20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 163776 ganger)

0 medlemmer og 14 gjester leser dette emnet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #705 på: 12. Jan. 2013, 10:48 »
Hadde aldri trodd at vi kan endte opp uten Colo etter kampen i morgen. Dette er utrolig trist, men nå vet vi ikke hva som skjer bak kulissene. Om konen er syk, så er det nok ikke mye klubben kan eller bør gjøre for å holde på Colo.

Håper det finnes en løsning.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #706 på: 12. Jan. 2013, 11:03 »
Jævlig vanskelig sak for oss det her, og det bør vel Colo forstå. Kan ikke forvente å få gå når San Lorenzo ikke kan tilby oss en dritt og sier kontrakten til Colo må termineres. Spent på fortsettelsen

Nei, for en gangs skyld er jeg glad Mike Ashley er en kynisk og gnien forretningsmann.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #707 på: 12. Jan. 2013, 11:20 »
Jevla typisk av at eg Colo på drakten min...So jevla typisk Nufc dette viss han reiser. Eg meinar han bør stå fram og sei kva som skjer. Han er kapteinen vår og me er i STOR fare for å rykka ned! :grine:
Eg forstår det viss det stemmer dette med at kona er alvorleg sjuk og at ho er i Argentina. Familien kjem først.
« Siste redigering: 12. Jan. 2013, 11:39 av lgrinde »

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #708 på: 12. Jan. 2013, 11:58 »
Den viktigaste lærdommen ein kan hente frå slike saker er i alle fall at ein ikkje skal konkludere med noko som helst før ein veit kva som er fakta. Det verserer ganske mange totalt ulike årsaksteoriar for ein eventuell Colo-exit både her og andre plassar, og det bør folk - til trass for at dette er ein kjendis som ikkje naudsynleg leser det som blir skrive - halde seg for gode til.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #709 på: 12. Jan. 2013, 12:12 »
om dama hans er alvorlig syk synes jeg newcastle skal la han gå. det finnes trossalt viktigere ting en fotball.
Nei.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #710 på: 12. Jan. 2013, 12:34 »
Hadde aldri trodd at vi kan endte opp uten Colo etter kampen i morgen. Dette er utrolig trist, men nå vet vi ikke hva som skjer bak kulissene. Om konen er syk, så er det nok ikke mye klubben kan eller bør gjøre for å holde på Colo.

Har ikke Colo familien sin på Tyneside?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #711 på: 12. Jan. 2013, 12:46 »
om dama hans er alvorlig syk synes jeg newcastle skal la han gå. det finnes trossalt viktigere ting en fotball.

Enig. Om dama hans er alvorlig syk er det selvfølgelig mye viktigere at han får dra hjem enn hvordan det går med en fotballklubbs umiddelbare sportslige framtid. Noen ganger kommer fotballen i andre rekke.

viuldriftking

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #712 på: 12. Jan. 2013, 13:07 »
Dette er hans måte å skaffe seg en stoppermakker på. Så fort vi får inn en ny stopper blir han. Er i allefall lov å håpe.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #713 på: 12. Jan. 2013, 13:34 »

Har ikke Colo familien sin på Tyneside?

Ut ifra avisene så har konen dratt tilbake til Argentina og Colo er igjen med begge sønnene i Newcastle. Konen har itilegg hatt hjemmelengsel de siste årene.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #714 på: 12. Jan. 2013, 14:27 »

This
Same old Shearer, always scoring!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #715 på: 13. Jan. 2013, 18:23 »

This

Voks opp a! er kona alvorlig syk, skal han få lov til å prioritere henne...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #716 på: 13. Jan. 2013, 18:29 »

This

Ja, er det ikke det han sier da? ???

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #717 på: 13. Jan. 2013, 18:33 »
Haha, det er det jeg sier, ja.
Nei.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #718 på: 13. Jan. 2013, 18:33 »

This

Les en gang til du..
Same old Shearer, always scoring!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #719 på: 13. Jan. 2013, 19:16 »
Skjerp deg boris!

:P