20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 163820 ganger)

0 medlemmer og 10 gjester leser dette emnet.

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #675 på: 11. Jan. 2013, 11:49 »
BBC Newcastle ‏@bbcnewcastle
BBC Newcastle understands reports #nufc skipper Fabricio Coloccini has put in in a transfer request are UNTRUE and he will play at Norwich.

vel vel vel....
Twitter: @Matserazzi

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #676 på: 11. Jan. 2013, 12:00 »
Umulig å vite hvilken av kildene man skal stole på desverre. Blir negelbiting og lite søvn frem til 31/1 her desverre. Vil tro klubben går i samtaler med Colo, og etterhvert kommer til enighet om at han blir så fremt man ikke får hentet inn to nye stoppere.

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #677 på: 11. Jan. 2013, 12:12 »
HVIS dette viser seg å være rett at han drar, håper jeg og tror jeg at han lar oss få sjansen til å få inn andre stoppere först. Både agent og han avviste dette for 1 uke siden, men man vet aldri...

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #678 på: 11. Jan. 2013, 12:15 »
Får faen meg håpe at det ikkje er noko i desse ryktene...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Simmi

• Gjest
« Svar #679 på: 11. Jan. 2013, 12:30 »
Hvis Pardew selger Coloccini er han steike dum, rett og slett. Coloccini har signert langtidskontrakt, så han har faktisk ikke så mye han skulle ha sagt.

Hvis Coloccini virkelig vil forlate Newcastle, håper jeg at Pardew inngår en avtale med ham som innebærer at han blir til i sommer, men får dra da.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #680 på: 11. Jan. 2013, 12:50 »
Vi får vente til i morgen og se om han er i troppen. Personlig så tror jeg dette er bare noe svada som er satt ut.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #681 på: 11. Jan. 2013, 13:22 »
Enda mer vel vel vel.....

Ben Smith ‏@BenSmithBBC
Fabricio Coloccini has not handed in a formal transfer request but he has asked to leave #NUFC in January.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #682 på: 11. Jan. 2013, 13:43 »
Så er spørsmålet om klubben er tjent med en umotivert Colo ut sesongen eller la han dra nå. Slik situasjonen er nå så mener jeg Colo uansett er viktig for laget. Hadde vi hatt flere stoppermuligheter ville det vært noe annet, men to stoppere i et vindu kan man ikke forvente at Carr greier å skaffe. Trenger månedene frem til sommeren. Skulle tro Colo elsket klubben nok til å ikke stikke når vi er i den situasjonen vi er i.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #683 på: 11. Jan. 2013, 14:09 »
Slenger med litt på den, Panzer Stormo.. Hvis det er slik at Colo har lyst å forlate oss, så er det selvfølgelig utrolig trist, og jeg håper for all del at det bare er oppspinn! Han kan hvertfall ikke bare stikke nå i januar- så han har bare med å bli frem til sommern enten han vil eller ikke!

En umotivert Colo er uansett et hav bedre enn en fullt fokusert Willy (eller Perch for den saks skyld)!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #684 på: 11. Jan. 2013, 14:47 »
Hvis Pardew selger Coloccini er han steike dum, rett og slett. Coloccini har signert langtidskontrakt, så han har faktisk ikke så mye han skulle ha sagt.

Hvis Coloccini virkelig vil forlate Newcastle, håper jeg at Pardew inngår en avtale med ham som innebærer at han blir til i sommer, men får dra da.
Enig. Tenk om alle spillere skulle ønske seg hit og dit. Synst dette her egentlig er en komplett latterlig situasjon. Coloccini er under en kontrakt på flere år. Kjøpende klubb har ikke økonomi til å hente Coloccini. Så finner de plutselig ut at nei nå vil jeg dra fra kontrakten min uten at klubben jeg skal til ikke skal betale en døyt. Hvor er logikken her??!!?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #685 på: 11. Jan. 2013, 15:24 »
Tror nok som sagt tidligere at det ligger mye bak her som vi ikke ser. Stemmer dette har han nok store personlige problemer, og hvis klubben tillater dette så er det ikke uten grunn.

Colo har vært lojal mot oss hele tiden, og vil være godt likt også etter han evt drar. Har det skjedd noe på hjemmefronten her så må vi bare la han dra.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #686 på: 11. Jan. 2013, 15:27 »
Ja, gleder meg til å se vårt forsvar etter dette overgangsvinduet :D

Peter

• Gjest
« Svar #687 på: 11. Jan. 2013, 15:42 »
Leste et sted at det Coloccini var blitt uvenn med Pardew, og at det i tilegg til personlige aarsaker er grunnen til at han drar.
Naar Pardew greier aa bli uvenn med lagets sikkert mest avslappa og balanserte type, som atpaatil er kaptein og cult hero, er noe ikke bare galt, men ekstremt feil.
Vi styrer med strak kurs mot Champinsship, og ligger daarligere an naa enn i nedrykksesongen. Jeg greier ikke aa se noe annet enn at managern som skal redde oss fra nedrykk ikke er Pardew.
Han maa sparkes snarest. Han styrer denne klubben mot døden.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #688 på: 11. Jan. 2013, 15:45 »
Onde tunger vil ha det til at Colo har hatt en affære med en langt yngre jente, noe som har fått fru Colo til å se rødt og vil hjem til Argentina.

Det er jo selvfølgelig i beste Newcastle-ånd at dette kommer frem dagen før årets viktigste kamp.

Takk for alt Colo, men dette var unødig.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #689 på: 11. Jan. 2013, 16:41 »
Colyn @CNarr07

Sources close to Coloccini claim he's been watching Rambo non stop for the last 4 days and that he's off to reclaim the Falkland Islands!

:lol:
Genius by birth. Slacker by choice.