsblad i posten som er de store fordelene.

Etter det jeg har fått bekreftet så har vi 6 medlemsskap, men med andre som har snakket om å melde seg inn så skal vi være oppe i 11 pluss deg om du skal melde deg inn. Vi må være 20.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 17. Aug. 2008, 20:35 »
okei, og newcastle world gir meg tilgang til å se intervjuer o.l på hjemmesiden?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 17. Aug. 2008, 22:18 »
Aner ikke hva som er i Newcastle World-pakka siden jeg ikke har den selv. Anyone??

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 17. Aug. 2008, 22:20 »
Eg melder meg inn om det vil si at vi kan bli offisiell supporterklubb, men ikke om eg blir 19 mann.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 18. Aug. 2008, 00:27 »
Aner ikke hva som er i Newcastle World-pakka siden jeg ikke har den selv. Anyone??

Høydepunkter fra alle kamper, eksklusive intervjuer med spillere og ledere, og tilgang til radio Newcastle før, under og etter kamper. Absolutt verd pengene...