20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Enough Said @ NUFCaid.com - blogg om Newcastle Utd  (Lest 6433 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Enough Said @ NUFCaid.com - blogg om Newcastle Utd
« Svar #15 på: 14. Aug. 2008, 14:58 »
Uten at jeg har lest den første posten din spesielt nøye, Ulf, så virker det som en type kommentar-artikkel som jeg synes vi burde hatt langt flere av på hovedsiden. Og fortsetter det sånn, vil det selvsagt være mye interessant å lese, men mye jeg mener heller kunne vært postet på hovedsiden. Enten man er medlem av teamet eller ikke.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #16 på: 14. Aug. 2008, 18:30 »
Er fritt fram å legge en link til bloggene på forsiden for de som har tilgang til det. Er riktig at ikke "gud og hvermansen" skal ha tilgang til forsidene, Men med en blogg-side kan man være litt mer "løse" i stil og meninger uten at det blir tolket som et "offisielt" NewUtd standpunkt.

Jeg skal forsøke å få lagt inn en link til Newutd.no på bloggen (selv om sikkert 99% av leserne kommer fra Newutd lesere/brukere av forumet). Etter hvert håper jeg å kunne dra inn noen flere brukere til Newutd.no via bloggen. Ja, vet at det er ambisiøst, men uansett ett av målene for fremtiden. Har noen vage ideer om stunts for å bli lagt merke til... :)

I tillegg håper jeg en sterk blogg kan være med å få supporterunionen til å innse at det er feil gubb-jævel som sitter på tittelen/rettighetene til å kalle seg "Norges offisielle Newcastle-supporterklubb".

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #17 på: 18. Aug. 2008, 13:35 »
Nå er innlegg nummer to lagt ut! Håper folk tar seg til til å lese det.

www.nufcaid.com

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 18. Aug. 2008, 14:12 »
Nytt godt innlegg, og jeg må si jeg syntes dette virker som et spennende prosjekt. Det kommer kommentarer av og til på newutd, men en blogg kan gjøre at man får mer av dette og når innholdet er slikt som det har vært til nå ser jeg på det som posetivt.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 18. Aug. 2008, 15:11 »
Hvorfor har vi ingen link til denne bloggen på hovedsiden ?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 18. Aug. 2008, 17:11 »
Kan godt bytte ut Magzine-linken med nufcaid

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #21 på: 18. Aug. 2008, 18:14 »
Noen som er gode på design og kan tenke seg å designe en egen logo til nufcaid.com?
Er ikke noe annet enn heder å ære å hente på jobben, men liker du å leke med design så lek gjerne med en ide for bloggen ;)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #22 på: 04. Sep. 2008, 22:09 »
Nytt innlegg lagt til.

Takk Kevin - Takk!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 04. Sep. 2008, 23:03 »
Var nesten ferdig med et innlegg rundt KK-sagaen da han plutselig blei sparka. Så gikk alt til helvette med det...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #24 på: 04. Sep. 2008, 23:27 »
bare å starte på et nytt om sagaen rundt wise og Ashley. Forhåpentligvis skjer det samme da... :)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #25 på: 06. Sep. 2008, 14:57 »
Kan godt bytte ut Magzine-linken med nufcaid

Er det slutt på MagZine da?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.