20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 165228 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #480 på: 02. Des. 2011, 21:03 »
Raylor, Taylor og Simpson er på papiret ikke det mest imponerende forsvaret. Men Colo er superlimet som binder det hele sammen. Vår viktigste spiller uten tvil.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #481 på: 02. Des. 2011, 21:26 »
Super-Colo! Håper han legger skoene på hylla på st.James'Park.

Om 8 år.
Same old Shearer, always scoring!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #482 på: 02. Des. 2011, 22:57 »
Viktig presisering til slutt der altså ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #483 på: 02. Des. 2011, 23:17 »
Jeg kom til å tenke på at det er utrolig morsomt at vi nå hyller Colo som en legende (for å bruke Brann-terminologi), mens vi for to år siden var dritt lei at vi hadde nok en Boumsong/Rozenhal på våre hender. En midtstopper som kom med godt rykte, men som ikke presterte deretter, og folk ville selge han sporenstreks.

Mot slutten av wanker-sesongen hadde folk stort sett mer positive ting å si om Colo, men fortsatt tok man til orde for å selge ham.

Colo var ute å sykla på et par markeringer ja.  Man må være 100% konsentrert en hel kamp i PL hvis ikke straffer det seg i mye større grad enn i Wanker.  Hadde han ikke tjent så forbanna godt ville jeg uansett ha beholdt ham. Men hvis vi får inn et godt tilbud så kan nettopp lønna være en årsak til å selge. Et salg av Colo vil gi perverst mye inn i kassa til å forsterke både midstopperplassen og andre posisjoner.

Jeg antar at Thomas ikke lenger synes vi kan få så veldig mye bedre midtstoppere enn Colo, og gjør regning med at han ikke lenger vil selge Colo for økonmiens skyld.

Nå krever vi at han får ny kontrakt, og vil at han skal bli her ut karrieren.

Poenget mitt er altså ikke at jeg ønsker å drite ut noen for å ha vært negative til Colo her, poenget mitt er at det er svært gledelig at han har hatt denne utviklingen, fra å ha sett ut som Boumsong, til å nærme seg Phillipe Albert-status.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #484 på: 03. Des. 2011, 08:26 »
Colo er et godt eksempel på hvor viktig det er å gi spillere tillit. Jeg var på den tiden rett og usikker på om han klarte å ta PL-nivået hvis vi rykket opp igjen, og jeg tror ærlig talt ikke jeg var alene om den tanken. Det finnes plenty av spillere som dominerer i Championship, men som faller gjennom i PL. Verken Colo   eller Enrique var særlig attraktive da vi rykka ned,  begge hadde godt av sesongen i en lavere divisjon.

Jeg håper klubben gjør det de kan for å beholde ham, noe jeg har inntrykk av i og med at de gir en femårskontrakt til en 29-åring.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 03. Des. 2011, 10:41 »
Colo er en maskin!!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #486 på: 03. Des. 2011, 12:11 »
Er det sjanse for at han skriver under før Swanseakampen? Teinkt å kjøpa drakt der borte.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #487 på: 03. Des. 2011, 12:32 »
Er det sjanse for at han skriver under før Swanseakampen? Teinkt å kjøpa drakt der borte.

NUFC har vel sagt at kontraktsforhandlingene kommer til å trekke ut i tid. Colos agent holder til i Argentina og snakker ikke engelsk. I følge ryktene flyr en spansktalende klubbrepresentant over  Atlanteren hver gang klubben kommer med et nytt kontraktsforslag. Tungvint for oss ja, samtidig kan det også bli tilsvarende tungvint for andre klubber som kan ha et ønske om å kjøpe Colo.
« Siste redigering: 03. Des. 2011, 12:37 av Thomas »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #488 på: 03. Des. 2011, 13:41 »
Flyr over?  :blink:

De må da i det minste ha faks der, om de ikke har epost :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #489 på: 04. Des. 2011, 11:10 »
Kor lenge er Colo ute? Håpar verkeleg at han spelar mot Swansea heima.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #490 på: 04. Des. 2011, 17:18 »
Var vel snakk om at han kjente antydning til strekk i låret, så ikke umulig at han er tilbake neste helg med god behandling! Samtidig er det dumt å risikere at han blir ute flere uker!

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #491 på: 04. Des. 2011, 17:28 »
Er ikke verdt å risikere noe med colo nå. Taylor ute resten av sessongen og Colo skadet. Ser ikke helt hvem som skal erstatte de to nevnte.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #492 på: 20. Des. 2011, 08:54 »
http://www.nufcblog.com/2011/12/19/worrying-news-on-coloccini-contract-situation/#more-110974

Eg må sei eg er bekymra med tanke på Colo(og tTiote). Dette er eg redd verte Enrique-sagaen oppatte. Me bør verkeleg strekkja oss langt for å halda på Colo.

Dionysos

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #493 på: 20. Des. 2011, 09:04 »
http://www.nufcblog.com/2011/12/19/worrying-news-on-coloccini-contract-situation/#more-110974

Eg må sei eg er bekymra med tanke på Colo(og tTiote). Dette er eg redd verte Enrique-sagaen oppatte. Me bør verkeleg strekkja oss langt for å halda på Colo.

Enig, Colo holder dette laget sammen, vi kan ikke rævkjøre laget ved å la han gå. Tror dog han koster ganske mye i uka, så er ikke sikker på hvor interessert Ashley er...

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #494 på: 26. Des. 2011, 10:24 »
Stort ekslusivt intervju med vår helt i Newcastle Journal fra selveste julaften:
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2011/12/24/fabricio-coloccini-exclusive-interview-61634-30005719/  :coloccini:
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒