20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dirk Kuyt til Newcastle?  (Lest 2703 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Dirk Kuyt til Newcastle?
« på: 09. Juni 2005, 22:56 »
Ihvertfall har dagens The Guardian en liten notis om at NUFC viser interesse for spissen.

Ja takk sier jeg :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Dirk Kuyt til Newcastle?
« Svar #1 på: 09. Juni 2005, 23:15 »
"Newcastle United are close to signing Dirk Kuyt, the Feyenoord and Holland centre forward, according to sources on the Continent. Kuyt, 24, recently extended his contract with the Rotterdam club, but it is understood that this move was merely a prelude to his sale. Feyenoord have softened their stance on their initial price tag of £8 million and it is thought a deal will be reached shortly.

Kuyt is a prolific striker who has scored 20 or more goals in each of the past three seasons in the Dutch top-flight, including 29 last season. The powerfully built forward won his ninth Holland cap last weekend against Romania."

http://www.timesonline.co.uk/printFriendly/0,,1-27-1646523,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Dirk Kuyt til Newcastle?
« Svar #2 på: 10. Juni 2005, 08:11 »
Ser ikke for meg at Kuyt kommer til newcastle. Liverpool, man utd ellernoen kommer til å plukke han opp.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dirk Kuyt til Newcastle?
« Svar #3 på: 10. Juni 2005, 10:53 »
Liverpool skal ha fått et bud på £10M avslått for ikke lenge siden i følge enkelte kilder. Kuyt skal ha uttrykkt et stort ønske om å spille for Liverpool under Rafael Benitez. I tillegg skal Liverpool i følge ryktene lokke med Dudek som en del av avtalen. (Liverpool kjøpte Dudek fra nettopp Feyenoord)

Unnskyld å si det, men jeg tror lite på at Kuyt ender opp i Newcastle. Når en klubb som er så mye bedre enn oss, Liverpool, er på banen så kan vi glømme denne overgangen.

Jeg har aldri sett spilleren i aksjon bortsett fra enkelte glimt, så noen uttalelse om hvor god han er tør jeg ikke komme med.
Carr har altfor få landskamper for England!

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
Dirk Kuyt til Newcastle?
« Svar #4 på: 10. Juni 2005, 12:36 »
Ja takk til Dirk! Klassespiss.. Men som mye annet tar jeg dette med en klype salt, er nok bare nok et rykte. Dessuten er jo andre "større" klubber også interessert i han. Lov å håpe da!
ignert Morten.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Dirk Kuyt til Newcastle?
« Svar #5 på: 10. Juni 2005, 15:16 »
Liverpool ender nok opp med Kuyt, da de er interessert og Kuyt selv har uttrykt skittent begjær om å bekle LFC-drakta.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Dirk Kuyt til Newcastle?
« Svar #6 på: 10. Juni 2005, 18:44 »
Dersom Liverpool er interessert henter de han nok. Vi har ikke mye å stille opp med i forhold til rødtrøyene lenger! Vet ikke så mye om Kuyt, utenom at han scoret 29 mål forrige sesong.

Moods- Usannsynlig
Howay the lads!!

DanMan

• Gjest
Dirk Kuyt til Newcastle?
« Svar #7 på: 13. Juni 2005, 11:58 »
Sitat fra: "Moods"
Vi har ikke mye å stille opp med i forhold til rødtrøyene lenger!

Vi har den svart-hvite trøya!  :)

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dirk Kuyt til Newcastle?
« Svar #8 på: 13. Juni 2005, 12:27 »
Problemet t NUFC e at de ikkje har kjappe spisser. og det er slike folk me trenge. Itte solano forsvant og Robert nå e vekke e d ikkje folk så kan legga innlegg t de treige hodesterke spissene våre. (D va faktisk någe sant i den SMSen Bellamy skreiv t Shearer, lite krutt i beina osv) Big Al ser ut så han mangle motivasjon.

me trenge spisser så kan springa fra de fleste. Shearer og Ameobi e for treige og for lette å stoppe 1 mod 1. någen så e enige?

vett ikkje så mye om Kuyt, men eg håpe han e kjapp. Hodespillere har me nok av der framme
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
Dirk Kuyt til Newcastle?
« Svar #9 på: 28. Aug. 2005, 18:35 »
En klassespiss som jeg mere enn gjerne ville sett i newcastle trøya..skulle vi får denne spilleren ville det vært kjempe bra :)
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*