20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 165163 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #915 på: 08. Aug. 2015, 22:09 »
Helt greit og naturlig å ta med Colo videre. Vi har en veldig lav snittalder i troppen og Colo kjenner ligaen bedre enn de fleste. Og det er nok et  stort behov for å ha ham med videre som følge av den uansvarlige styringen og transferpolitikken i klubben under Ashleys regime. Min bekymring er at vi supportere nok en sesong må plages med å se spillere som Williamson - en spiller som må ha en veldig god dag på jobb for å vise antydning til PL-nivå.

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #916 på: 13. Aug. 2015, 06:43 »
Ny kontrakt for Coloccini er meget skuffende :( Kan vel bare glemme at det kommer inn en ny stopper til i dette vinduet også da.

Synes det er helt greit at Coloccini blir med ihvertfall 2 sesonger til. Han er fremdeles vår beste forsvarsspiller sammen med Janmaat og Dummett og uten tvil den mest rutinerte. Jeg stoler mye mer på Coloccini enn S. Taylor og Williamson. Synes dette også bevitner at McClaren og co vil spille mye ball da Coloccini er en spillende stopper.

Janmaat - Mbemba - Coloccini - Dummett, er en forsvarsrekke jeg synes ser bra og sterk ut på papiret. Med Lascelles, Haidara og noen av de andre ungguttene er det litt for dårlig dekning kvalitetmessig, selv om vi kan flytte Dummett litt over alt der. Skulle gjerne hatt inn 1 til.

Williamson og S. Taylor er spillere jeg synes de kan kvitte seg med. Begge 2 sliter med tempoet, er dårlige med ball og enda verre til å kunne åpne opp motstanderne med gode pasninger fremover i banen. Blir støttepasninger eller langpasninger. Taylor er uansett altfor mye skadet, desverre. Det er det største problemet for han.

At de tar med seg Coloccini videre som en mentor for de yngre og som en overgang til noe nytt ser jeg på som positivt. Det å forandre alt så altfor fort har vist seg å ikke fungere mer enn 1 gang.

Nå er jo Williamson kjekk å ha i bakhånd, og om det skulle vise seg at Mbemba-Colo blir for veikt i luftrommet kan Mbemba Williamson fort være et alternativ, da jeg ble meget imponert av Mbemba..
Taylor er jo fantastisk de gangene han er frisk, og få alltid fosvaret vår til å henge sammen, og er den som alltid gir alt, og er vel også meget hodesterk...Lascelles er forøvrig meget høy om jeg ikke tar feil så antar han også kan være en god hodespiller... Greit de er ikke lynraske, og heller ikke noen David Luiz/Lucio som kan dirible av gårde noen mann og sette igang spillet perfekt.... Men feks Cahill-Terry er heller ikke spessielt hurtige, og du kan umulig mene at dette er et svakt stopperpar?.....De hadde tatt ut Long og Pelle enkelt på målene for å si det sånn....

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #917 på: 25. Okt. 2015, 13:54 »
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #918 på: 25. Okt. 2015, 16:58 »
Reknar med det er dommaren du klapper til.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #919 på: 25. Okt. 2015, 22:05 »
Ikke dommeren som tvinger Colo til å ta ut Fletcher. Har ikke øyne på ball og tar Fletcher før Elliot har ballen, og fratar han mulighet til å nå den. Fletcher går etter ball, Colo gjør det ikke. Soleklar straffe og dårlig involvering av Coloccini. Rett og slett en personlig feil.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #920 på: 25. Okt. 2015, 23:20 »
Soleklar var den ikkje. Slike skulder mot skulder situasjonar ser ein heile tida og spesielt når ein skjermar ballen ut. Verte aldri blåst på. Når han legg lista der so bør han blåsa på Cattermole sin soleklare obstruksjon på Winjaldum rett før. Raudt kort burde det heller ikkje vera. Jaja. Neste kamp takk. Er berre å gløyma denne kjapt.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #921 på: 28. Okt. 2015, 14:07 »
Det snakkes jo ofte om at dommeren har lagt lista høyt, eller lavt. Og det er det som ble så feil da Colo ble utvist på søndag. Dommeren hadde lagt lista høyt, men med unntak av situasjonen hvor Colo blir utvist. Da er plutselig lista flyttet ned noe voldsomt. Med andre ord ikke akkurat konsekvent dømming.

Det unnskylder allikevel ikke at Colo fikk et øyeblikks drypp og kløner det til på en måte som jeg innbiller meg at bare han er kapabel til av erfarne PL stoppere.

Mistenker vel litt at Colo kanskje ble litt offer for sitt eget rykte i den situasjonen. uansett hvor rettferdig eller urettferdig det måtte være. Men noen utvisning var det ikke ut ifra hvor dommeren hadde lagt lista i utgangspunktet.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #922 på: 28. Okt. 2015, 14:33 »
Soleklar var den ikkje. Slike skulder mot skulder situasjonar ser ein heile tida og spesielt når ein skjermar ballen ut. Verte aldri blåst på. Når han legg lista der so bør han blåsa på Cattermole sin soleklare obstruksjon på Winjaldum rett før. Raudt kort burde det heller ikkje vera. Jaja. Neste kamp takk. Er berre å gløyma denne kjapt.

Helt enig!

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #923 på: 28. Okt. 2015, 16:47 »
Ikke dommeren som tvinger Colo til å ta ut Fletcher. Har ikke øyne på ball og tar Fletcher før Elliot har ballen, og fratar han mulighet til å nå den. Fletcher går etter ball, Colo gjør det ikke. Soleklar straffe og dårlig involvering av Coloccini. Rett og slett en personlig feil.
Premier League og deres dommerpanel er helt uenig med deg.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #924 på: 31. Okt. 2015, 03:07 »
Nei de er uenig i det røde kortet, noe jeg aldri sa meg uenig i. Straffesparket derimot var soleklart.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #925 på: 31. Okt. 2015, 10:34 »
Du kan finne argumenter for at det var straffe, men å si at det var soleklart synes jeg er å ta vel hardt i.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #926 på: 31. Okt. 2015, 20:22 »
Helt enig, skulder mot skulder i fart blir aldri soleklart for min del, men Colo går inn så unødvendig hardt, han gir dommeren valget å dømme straffe, det trengte han ikke å gjøre.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #927 på: 05. Jan. 2016, 22:56 »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #928 på: 08. Feb. 2016, 20:17 »
http://www.nufcblog.com/2016/02/08/mcclarens-surprising-fitness-revelation/?preview=true

Endelig litt lederegenskaper fra Colo! Ønsker å gå i krigen, selv om man ikke er helt 100%!

Synes også jeg har sett tendenser til at han tar litt mer tak utpå banen. Også har jo spillet hans blitt mye bedre etter nyttår.. Stort sett...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #929 på: 21. Feb. 2016, 23:53 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/fabricio-coloccini-adds-newcastles-woes-7414335

Jaja, da kan Colo også være ute en måneds tid. Går i så fall glipp av 4 kamper, deriblant de to livsviktige kampene mot Bournemouth og Sunderland. Selv om alle våre kamper er livsviktig for tiden, er de to hjemmekampene matcher vi SKAL ta 6p i!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒