20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/8: Newcastle - Valencia 18.00  (Lest 25845 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
Sv: 9/8: Newcastle - Valencia 18.00
« Svar #165 på: 10. Aug. 2008, 13:06 »
Syns også at Parker hadde sin styrke i arbeidskapasitet og taklingstyrke, men passningsspillet hans var også av ypperste klasse..Han hadde kanskje ikke så mange geniale offensive passninger, men han slo nesten aldri bort en passning og spillte veldig enkelt.
Husker at jeg var utrolig imponert over passningskvaliteten hans når jeg var på Åråsen og så Lilleström-Newcastle..

Av det jeg har hört og det lille jeg har sett av Guthrie, så virker det som han er en ny Robert Lee...kan ikke forvente så mye av gutten kanskje, men det hadde jo värt fantastisk om han kunne bli like god som Rob var..

Godt med en seier mot en av verdens beste lag, men det er jo trots allt treningskamp og Valencia gjorde vel ganske mange bytter i löpet av kampen.           

Spennende å se om vi får inn noen nye spillere för seriestart..Vi trenger ihvertfall en offensiv midtbanespiller og kanskje en ventreback som utfordrer Enrique, vil ikke se N`Zogbia på den plassen igjen.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 10. Aug. 2008, 15:19 »
Sitat
Guthrie -6- Minner meg litt om Scott Parker i vendingene sine, kan bli god
Hvor får du denne referansen til Scott Parker fra? Den Parker jeg husker var ikke den mest pasningssikre spilleren i laget, og driblet vel mer seg selv enn motstanderen. Den Parker jeg husker løp som en hund med løpetid, og taklet renere enn noen andre på fotballøya.

Men den Guthrie jeg har sett hittil har vært minst like kjent for sine geniale pasninger og sine gode ballferdigheter, og en nese for mål.
Jeg ser ham mer som en Rob Lee in the making.

I vendingene! Det er der jeg så en likhet, presiserte vel det ganske bra. Han vendte 3-4 ganger rundt seg sjøl noen ganger, sånn jeg husker Parker også vendte opp:)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 10. Aug. 2008, 16:37 »
Parker er en fenomenal spiller som jeg veldig mye ville sett istedet for Butt på vår midtbane. Gir Glenn Roeder skylden for at Parker hadde en medioker andresesong i Newcastle, da han da fikk rollen som offensiv skaper på midtbanen. Når Parker spilte med en spiller som Emre var han fenomenal. Klasseanker, og helt fantastisk innstilling. Glemmer aldri kampen mot Arsenal.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #168 på: 10. Aug. 2008, 21:57 »
Glemmer heller aldri kremtaklingen hans mot Joe Cole.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 11. Aug. 2008, 15:51 »
Ah. Det der er kunst.
Ren kunst.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sinhol9

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #170 på: 11. Aug. 2008, 21:34 »
Var Alan Smith noe god denne kampen eller? ::) ::)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 11. Aug. 2008, 21:42 »
Lagde noen frispark og kjeftet på dommeren. Med andre en helt vanlig dag på jobben for Smith... ::)

Sinhol9

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #172 på: 11. Aug. 2008, 21:56 »
Ikke vær så negativ a  ;D :P

Han er kanskje LITT for hissig, men det kan jo skyldes dårlig fans opptreden :-X

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 11. Aug. 2008, 22:08 »
Støtter ikke det fansen gjorde, men eg kan med handa på hjertet si at Smith ikke har gjort en bra+++ kamp for Newcastle på ett heilt år!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 11. Aug. 2008, 22:38 »
Jeg tror virkelig Smith har hatt godt av et mål... På uansett måte, nesten som Forlan som ble vinket fram for å ta straffesparket for ManU. Det var jo etter han satt det målet at det virkelig løsnet, og det er det Smith også trenger. Et mål for selvtilliten.

Var storfornøyd med Jonas G, men det var en ting som "irriterte" meg litt med han. Han går bestandig innover i banen. og er han i innleggsposisjon så slår han ofte støtte passninger. han viste jo når han først slo innlegget at han har en strålenes innleggsfot, men han bruker ikke den like mye som jeg kunne ønske ihvertfall. Tror han kan bidra til mye assists hvis han virkelig får den foten igang utpå kanten 8) vil bare gjenta at dette ikke er kritikk av han som dårlig spiller før jeg blir halshugd.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 12. Aug. 2008, 16:47 »
Det kan vel ha litt med spillestilen i Spania å gjøre. Synes ikke det er ofte du ser en spanjol løpe ned til dødlinja, for å legge inn i feltet. Min oppfatning av mange lag i La Liga er at ballen skal gå fra fot til fot. Om alt ikke går så fort fremover, så er ikke det så farlig.  Jeg tror dette er noe vi skal kunne klare å lære Jonas med tiden. Samtidig er det ikke dumt at han går innover. Han kan skape mye uro med det. Og en kort stikkball til Owen inn bak motstanderens forsvar er nok minst like farlig som å gå til dødlinja og legge inn. Vi har tross alt ikke Alan Shearer på topp lenger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon