20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Drakt  (Lest 40245 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Drakt
« Svar #75 på: 11. April 2009, 16:29 »
gikk jo  ikkje så bra med Blackburn i dag....
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Newcastle Mafia`n

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #76 på: 30. April 2009, 16:35 »
nei ;D
Owen solgt til United....LOL

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #77 på: 03. Mai 2009, 10:30 »
Er det en plass en kan kjøpe drakter fra ca 1990 og til no? Tok litt dårlig vare på dei eg har frå 90 tallet.

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #78 på: 08. Mai 2009, 15:31 »
Sliter med å handle fra shop.nufc.co.uk. Taster inn VISA-info +++ (helt riktig, selvsagt), samt sikkerhetskode (også riktig), og får etter "processing ..." beskjeden

Sitat
Error taking payment details
For assistance please telephone 0845 206 1892 during Office hours
There was a problem with the payment process, you have not been charged - please try an alternative card.

Sliter noen andre med samme problem? Har vært sånn for meg i et par uker nå, har forsøkt på ulike pc-er i ulike operativsystemer. Jeg har ikke akkurat så mange bankkort å velge fra, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Handlet derfra for bare et par måneder tilbake med samme kort, da gikk det jo helt problemfritt.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 08. Mai 2009, 19:14 »
Det har vært noe med betalingsformidling samt behandling av utenlandske adresser etter at de la om webshop'en for en liten tid tilbake. Alternativ finnes selvfølgelig   ;D Billigere også

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #80 på: 09. Mai 2009, 18:17 »
Jeg hadde akkurat samma problem for en måneds tid siden, Daniel.
Jeg ga opp, sendte dem mail og spurte om det var no feil og da sa de bare masse piss om at jeg ikke hadde et gyldig visakort og greier....og det er jo vanlig visa som er gyldig

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #82 på: 10. Mai 2009, 13:18 »
Ikke din feil Radar, men den nye hjemmedrakten som  er avbildet på siden din, er Schtøgg.
ALT for stort hvitt felt på ryggen, og det er relativt uaktuelt å ikke ha nummer bakpå den ryggen der, for å si det sånn.

Jeg vil tenke på om jeg heller skal kjøpe en retro-trøye, må bare tenke litt først. Du yter forøvrig en kjempefin service til oss som ikke har så lett for å få tak i drakter.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 10. Mai 2009, 16:25 »
Er ikke jeg som har designet drakta  :) Ikke skyt artisten om du ikke liker sangen.  :D

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 10. Mai 2009, 16:39 »
Er ikke jeg som har designet drakta  :) Ikke skyt artisten om du ikke liker sangen.  :D

hehe det er jo artisten som bidrar til å spre galskapen... skyter vi artisten så vil bare sangen leve i små sære miljøer der ingen tør ferdes... (sikkert også kalt Wankership.) hehe men tilbake til det jeg lurte på:P

kommer du til å tilby den med navn og nummer når det kommer ut?:) kan vi bestille i august tror du?:P

Jeg er så spent på sommer signeringene at jeg venter i spenning på hvem jeg skal ta bakpå drakta!:) tror det blir en av de nye floppene:P eller Lua-Lua ;D
Han kom, ble mett og dett var dett....

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #85 på: 10. Mai 2009, 20:06 »
Hehe, som du ser i mitt forrige innlegg, så sa jeg at det ikke var din skyld... ;-)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #86 på: 10. Mai 2009, 21:06 »
Inntil klubben har bestemt seg for hvilket design nummer osv får neste år så tilbyr jeg trykk. Men for de som følger med så kan de bestille Championshiptrykk dersom vi taper på mandag.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 14. Mai 2009, 18:54 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1658024,00.html

Drakta ser straks bedre ut med navn og nummer bakpå!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 14. Mai 2009, 23:11 »
Tredje bilde med komentaren var litt morsom  :D

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #89 på: 15. Mai 2009, 14:01 »
Haha, ja morsomt det der. Guthrie har en tvilling :)

Godsanger?

Twitter: @BjerreP