20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 163930 ganger)

0 medlemmer og 15 gjester leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #750 på: 24. Jan. 2013, 08:38 »
Kan ikke huske sist vi hadde et bra forsvar på papiret. Og før vi har spilt én eneste kamp med en backlinje det faktisk lukter Europa av, så skal kapteinen og sjefsstopperen vår forlate skuta. Faen så typisk det der er.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #751 på: 24. Jan. 2013, 08:45 »
Ja, her er det bare og klø seg i hodet hele veien til forklaringen på hvorfor dette med KOKO skjer?
Vi burde vel få en forklaring når ting har løst seg, og jeg gleder meg veldig til den kommer :nikke:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #752 på: 24. Jan. 2013, 08:50 »
Colo får jaggu grave djupt i eigen lomme, om han må dra nå.

Enig. Han får kjøpe seg ut av kontrakten om dette skal være aktuelt. Han tjener nesten £3 mill i året, og det har han gjort i mange år, og har akkurat signert ny kontrakt.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #753 på: 24. Jan. 2013, 08:56 »
Som sagt i transfer-tråden, jeg mislikter sterkt hvordan fokuset nå er flyttet vekk fra sykdom i familien til at San Lorenzo, og pappa-Colo og gud-vet-hvem maser om at Newcastle må gjøre det som er rett for Colo selv. Hele greia stinker litt.

That being said, det virker naturlig at Yanga-Mbiwa dealen måtte gå igjennom for at det i hele tatt skulle være aktulet og slippe Colo, dermed presser vel Colos representanter og San Lorenzo bare enda mer på nå som Yanga-Mbiwa er på plass.

Dette er jo uansett en helt håpløs situasjon for Newcastle. Å slippe kapteinen og en av de viktigste spillerne slik situasjonen er nå virker helt på trynet, men å tviholde på en spiller som vil dra er ikke så veldig mye bedre det heller. Hadde det nå enda bare vært PSG, Malaga eller en annen styrtrik klubb som kunne bladd opp en pen overgangssum, men at San Lorenzo skal ha han og aller helst gratis for å gjøre alle en tjenste, hyggelige folk i den klubben der tydligivs...

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #754 på: 24. Jan. 2013, 09:14 »
Jaja, mistet nesten alt av respekten for denne krølltoppen nå!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #755 på: 24. Jan. 2013, 09:51 »
Dette er absolutt ikke gode nyheter, og eg er livredd for å miste Colo nå! Skal han liksom bare boikotte klubben nå da? Helvete heller..  :sint:

Krever en forklaring ASAP!

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #756 på: 24. Jan. 2013, 10:12 »
Kan ikke huske sist vi hadde et bra forsvar på papiret. Og før vi har spilt én eneste kamp med en backlinje det faktisk lukter Europa av, så skal kapteinen og sjefsstopperen vår forlate skuta. Faen så typisk det der er.

Sant! Blir så utrolig skuffa og forbanna på Colo om han forsvinner, trodde han faktisk brydde seg litt om klubben...
FVM

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #757 på: 24. Jan. 2013, 10:46 »
Mark Douglas‏@MsiDouglas

Coloccini saga is an almighty mess. Absolutely no way #nufc will cancel his contract though: their stance is that player must honour deal.

BRA!! Fantastisk at de ikke backer ut for dette...

atle81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #758 på: 24. Jan. 2013, 10:49 »
Colo observert på trening idag, ikke på vei bort enda....

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #759 på: 24. Jan. 2013, 10:56 »
Mark Douglas‏@MsiDouglas

Coloccini saga is an almighty mess. Absolutely no way #nufc will cancel his contract though: their stance is that player must honour deal.

BRA!! Fantastisk at de ikke backer ut for dette...

Skulle bare mangle spør du meg. En avtale er en avtale! Hvis han hadde spurt pent om å få dra til sommeren hadde det vært noe helt annet.
FVM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #760 på: 24. Jan. 2013, 11:02 »
Eit anna problem er jo at Colo garantert verte påverka av dette og at det går ut øve prestasjonen på bana. Eg likar Colo og tykkjer litt synd i han. Likevel kan han ikkje forlata oss no når me risikerar å rykka ned. Likar ikkje at kapteinen som skal gå foran skapar ein slik problemstilling for klubben. Eg tykkjer eg kunne sjå det på kroppsspråket til Colo mot Reading at ting ikkje er slik det skal vera. Det hjelper heller ikkje at me tapar kamp etter kamp.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #761 på: 24. Jan. 2013, 11:55 »
@CaulkinTheTimes: Re Coloccini: have it on good authority San Lorenzo made no direct contact at all with #Nufc. So who were their "long negotiations" with?

Vi trenger virkelig en forklaring på denne såpeopraen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #762 på: 24. Jan. 2013, 14:09 »

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #763 på: 24. Jan. 2013, 15:30 »
http://www.teamtalk.com/news/2483/8430404/Coloccini-reports-for-training

Ser ikke akkurat så veldig happy ut..

Jonas såg jo jævla happy ut, så jeg tror ikke du skal legge for mye i det bildet :p

Jeg tror det beste vi kan gjøre er å avvente og ikke lese alle disse ryktene. Ryktene lever sitt eget liv, og om det ikke er store nok problemer fra før, så blir det det når alle lar seg påvirke av ryktene. Jeg er livredd for at fansen skal snu seg mot Colo, og med dette indirekte gi ham påskuddet han trenger for å stikke av.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #764 på: 24. Jan. 2013, 18:04 »
Er ikke noe rart jonas gliser får spille selvom han burde sitte på tribunen. Han burde hatt gliset festa til ørene :)
lt;3 Newcastle <3