20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ligacupen  (Lest 4984 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Ligacupen
« på: 13. Aug. 2008, 23:45 »
Har vært trekning av 2.runde i ligacupen i kveld og Newcastle fikk Coventry på bortebane.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ligacupen
« Svar #2 på: 14. Aug. 2008, 10:14 »
Skal vel gå fint, men det kunne vert bedre !

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 14. Aug. 2008, 13:49 »
Registrerer at Sky sender kampen, da er det vel visse muligheter for at Viasat i Norge plukker opp kampen, og viser den på en eller annen av sine kanaler også, vil jeg tro.

Coventry er ikke noen walk-over, men de regnes ikke for å være blant topplagene i Wankership, og vi greide da å slå ut Stoke forrige sesong, selv om det vel var FA-cup. Med andre ord, det skal være overkommelig motstander, med mindre vi starter sesongen, med mindre noe helt spesielt skjer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 17. Aug. 2008, 14:04 »
Vi kunne fått vanskeligere motstand enn dette, så jeg er veldig fornöyd med trekkningen...
Bare Given fortsetter å holde ett öye bak seg når han skal legge ned ballen og sparke ut den...Husker fortsatt den enorme tabba han hadde mot Coventry for endel år siden, husker ikke hvilken sesong det var, men Dion Dublin var det som skorte målet..

Ikke lett å forklare bort den....Men etter den kampen så har Given värt ekstra nöye med å alltid sjekke bak seg för han legger ned ballen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 17. Aug. 2008, 14:12 »
Det der er jo over 10 år siden da, den gang Given var ung og dum.
Skjønner ikke hvorfor du trekker denne opp av hatten.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 17. Aug. 2008, 14:54 »
Tenkte att det skulle väre "morsomt" å ta med den...Vet jo att det er veldig lenge siden da.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 17. Aug. 2008, 14:57 »
Det er mulig jeg er kjip, men jeg synes ikke det er så morsomt å bli minnet på den der.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 17. Aug. 2008, 15:01 »
Det syns da egentlig jeg for å være ærlig! Ganske legendarisk tabbe fra vår egen Given!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 17. Aug. 2008, 15:08 »
Det er mulig jeg er kjip, men jeg synes ikke det er så morsomt å bli minnet på den der.

Forstår d, men d var det förste jeg tenkte på når jeg så att vi fikk möte Coventry...da fölte jeg att d var min plikt som Newcastle-supporter å dele mine minner om den tabben...

Men som jeg også skrev, så virker d som om Given lärte seg mye av den tabben og har ikke värt i närheten av å gjöre en lignende blunder siden dengang :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 17. Aug. 2008, 20:34 »
Hehe. Jeg ser ikke helt hvordan det skal være noen plikt å minne om et ikke spesielt morsomt Newcastle-minne. Men når jeg tenker meg om så er vel det siste gang jeg kan huske vi spilte mot Coventry.

At tabben er legendarisk, betyr ikke at det er så morsomt å tenke på at det der var Given.
Som en del av en samling av keepertabber er den et morsomt høydepunkt. Men alene er den jævlig kjip.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 17. Aug. 2008, 20:41 »
Synes det målet oppsummerer Daglish perioden på ein veldig grei måte.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 18. Aug. 2008, 00:29 »
Hehe. Jeg ser ikke helt hvordan det skal være noen plikt å minne om et ikke spesielt morsomt Newcastle-minne. Men når jeg tenker meg om så er vel det siste gang jeg kan huske vi spilte mot Coventry.

At tabben er legendarisk, betyr ikke at det er så morsomt å tenke på at det der var Given.
Som en del av en samling av keepertabber er den et morsomt høydepunkt. Men alene er den jævlig kjip.

Mulig jeg surrer litt, men møtte vi ikke Coventry i CarlingCup eller FA-Cupen for bare noen år siden på St.James'..? Vi vant tror jeg, men igjen, mulig det er jeg som husker feil..
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 18. Aug. 2008, 16:43 »
Mulig du husker bedre enn meg, men jeg kan ikke huske at vi har spilt mot de lyseblå på lange tider.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #14 på: 18. Aug. 2008, 16:52 »
Den 29. januar 2005 møtte vi Coventry i fjerde runde i FA-cupen. Vi vant 3-1 etter scoringer av Shearer, Ameobi og Babayaro (!). Tar jeg ikke helt feil var dette den eneste scoringen Baba fikk for oss.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP