20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00  (Lest 56630 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00
« Svar #225 på: 17. Aug. 2008, 18:56 »
Deilig PL start dette  :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #226 på: 17. Aug. 2008, 18:57 »
Glad vi nå er ferdig med Man Utd for denne gang!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 17. Aug. 2008, 18:58 »
Fantastisk me poeng på OT, ha trua på sesongen!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #228 på: 17. Aug. 2008, 18:58 »
Og fy faen Asbjørn Slettemark er ekkel.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Newcastle93

• Flaskebærer
  • *
  • Rosenborg Ballklub & Newcastle United!
    • Vis profil
« Svar #229 på: 17. Aug. 2008, 18:59 »
1 - 1 mot Manchester United på bortebane er da ikke så alt for verst  :)
Svart å kvit, t evig tid!
Rosenborg Ballklub & Newcastle United Football Club!
Trondheim City & Newcastle City

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #230 på: 17. Aug. 2008, 19:00 »
Absolutt godkjent av oss dette :D   Mye positivt og 1 poeng og ta med videre :)  
Butt forsøkte vel 4 ganger å gi seieren til sin gamle kamerater, heldigvis får Butt sjelden til det han prøver på ;D

Godkjent pluss på alle mann, bortsett fra Butt, og som nevt Given var fantastisk og Jonas imponerte :)
sunt pueri pueri puerilia tractant

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #231 på: 17. Aug. 2008, 19:00 »
vi kommer ikke utenom at butt spiller ræva, og at vi spiller oss selv i trøbbel flere ganger fordi vi ikke har noen som går på løp.  Når det er sagt så har vi gjort det mye bedre enn fryktet, og kan gå på med krum hals framover. Selvtilitten vokser etter en sånn kick-start på sesongen.

Det var forresten godt å se at Beye irettesatte Zoggy når han gav bort et unødvendig frispark. Eneste måten å lære på.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #232 på: 17. Aug. 2008, 19:01 »
Såååå utrolig deilig å få poeng i förste kampen og så er det mot Man U på Old Trafford! Kjempebra jobbet av gutta!Alle sliter og löper under hele kampen...Vi var bare litt for ufarlige i 2.omgang syns jeg.

Min spillerbörs blir sånn:

Given           8 BB
Beye            7
Taylor          7
Colo            7,5
N`Zogbia     6,5
Milner          7
Butt            6,5
Guthrie        7
Jonas          8
Duff            6,5
Martins        7

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 17. Aug. 2008, 19:03 »
Dette kjennes ut som en liten seier, jeg gikk inn til denne kampen med stor tru på et pinlig tap!
Butt var helt forferdelig tidvis i dag, gjør noen feil som kunne endt veldig dårlig!
Ellers, Given og Jonas er våre store spillere i dag. Men jeg er også særdeles imponert over Guthrie på midtbanen. Særdeles smart spiller, gjør ting enkelt og har noen veldig smarte pasningsvalg. Tayls viser også masser av potensialet sitt i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #234 på: 17. Aug. 2008, 19:05 »
Kjempematch, grattis alle mann! For en herlig start vi fikk folkens. Toon Army sang ut OT, fantastisk!

Given           9 BB
Beye            7
Taylor          7,5
Colo            8
N`Zogbia     6,5
Milner          7
Butt            6
Guthrie        7
Jonas          8
Duff            6,5
Martins        7,5
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #235 på: 17. Aug. 2008, 19:05 »
Så matchen sammen med noen ManU kompiser. Hvilken HERLIG stillhet det ble i rommet på 0-1 :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 17. Aug. 2008, 19:05 »
Så matchen sammen med noen ManU kompiser. Hvilken HERLIG stillhet det ble i rommet på 0-1 :P

Det var fint ja, akkurat samme her :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #237 på: 17. Aug. 2008, 19:07 »
Dette kjennes ut som en liten seier, jeg gikk inn til denne kampen med stor tru på et pinlig tap!
Butt var helt forferdelig tidvis i dag, gjør noen feil som kunne endt veldig dårlig!
Ellers, Given og Jonas er våre store spillere i dag. Men jeg er også særdeles imponert over Guthrie på midtbanen. Særdeles smart spiller, gjør ting enkelt og har noen veldig smarte pasningsvalg. Tayls viser også masser av potensialet sitt i dag.

Bra oppsummert. Taylor syns jeg var fantastisk og Colo spilte seg mesterlig opp. Det kommer til å bli et bra midtforsvar! Guthrie syns jeg ble litt usynlig, men var solid.

Given - 11
Beye - 6
Zoggy - 6,5
Colo - 7
Tayls - 8

Jonas - 8
Milner - 6
Guthrie - 6
Butt - 5

Duff - 6
Martins - 7

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #238 på: 17. Aug. 2008, 19:08 »
Kan ikke se at vi gjorde et eneste spillerbytte. Lover bra med tanke på at laget ihvertfall ser trente ut foran sesongen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 17. Aug. 2008, 19:08 »
Nå fikk jeg med meg bare 2. omgang, så hvis inntrykkene jeg sitter igjen med er helt bak mål er jeg delvis unnskyldt. Jeg kommer inn og ser Butt starte omgangen med to vellykkede langpasninger(!) til henholdsvis Oba og Jonas. Jeg tenker at dette ser mer enn lovende ut, men når sant skal sies så jeg ikke Butt igjen før han lagde dette håpløse frisparket på over overtid. Nesten dårligere i denne omgangen enn i alle kampene i fjor.

Ellers synes jeg dette så veldig, veldig lovende ut med tanke på de neste kampene med enklere forutsetninger. Vi spiller fin fotball, med mange trekk og relativt stor ballsikkerhet, og der framme er Gutierrez og Martins stadig småfarlige. Milner og Guthrie er også i mine øyne gode, i likhet med backrekka. Liten minus for N'Zogbia ved noen anledninger.

Coloccini var KONGE det jeg så, og selv om Given ikke hadde veldig mye å gjøre i 2. omgangen så forstår jeg at han var solid i 1. Blir veldig spennende framover! Kjente det kribla noe voldsomt nå, så OL kan bare være OL for min del! :D