20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - PSV 06.08 kl. 2045  (Lest 18889 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - PSV 06.08 kl. 2045
« Svar #90 på: 07. Aug. 2008, 13:20 »
At vi bytter mot slutten av kampen er sånn som det skal være i en treningskamp, selv om det er den nest siste før seriestart. Kan ikke slite ut spillerne våre helt før sesongen starter. At det går ut over resultatet i denne kampen får så være. Resultatene som sådan er ikke så veldig viktige i treningskamper. Det viktigste er at spillerne får kamptrening, og at vi får øvd oss mest mulig på kampsituasjoner.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 07. Aug. 2008, 22:52 »
Dessuten uttalte King Kev at straks der var den minste antydning til skader hos noen av spillerne, skulle de rett av. Dette er selvfølgelig helt riktig gjort!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Magz

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #92 på: 07. Aug. 2008, 23:49 »
Den sentrale midtbaneduoen gjør en veldig dårlig jobb deffensivt om man ser på klippene i fra PSV kampen

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 08. Aug. 2008, 00:36 »
absolutt unødvenig måte å svare på et innlegg kø1... Skriver på ingen måte at given ikke spillte en god kamp. Skriver at jeg mener at han kunne tatt den i sitt gamle gode slag. Gjentar et ord jeg har etterlyst. Folkeskikk...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 08. Aug. 2008, 11:07 »
Men det du sa usaklig mener eg. Inget mennesklig vesen kan holde den ballen !  :o Muligens kunne han ha dytta den en annen vei, men det ville bare vert flaks. Da kunne den likegodt gått rett opp i nettaket. Kanonredning synes eg . Given is back ! 8)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 08. Aug. 2008, 12:22 »
jeg står på den, ettersom hvordan jeg husker situasjonen at han kunne holdt den. ikke alle kan holde den, jeg vil ikke klare det, men jeg tror en Given i toppslag vil kunne ta den.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 08. Aug. 2008, 12:42 »
Høydepunktene ligger i klipp til målene tråden. Sjekk dei du!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 08. Aug. 2008, 14:33 »
jo forsåvidt. trodde den kom mer langs bakken en hva den gjorde, men er ikke:
Er du helt rar i hodet ditt!!??

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #98 på: 08. Aug. 2008, 15:42 »
Jeg har sett høydepunktene og kan ikke si annet enn at Erlend er helt på jordet her. Det var en bra redning av Given, og man kan ikke forvente at han skal holde ballen når skuddet er såpass hardt som det er (pluss at det er fra kloss hold). Og den gikk ikke akkurat rett på Given heller (etter hukommelsen i hvert fall). Upåklagelig redning, mener nå jeg. Ingen keeper i verden ville nok holdt den.

Samtidig er det klart at kø1 kunne ha spart seg for den kommentaren.
« Siste redigering: 08. Aug. 2008, 15:44 av geordie-olav »

Magz

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #99 på: 08. Aug. 2008, 19:07 »
Var vel ikke så mye Given kunne ha gjort annerledes, men målet skulle så absolutt vært unngått.
-Vi er etablerte i forsvar, og PSV bygger opp bakfra.
-3 enkle pasninger og vingen er gjennom.
-Midtbanen ligger feil i presset.
-Taylor skal falle av tidligere og raskere når pasningen kommer gjennom.
-Flere spillere bare "luffer" tilbake og gir Afellay tid og rom når returen først kommer.

Mye av de samme feilene gjentar seg flere ganger. Midtbanen ligger helt feil og vi er søppeldårlig i presset vårt en mot en. Fortsetter dette får vi store problemer. Spesielt mot de beste lagene som har gode offensive midtbanespillere (Lampard, Gerrard osv) som er gode til å gjøre seg spillbare i mellomrommet, og komme på sugende løp bakfra.