20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 164780 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #75 på: 22. Mars 2009, 00:31 »
Den prøvde vi tidligere denne sesongen uten stor suksess. To støtende stoppere som Taylor og Bassong er sjeldent en god kombo, Taylor og Bassong er for like i spillerstilen og vi gjorde svært mange feil bak med de to i midtforsvaret.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 22. Mars 2009, 00:42 »
Hvilke kamper var det, Lars Thomas? Colo har jo spilt alle ligakamper, og han har vel ikke spilt noe annet enn midtstopper så vit jeg kan huske.

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #77 på: 22. Mars 2009, 01:00 »
Kan ikke huske at vi har brukt den forsvars fireren, men etter dagens kamp syntes jeg helt klart at det er den vi burde prøve ut i neste kamp!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 22. Mars 2009, 01:14 »
Colo har spilt midtbane noen kamper har han ikke?? Jeg mener hvertfall bestemt at vi har spilt med den fireren uten at det lykkes.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #79 på: 22. Mars 2009, 01:17 »
Colo var ute med en liten skade tidlig i sesongen om jeg ikke husker helt feil, mener i allefall at vi har forsøkt den fireren før uten nevneverdig hell. Det var i den tiden de første kravene fra enkelte her inne kom om at vi måtte kvitte oss med Taylor.

Colo har vært langt fra noe forsvarssjef det er helt sikkert. Men jeg ser ikke helt hvem vi skal bruke i hans plass.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 22. Mars 2009, 11:36 »
Colo har spilt alle kampene i år så noen stor skade kan han ikke ha hatt. Mulig han har spilt en eller to kamper som midtbane, men et forsvar trenger flere kamper før vi kan konkludere med at det ikke fungerer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 22. Mars 2009, 12:07 »
Ja Colo har garantert starta alle kampane for oss i år. Er jo imponerande i seg sjølv det. Men er einig i at han no er som resten av laget(bortsett frå Bassong) langt ifrå å spela på sitt beste.
Det var jo ein periode før jul at Bassong og Colo viste kva dei kan sammen. Men der Bassong har fortsatt å imponera har Colo vorte meir og meir usikker.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #82 på: 22. Mars 2009, 13:20 »
Virker som Newcastle gjør gode spillere dårligere. Tror nesten Vidic hadde vært dårlig i Newcastle.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #83 på: 22. Mars 2009, 14:41 »
Vi må bruke Coloccini som en støtende stopper og Bassong som løper bakover. Problemet er at hvis Coloccini støtet så følger ikke midtbanen løpene rundt. Og tilslutt på ett eller annet punkt så må Coloccini ut å støte.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 22. Mars 2009, 14:50 »
Colo har hatt sine dårlige kamper slik som de aller fleste har hatt denne sesongen. Men overall er jeg jeg ok fornøyd, det har vært tøft for han til tider, men han har også vist hvor god han kan være! Veldig mange spillere som kommer utenfra sliter med PL første sesongen, det så vi også med både Evra og Vidic for man.utd. Så hvis vi holder oss i PL, så tror jeg Colo bare vil bli bedre og bedre! Colo har nok av kvaliteter i seg, og han er i en fase hvor han lærer Premier League, så får vi håpe han får sjansen til å fortsette neste sesong hos oss der vi hører hjemme!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 22. Mars 2009, 14:58 »
Colo har hatt sine dårlige kamper slik som de aller fleste har hatt denne sesongen. Men overall er jeg jeg ok fornøyd, det har vært tøft for han til tider, men han har også vist hvor god han kan være! Veldig mange spillere som kommer utenfra sliter med PL første sesongen, det så vi også med både Evra og Vidic for man.utd. Så hvis vi holder oss i PL, så tror jeg Colo bare vil bli bedre og bedre! Colo har nok av kvaliteter i seg, og han er i en fase hvor han lærer Premier League, så får vi håpe han får sjansen til å fortsette neste sesong hos oss der vi hører hjemme!

Heilt einig. Og ein bør venta til vi har hatt ein "Normal" sesong før vi konkludera med om han er god nok eller ikkje. Tvilar igrunn på at det skjer då vi ikkje får ein "normal" sesong før Ashley enten sel seg ut eller innser korleis ein klubb skal styrast, ny manager og fortsatt PL spel.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 22. Mars 2009, 15:46 »
Ser også på Coloccini som en kvalitetspiller som jeg vil ha i klubben videre. Det er ikke lett å storspille i et forsvar når det går så drålig som det har gått for oss. Får vi satt forsvaret skikkelig og får inn en bra manager har jeg tro på at Colo kan bli bra.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 22. Mars 2009, 15:51 »
Har slettes ikke gitt ham opp, men den nedgående spiralen er litt faretruende. Boumsong var også en glimrende stoppe for oss i starten, men så gikk alt nedover. Han spilte også på Frankrike, for å kontre han som nevnte det med Argentina. Colo har uten tvil mistet mye selvtillit iløpet av  tiden her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #88 på: 22. Mars 2009, 16:41 »
Coloccini har så absolutt et potensial, ellers hadde han ikke hatt nesten 40 landskamper for Argentina.
Men enkelte av feilene hans denne sesongen har vært grove, og i går så jeg altfor mange feil fra han sin side. Det var ille til tider.

Så pr.dags dato ser jeg helst at forsvaret ser slik ut:

Beye-S.Taylor-Bassong-Jose Enrique

Jeg vil ha Taylor baki der, han ofrer seg så jævlig, blør for drakta og vil VIRKELIG IKKE rykke ned.
Coloccini har vært irriterende i de siste kampene, han slipper mann altfor lett og støter sykt treigt.
Til tider synes jeg han ser likegyldig ut, men mulig det bare er meg. Men jeg ser hvertfall helst at Taylor får plassen ved siden av Bassong.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 23. Mars 2009, 14:06 »
Colo har spilt alle kampene i år så noen stor skade kan han ikke ha hatt. Mulig han har spilt en eller to kamper som midtbane, men et forsvar trenger flere kamper før vi kan konkludere med at det ikke fungerer.

Har vel en kamp på midtbanen uten vise seg fra noen bedre side. Ser ut som mange Newcastle supportere har fått nok av Colo nå. Forståelig nok

http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/03/23/hughton-backs-coloccini-to-beat-the-boo-boys-72703-23212422/
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."