20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvordan begynte du å heie på Newcastle?  (Lest 11847 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Hvordan begynte du å heie på Newcastle?
« på: 07. Aug. 2008, 19:48 »
Tenkte det kunne vere interessant å få vite hvordan andre begynte å holde med Newcastle.
Sjølv har eg holdt med Newcastle siden eg var to år gammal. Eg er veldig usikker på hvordan eg begynte med det, trur kanskje at eg likte stripene på draktene så godt, men det er ikkje så lett å huske.   
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Hvordan begynte du å heie på Newcastle?
« Svar #1 på: 07. Aug. 2008, 20:01 »
Når jeg var 2 år, så tror jeg ikke jeg brydde meg så mye om fotball!     Ble Newcastle supporter sånn omtrent når Keegan startet sin forrige periode i klubben i 92-93!   Om det gjør at jeg startet som medgangssupporter kan være, men liker mer å si at det var fasinasjonen av den fantastiske fotballen vi spilte under Keegan, f.. det var tider :D     
sunt pueri pueri puerilia tractant

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 07. Aug. 2008, 20:03 »
2år ja...Da tenkte du nok mye fotball! :) Jeg begynte å heie på Newcastle i ca. 8års alderen, og mye av grunnen til det er Shearer.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #3 på: 07. Aug. 2008, 20:05 »
Pga shearer.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 07. Aug. 2008, 20:28 »
2 var nok litt tilig ja :o men etter å ha diskutert litt med min mamma, har eg komt fram til at 4 år er mer riktig. Ho sier at eg var sjukt opptatt av sport allerede når eg var tre når. No er eg seksten. 
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 07. Aug. 2008, 20:36 »
Pappa hadde ei Newcastle Brown Ale shorte, og såg jo Newcastlekamper når dei gjikk på TV. Velgte ikke, ble ikke tvunget, men det bare ble slik. Hadde ingenting med Shearer, stripene eller nokke. Bare ble slik! I begynnelsen av skolegangen heiet eg på NUFC og kompissene mine United. Det handlet ingenting om om følelser, det var kuuult. Etter hvert som årene gikk ble en kamp mer og mer spennende å se på, og jeg begynte å bli hekta, dvs sitte som eg gjør no på ett forum med andre NUFC-fans, og spamme "oppdater" på newsnow i håp om at Coloccini dealen blir bekrefta.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 07. Aug. 2008, 21:16 »
2 var nok litt tilig ja :o men etter å ha diskutert litt med min mamma, har eg komt fram til at 4 år er mer riktig. Ho sier at eg var sjukt opptatt av sport allerede når eg var tre når. No er eg seksten. 
Når jeg var fire år hadde jeg knapt nok lært meg hva Rosenborg er.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 07. Aug. 2008, 21:39 »
Ungdomsskolen '92 - '93 -> En klassekompis som var skolens beste fotballspiller, hadde med seg blader osv. "Se på han her, Ruel Fox heter han. Feteste vingen asså" ::)

Off topic: Hva slags medlem snakker nordin om på forsida? 11 stk te nå...?
Ja heia gutta!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 07. Aug. 2008, 21:39 »
året før shearer kom . les ferdinand og ginola var heltene :P
lt;3 Newcastle <3

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 07. Aug. 2008, 21:46 »
Off topic: Hva slags medlem snakker nordin om på forsida? 11 stk te nå...?
http://www.newutd.no/diskusjon/index.php?topic=2996.msg138080#new

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 07. Aug. 2008, 22:44 »
Min bror var ihuga ManU-supporter (da mener jeg ekte, han ble bokstavelig svøpt inn i et Manchester United-håndkle som spebarn). Dermed lærte han meg opp om spillere som Lee Sharpe, Steve Bruce, Cantona, Pallister, og ikke minst Giggs for eksempel. Men da jeg så Newcastle for første gang, og lærte at de var hovedutfordrerne til ManU dengang, samt at Alan Shearer også etterhvert ble kjent for meg, da var jeg solgt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 07. Aug. 2008, 23:13 »
Farfar som var min store helt var Newcastlesupporter. I tillegg spilte laget bra fotball og kjøpte etterhvert verdens beste spiss. Da var jeg solgt...

moaner

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #12 på: 08. Aug. 2008, 09:43 »
En av de største gunnene er supporterne. Tror ikke det er noen annen klubb (utenfor Norge  ;) )som har så trofaste supportere.
Howay the Lads!!! :)

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 08. Aug. 2008, 14:41 »
Jeg var stor fan av Les Ferdinand. Da han gikk til Newcastle, ble jeg Newcastle supporter. Men da han ble solgt videre kunne jeg ikke bytte lag. Laget er Newcastle! (Og QPR  ;))

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 08. Aug. 2008, 14:50 »
95? Husker ikke akkurat når, men jeg var rundt seks år gammel. Syntes "Njuukasel" låt så tøft, og at draktene var så råe. Husker også godt noen år senere da solskjær signerte for mufc. Da skulle alle kidsa være solskjær, giggs, neville og beckham når vi spilte fotball. Jeg skulle være Steve Watson, Batty og Shearer.