20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 165212 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #885 på: 13. Nov. 2014, 01:17 »
Colo ute på ubestemt tid. Streete tilbakekalt fra lånet sitt. Dette er ikkje bra.

http://www.nufc.co.uk/articles/20141112/streete-recalled-from-loan_2281670_4294126
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #886 på: 13. Nov. 2014, 10:13 »
Både Saylor og Colo er ute nå..

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #887 på: 13. Nov. 2014, 10:16 »
Colo ute på ubestemt tid. Streete tilbakekalt fra lånet sitt. Dette er ikkje bra.

http://www.nufc.co.uk/articles/20141112/streete-recalled-from-loan_2281670_4294126

Dette er ikke bra.

Det eneste positivet med dette er at Street får muligheten til å vise hva han er god til. Han har vært "up in coming" lenge, men aldri tatt steget helt opp.

Men vi kommer til å merke godt at vi mangler Colo i midtforsvaret.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #888 på: 13. Nov. 2014, 12:37 »
Colo har jo vore kongen i forsvaret i dei siste 4-5 kampane. Trur ikkje mi toler mange skadane før det er tilbake til prestasjon og resultata som var i starten av sesongen.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #889 på: 07. Des. 2014, 12:49 »
Lee Ryder ‏@lee_ryder  41 min41 minutter siden
Coloccini pulled calf in win over #cfc and faces assessment ahead of #arsenal trip #nufc

Får jeggu håpe at han blir klar. Er nok å mangle Sissoko mot gunners
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #891 på: 03. Mai 2015, 20:09 »
http://hereisthecity.com/en-gb/2015/05/02/phil-neville-fabricio-coloccini-was-an-absolute-disgrace-against/page/1/
P.Neville sier ikke så veldig mye her som vi som fans ikke allerede har sett så altfor ofte. Colo kan ha noen kjempekamper nå og da, men jaggu er bunnivået lavt også, og det er synlig litt for ofte. Han er heller ingen kaptein eller lederskikkelse som står frem når det trengs som mest -dessverre.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #892 på: 03. Mai 2015, 21:45 »
Enig. Svak kaptein og middelmådig spiller. Dessverre.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #893 på: 04. Mai 2015, 19:01 »

Å kalle ham en middelmådig spiller mener jeg er å ta hardt i. Han har vært en av våre beste midtstopperne i moderne tid. Problemet er vel på den ene side at han begynner å bli gammel, nummer to har han vel hatt problemer med samboeren, men ikke minst tenker jeg at Colo har spilt sammen med absolutt søppel i lengre tid.  En stopper er også avhengig av å ha gode spillere rundt seg for å fungere mener jeg. Når du får liten beskyttelse fra en særdeles svak midtbane, to av premier leagues svakeste stoppere (Taylor og Williamson) med hyppige roteringer på back og midtstopperplass, så mener jeg Colo har hatt meget vanskelige arbeidsforhold.  Colo har aldri vært avhengig av farten sin. Har han fått normalt god stopper sammen med seg, og en velfungerende god DM, tror jeg han har flere sesonger foran seg.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #894 på: 04. Mai 2015, 20:12 »
Colo har falt veldig. Han spilte sammen med Williamson masse den sesongen vi endte som nr. 5. Det er en grunn til at vi sesong etter sesong er blant de 3 laga som slipper inn mest selv med Krul i mål. Og det er nok ikke kun Williamson sin feil. Coloccini er ofte skyld i mål selv, enten delvis eller alene. Disse feilene kommer ikke bare av dårlig fart, men også posisjonering, markering fra åpent spill og i lufta. Men farten er helt klart den største svakheten.

Jeg vet at ikke Krul heller har vært fantastisk, men han har ikke vært så dårlig at det er forventa å slippe inn 2-3 mål hver kamp han står.
« Siste redigering: 04. Mai 2015, 20:15 av Eriksen »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #895 på: 04. Mai 2015, 20:43 »

Å kalle ham en middelmådig spiller mener jeg er å ta hardt i. Han har vært en av våre beste midtstopperne i moderne tid. Problemet er vel på den ene side at han begynner å bli gammel, nummer to har han vel hatt problemer med samboeren, men ikke minst tenker jeg at Colo har spilt sammen med absolutt søppel i lengre tid.  En stopper er også avhengig av å ha gode spillere rundt seg for å fungere mener jeg. Når du får liten beskyttelse fra en særdeles svak midtbane, to av premier leagues svakeste stoppere (Taylor og Williamson) med hyppige roteringer på back og midtstopperplass, så mener jeg Colo har hatt meget vanskelige arbeidsforhold.  Colo har aldri vært avhengig av farten sin. Har han fått normalt god stopper sammen med seg, og en velfungerende god DM, tror jeg han har flere sesonger foran seg.

Hvis det er å ta hardt i å kalle Coloccini middelmådig er det i alle fall å ta hardt i å kalle en skadefri Steven Taylor en av PLs aller svakeste. Det er han langt ifra. Williamson derimot....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #896 på: 04. Mai 2015, 21:03 »
Syns vel kanskje Taylor med den begrensa spilletida si denne sesongen er den stopperen som kommer best fra det når sesongen skal gjøres opp. Det sier vel gjerne sitt.
Coloccini var god da vi kom på 5. plass - men siden har det vært jævlig varierende greier. For meg er han ikke i nærheten av samme klasse som Woodgate var. Samt en bedriten kaptein som så alt for ofte svikter når vi trenger han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #897 på: 04. Mai 2015, 21:11 »
Coloccini slår meg som typen som gir blanke faen om Newcastle rykker ned eller ikke. Han tenker nok mer på en retur til hjemlandet enn å få Newcastle til å vinne kamper.
Likte Colo før, men nå håper jeg han forsvinner til sommeren uansett hva som skjer.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #898 på: 05. Mai 2015, 00:21 »
Synd å si det, men tror det hadde vært bedre om vi hadde latt Colo gå første gangen han begynte å murre, så kunne den gigantiske lønna hans (delvis) finansiert en annen stopper. De tre siste sesongene har han vel knapt nok i enkeltkamper holdt nivået han var på i 11/12-sesongen, langt mindre over tid. Mulig han var en god kaptein når han gikk foran med et godt eksempel, men nå er han ikke i nærheten. Skada, suspendert eller bare hjelpesløst middelmådig.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #899 på: 05. Mai 2015, 15:40 »
Kun i Newcastle at £60 000 i uken går som "gigantisk lønn". :P
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"