20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/8: Newcastle - Valencia 18.00  (Lest 26084 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 9/8: Newcastle - Valencia 18.00
« Svar #150 på: 09. Aug. 2008, 20:15 »
Butt holder i år også, men vi trenger desperat en person som kan ta hans rolle hvis han blir skadet og i hans alder er han jo tross alt ganske skadeutsatt!! Vi skulle hentet Annan som backup!!!

Kampen i dag var veldig positiv synes jeg. Målet til Valencia er markeringssvikt så det holder, men det retter seg når vi får inn Colo:)
Gutierrez tror jeg er min nye favoritt og jeg syntes faktisk Milner var banens beste i dag! Duff var også veldig bra og dette lover godt for fortsettelsen!

Men vi må ikke la dette bli en sovepute. Dette bør være en vitamininnsprøytning! Derdiouk og en klasse-spiller på midten nå så skal det bli morsomt å følge NUFC fremover!!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 09. Aug. 2008, 20:16 »
I dag dreit eg i taklingene til Butt, selv om han hadde mange gode. Det irriterer meg så grenseløst at vi må bruke en spiller som ligger så langt bak resten av laget når det gjelder fart og teknikk ! Ikke vet eg hvor mange ganger han miste ballen? Butt er god med ball når han får tid og rom rundt seg til å crosse og slå passninger, men det er ikke ofte du får så mye tid i PL, og det er uansett ikke godt nok.

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #152 på: 09. Aug. 2008, 20:22 »
Må si meg imponert over Guthrie også. Han finner medspillerne sine med gode pasninger. Han minner meg litt om Scott Parker, en spiller jeg har savnet siden vi av en eller annen teit grunn slapp han til West Ham..

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 09. Aug. 2008, 20:25 »
Guthrie er en bedre passningsspiller en Parker,. PArker har aldri vert en passningsspiller. Det Parker har som Guthrie ikke har like bra er en enorm arbeidskapasitet og taklingsstyrke. Btw; eg savner ikke Parker !

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #154 på: 09. Aug. 2008, 20:28 »
Synes arbeidskapasiteten til Guthrie er meget god. Kanskje ikke like energisk som Parker, men jeg ser likheter i spillet deres.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 09. Aug. 2008, 20:31 »
Ja det er han. Men duracellkanina Parker er unik på det området!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 09. Aug. 2008, 20:33 »
I dag dreit eg i taklingene til Butt, selv om han hadde mange gode. Det irriterer meg så grenseløst at vi må bruke en spiller som ligger så langt bak resten av laget når det gjelder fart og teknikk ! Ikke vet eg hvor mange ganger han miste ballen? Butt er god med ball når han får tid og rom rundt seg til å crosse og slå passninger, men det er ikke ofte du får så mye tid i PL, og det er uansett ikke godt nok.
Men hvis han trenger så forbanna lang tid, noe han ikke får i PL, hvorfor var han da vår kanskje beste spiller forrige sesong?
Hvorfor er han da så ekstremt viktig for oss?

Butt gjør ting enkelt. Jeg klarer ikke se at han på noen måte gjør seg bort i forhold til å miste ballen særskilt ofte. I hvert fall ikke sånn at det skaper spesielt farlige situasjoner. Men det kan hende jeg er blind.
Det er taklingene, som skaper overganger for oss som jeg er opptatt av.

Guthrie slår alltid gode og smarte pasninger. Og jeg synes han minner vel så mye om Robert Lee, når vi tenker på at han har scoret to mål for oss i pre season. Det er selvsagt farlig å sammenligne ham med en så stor spiller allerede. Men som spillertype er det vår alles kjære Rob Lee han minner meg mest om. Og såvidt jeg greier å se, er ikke savnet av Joey Barton spesielt stort.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #157 på: 09. Aug. 2008, 20:40 »
Hehe, Parker dreiv stort sett og spann rundinga når han hadde ballen sentralt. Av og til skulle ein tru at han skulle grave seg til Kina!
 ;D Va ingenting å seie på arbeidsmoralen da!

Glimrande kamp av Newcastle. Litt rusk i forsvar, men det kjem seg. Ellers så skaper vi mange farligheter. Det eg liker med dette laget er at det er VOLDSOMT fart i det når vi speler på vårt beste.

Given - 6
Beye - 8, oser klasse!
Taylor 6,5 - Grei kamp, dog skyld i målet. Speler seg opp.

Cacapa 7 - Taper duellen som fører til mål, men speler ellers ein god kamp. Pasningsikker.

N'Zogbia - 7 Glimrande offensivt! Slik vi likar å sjå han! Litt rusk i forsvar.

Jonas - 7,5 God kamp. Veldig positiv i alt han foretar seg. Herleg innstilling, arbeidskapasitetet er STOR, god teknikk og viser prov på stor fart. Veldig dyktig å linke med andre spelerar.

Butt - 7 Glimrande defensivt. Negative er slurvete pasninger og mister ballen litt for lett av og til.

Guthrie 7,5- Svært så god kamp all-around.  Noterer seg ein assist.

Milner - 8 Utrulig bra kamp av Milner. Fintene sitter, og han verkar kvikkare i beina. Flink til å utfordre og skaper mykje leven offensivt.  Velplassert skåring!

Duff - 8,5 Jobber utretteleg! Begynner å vise gode gamle takter og skaper mykje offensivt.

Martins - 7 Jobba godt. Synst første touchen hans har forbedra seg!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #158 på: 09. Aug. 2008, 21:00 »
Deilig å få med seg en seier men det som er mest lovende å se er spillet.Vi viser mye lovende offensivt og er imponert over Danny og Jonas:-).Virker som to kupp kjøpe dette selvom det er for tidelig å si noe om så ser det bra ut!.Tydelig at vi sårt trenger Colo og det kjøpet kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt!.Noen få forsterkninger til nå så ser det bra ut til sessongen starter..

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 09. Aug. 2008, 22:01 »
Prøver meg på en liten børs:

Given - 6 - Ikke noe skyld på målet, har ikke mye å gjøre.

Beye- 7- Prøver hele tiden å bidra offensivt, vi har en veldig god høyreback

Taylor -6- Litt ute av posisjon på scoringen, ellers en ok match.

Cacapa -6- Også helt ok kamp, blir litt overhumpla på scoringen når han plutselig skjønner at Taylor er borte.

N`Zogbia -7- Er på en plass han ikke er best, gjør det beste av det. Bidrar mest når han er med offensivt.

Milner -8- Utfordrer hver gang han får ballen, ender nesten alltid opp med passering av motstander, scorte et mål.

Butt -6- Roter ballen bort noen ganger, men rydder opp sine egne feil. Viktig i den defensive rollen.

Guthrie -6- Minner meg litt om Scott Parker i vendingene sine, kan bli god.

Gutierrez -8- En litt annerledes type som vi trenger i laget, stor uforutsigbarhet, en x-faktor som kan avgjøre kamper.

Martins -7-  Virker frisk selv om han ikke har mange kamper i beina, nødvendig for å at midtbanespillere får rom pga av hans mange løp.

Duff - 8- Uvant rolle, men er et uromoment, viktig å få Duff tilbake i god gammel form.

Sånn, godt med seier i dag. Morsomt at Ashley hadde Coloccini på ryggen!
Men vi skal være glad for at Villa bare spilte èn omgang :P

Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 09. Aug. 2008, 22:05 »
Men vi skal være glad for at Villa bare spilte èn omgang :P
Villa kunne gjerne spilt 90min for min del sånn som han brant sjanser...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 09. Aug. 2008, 22:11 »

Sånn, godt med seier i dag. Morsomt at Ashley hadde Coloccini på ryggen!

Hvilket nummer nummer da? 5 eller?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 09. Aug. 2008, 22:14 »
ingen nummer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 10. Aug. 2008, 02:21 »
Sitat
Guthrie -6- Minner meg litt om Scott Parker i vendingene sine, kan bli god
Hvor får du denne referansen til Scott Parker fra? Den Parker jeg husker var ikke den mest pasningssikre spilleren i laget, og driblet vel mer seg selv enn motstanderen. Den Parker jeg husker løp som en hund med løpetid, og taklet renere enn noen andre på fotballøya.

Men den Guthrie jeg har sett hittil har vært minst like kjent for sine geniale pasninger og sine gode ballferdigheter, og en nese for mål.
Jeg ser ham mer som en Rob Lee in the making.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Magz

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #164 på: 10. Aug. 2008, 12:01 »
Parker var brukbart pasningssikker han. Hadde faktisk høyere treffprosent enn for eksempel Steven Gerrard i 05/06 sesongen.