20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 165479 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #240 på: 16. Jan. 2010, 18:02 »
Det er klart bedre å signere Simspon gratis, og i hvert fall være sikret en ok høyreback, i tilfelle Cashley skulle slå seg vrang igjen i sommer. Og dessuten har vi i beste fall en dugandes, ung squadplayer, som kanskje kan utvikle seg til å bli en ok høyreback i fremtiden. Og går alt som vi håper, så bruker vi fem, seks millioner på en ordentlig god høyreback som kan både være en konkurrent og en inspirasjon for unge Simpson. Hvis Simpson med årene kan komme opp på nivå med Aaron Hughes og Andy O'Brien, så er det helt ok for meg. Tror ikke akkurat vi skal forvente å hamle opp med Chelsea og ManU med det aller første. Når vi først rykket ned, så mistet vi muligheten til å snakke om topp 10 som et realistisk mål for sesongen med det aller første.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #241 på: 28. Feb. 2010, 01:17 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20100227/goal-occini-dedicates-watford-effort-to-fab-fans_2240137_1979600

Tror Colo har forelsket seg i fansen vår :P
Leser i forskjellige nettaviser, forskjellige sitater av han som lovpriser fansen vår :D Herlig!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 02. Mars 2010, 14:54 »
Herlig sagt av Williamson:

But to be honest I don?t need him to talk because I know where he is going to be, he is that consistent. He will be there if the ball goes over my head and vice- versa."

At de har slike klarere roller virker lovende. Og det er de nødt til å ha også. Siden Colo er mer classy med føttene mens Willaimson er sjef på hodet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 04. Mars 2010, 20:33 »
Hadde bare Hughton greid å se at Best-Carroll IKKE fungerer på denne måten.
De gjør de samme løpene, går etter den samme ballen, i det samme rommet. Angriper samtidig og skal begge score mål.

Shearer og Ferdinand var veldig like typer de også, men de hadde vett nok til å finne en rollefordeling som gjorde at begge to fikk ut det beste i seg.gjorde laget bedre. Selv om Ferdinand kanskje ble litt mindre måljeger og litt mer Jostein Flo etter at Shearer kom. Jeg tror ikke jeg tar veldig feil hvis Keegan hadde en finger med i det spillet også.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 04. Mars 2010, 20:40 »
Kan vel legge til at Les og Shearer hadde spillere som stadig fóret dem med baller. Sånn sett kunne dei i hovudsak fokusere på å holde seg i boksen. Hadde Best og Carroll hatt slike spillere rundt seg, hadde dei framstått mye bedre enn no. Shearer og Les hadde langt i fra hatt samme suksess om dei måtte fokusere så mye av spillet sitt utenfor 16, som Carroll og Best må.

For guds skyld, lov meg å ikkje tro at eg sammenligner dei to para av spillere sine kvaliteter  :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 04. Mars 2010, 20:59 »
Selv om Best og Carroll hadde hatt like fantastiske arbeidsforhold som Les og Shearer, så er det like fullt et faktum at de løper i nøyaktig de samme rommene, jager de samme ballene og ødelegger for hverandre.
Det ville skjedd selv om de hadde hatt Ginola, Gillespie, Lee, Barton, Beresford og Albert til å fore dem med glimrende baller.

Du sammenligner ikke kvalitetene deres. Det handler bare om spillernes fotballintelligens, som jeg synes er urovekkende lav hos Best i særdeleshet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 04. Mars 2010, 22:10 »

Du sammenligner ikke kvalitetene deres. Det handler bare om spillernes fotballintelligens, som jeg synes er urovekkende lav hos Best i særdeleshet.

De kan jo utvikle seg fremover. Men akkurat nå virker begge umodne ja. Et godt eksempel var jo mot Swansea da de ødela en kjempesjanse fordi begge gikk mot ballen og dermed kolliderte i hverandre. Ingen av de tenkte på å ta rommet bak partneren.

Det er derfor Løven bør spille også. Han er en bakromsspisse og viser en helt annen smartness med sine perfekte løp: Han går vel like mye i offside på en sesong som Sholadinhio presterer i løpet av en kamp. Og han er flink til å være inne i boksen også når ballen kommer. Carroll har derimot av stått langt utenfor 16m og sløva når vingene har hatt ballen. Håper bare det er mangel på rutine og ikke Sholadinhiogener.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #247 på: 05. Mars 2010, 01:27 »
Det er ganske uvanlig av en ganske så ryddig joacim å gå innpå f.eks coloccini-tråden to dager etter siste innlegg, å begynne å skrive om best-carroll! wtf? skjønner du sammenligner dei på ein måte du vil dei skal være slik som colo-williamsen, men det stoppet der, ingen meir colo... egle egle;)
« Siste redigering: 05. Mars 2010, 01:29 av alop123 »
Venter i spenning...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 05. Mars 2010, 19:46 »
Hehe. Vel, når man begynte å snakke om det fantastiske samarbeidet mellom Colo og Williamson måtte jeg jo dra paraleller til det ikke like fantastiske samarbeidet mellom Carroll og Best. At tråden dermed kanskje har sporet bittelitt av, er dog ikke bare min feil ;)

For å blidgjøre deg litt, skriver jeg Colo er sjefen! Dermed basta!  :P

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #249 på: 05. Mars 2010, 21:53 »
Stemmer, det er han! :)
Venter i spenning...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 05. April 2010, 21:34 »
Coloccini sliter voldsomt i luftrommet. Ikke en mann å spille med mot Stoke, Bolton, osv. Men han er bra langs bakken.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #251 på: 05. April 2010, 23:36 »
Jeg håper folk registrerer feilene til Coloccini utpå banen der. Snakker ikke om at han taper hodedueller gjentatte ganger, men grove markeringsfeil. Han var jo klart skyld i baklengsmålet i dag blant annet. Det er et eller annet jeg liker med han, men jeg klarer bare ikke å se for meg at han skal gjøre det bra i Premier League.
Han kommer til og tape for mye dueller i lufta og langs bakken. Men jeg elsker ballkontrollen hans, og noe sier meg at han kunne gjort det greit i en slags Annan rolle, selvom han fungerte dårlig på midtbanen borte mot Manchester City i fjor. Skulle likt å sett han som en defensiv stabilisator. Han bestitter mange av de ferdighetene som andre spillere i denne rollen har. Mulig det ikke hadde fungert i det hele tatt, men skulle ønske jeg kunne fått sett han i den rollen.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 05. April 2010, 23:42 »
Jeg er enig - og har prata selv om det før :P
Er stadig disse svakhetene han viser i duellspillet som gjør meg nervøs mtp PL og stopperplass.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 06. April 2010, 08:52 »
Colo var ute å sykla på et par markeringer ja.  Man må være 100% konsentrert en hel kamp i PL hvis ikke straffer det seg i mye større grad enn i Wanker.  Hadde han ikke tjent så forbanna godt ville jeg uansett ha beholdt ham. Men hvis vi får inn et godt tilbud så kan nettopp lønna være en årsak til å selge. Et salg av Colo vil gi perverst mye inn i kassa til å forsterke både midstopperplassen og andre posisjoner.

Men jeg liker mer og mer av det jeg ser av Williamson. Vinner alt på hodet, og plasserer seg riktig hele tiden. Så forbanna synd at han mangler fart. Da  hadde han vært en helt fantastisk midtstopper.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 06. April 2010, 12:43 »
Colo viste jo fleire gonger i går at han kan vera sterk i kroppen når han vil og gjer det "rett". Er einig i at han av og til her er uklok og sel seg lett viss det då er ein veldig god spiss han møter. Går det bra så viser han klasse men feilar han så er det fort eit mål i mot. Me har ikkje råd til å gambla på ein ny forsvarar no, eg meinar Colo må få sjansen neste år og. Ilag med Willamson kanskje. Eg trur at beheld me stammen ilaget me har no så tjenar me på det. Det beste hadde sjølvsagt vore at han gjekk med på å gå ned i løn, men det er vel usannsynleg.