20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - PSV 06.08 kl. 2045  (Lest 18917 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - PSV 06.08 kl. 2045
« Svar #75 på: 06. Aug. 2008, 22:30 »
Tror vi kan få en ny favoritt i Jonas! Litt Andrey Kanchelskis over løpestilen hans.

Hoogie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #76 på: 06. Aug. 2008, 22:40 »
2-2. SLUTT

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 06. Aug. 2008, 22:41 »
begynne mer og mer og tru at Guthrie og Jonas er røverkjøp  :)
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 06. Aug. 2008, 22:41 »
Herlig av Milner i forkant av andremålet.
Kan de som har sett hele kampen gi et kort sammendrag av lyspunkter og nedturer denne kampen?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 06. Aug. 2008, 22:47 »
Synes dette var en grei gjennomkjøring. Hadde noen fine kompinasjoner offensivt og kantspillet synes jeg var veldig bra idag. Kan bli spennende med Owen, Martins, Coloccini og Barton tilbake på dette laget.

Må si at Målet til Guthrie der Geremi og Milner startet det hele var veldig bra. Fine kompinasjoner og sikker avslutning.

Hvorfor var ikke Smith og N`Zogbia med idag? Noen som vet om de er skadet eller ble vilt?

PS! Årsabonnementet på NUFC TV til £17.99 er absolutt verdt pengene. Bra bildekvalitet ihvertfall.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 06. Aug. 2008, 22:49 »
Synes dette var en grei gjennomkjøring. Hadde noen fine kompinasjoner offensivt og kantspillet synes jeg var veldig bra idag. Kan bli spennende med Owen, Martins, Coloccini og Barton tilbake på dette laget.

Må si at Målet til Guthrie der Geremi og Milner startet det hele var veldig bra. Fine kompinasjoner og sikker avslutning.

Hvorfor var ikke Smith og N`Zogbia med idag? Noen som vet om de er skadet eller ble vilt?

PS! Årsabonnementet på NUFC TV til £17.99 er absolutt verdt pengene. Bra bildekvalitet ihvertfall.

Smith er forhåpentligvis på vei til Everton. Zog er nok småsyk/skadet. Spent på hva KK sier om Smith nå etter kampen..
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #81 på: 06. Aug. 2008, 22:50 »
Guthries pasning til Milner før kjempesjansen til geremi var en fryd å se.
Enrique og Cacapa foran 2-2 målet var ikke bra. Blir godt å få inn Colo i midten!
Jonas veldig livlig. Utfordret gang på gang, og ble ved flere anledninger felt stygt av PSV spillerne.
Milner var god, men innleggene hans er ikke gull. Blir bedre å bruke Jonas og Duff på vingene tror jeg.
Taylor var bauta i dag.
Beye som vanlig veldig positiv. Edgar klarer ikke å fylle hans sko!
Noe som også gleder meg er at Duff er i gang!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 06. Aug. 2008, 22:56 »
Mine høydepunkter i kampen var Taylors solide stopperspill, samt at Given viste klasse og gjorde flere kanonredninger! Milner var også veldig livlig og viste at han kan spille sentralt i banen, riktignok var han ikke farlig på mål. Dessuten viser Duff nok engang at han er tilbake i form. Kollektivt ruller vi opp noen virkelig flotte angrep også!

Er skuffet over at vi kollektivt spiller nokså begredelig i 2.omg, gjelder spesielt sentralt på midten, hvor verken guthrie eller butt er gode. Personlig feil av Enrique ved scoringen er også skuffende.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #83 på: 06. Aug. 2008, 23:05 »
Enrique jere for månge feil, han virka klønete. Rett og slett ikkje god nok hvis me ska ta 5. plass :-[

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 06. Aug. 2008, 23:07 »
Det sies at representanter for det s elskapet med han styrttike eieren var på SJP i dag ;) Spennende !!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 06. Aug. 2008, 23:13 »
Enrique jere for månge feil, han virka klønete. Rett og slett ikkje god nok hvis me ska ta 5. plass :-[

Det er nok andre posisjoner det skorter mer på i forhold til at vi skal klare å komme opp på 5.plass. Først og fremst sentral midtbane! Enrique er nokså ung, så han vil også lære av sånne feil som dette. Med tillitt så kommer Enrique til å bli en meget god venstre back!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #86 på: 06. Aug. 2008, 23:43 »
Ein kamp og så er Enrique heilt forferdeleg...
Slik eg forstod det så spelte han ein bra kamp til denne dårlege klareringa, og at Cacapa i grunn burde ha ordna opp i etterkant!
Har trua på Enrique eg! Var veldig lovande i fjor, og håpar han får tilit framover. Fremdeles ung! 
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #87 på: 06. Aug. 2008, 23:53 »
Har klokketro på at Enrique kommer til å bli en stor spiller for oss, og han kommer til å vise klar framgang denne sesongen!
sunt pueri pueri puerilia tractant

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 07. Aug. 2008, 09:56 »
Jeg tror nok en Given i topp slag ville holdt den ballen som ble til retur på 2-1 målet. Han er jo litt lite kamp trent, blir forhåpentligvis bedre etterhvert. Synes Newcastle spillte bra med toppa lag. Når vi begynte å bytte litt på topp så tapte det seg litt, men hva kan man forvente av en 17 åring:) gir newcastle godkjent :)
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 07. Aug. 2008, 12:01 »
Jeg tror nok en Given i topp slag ville holdt den ballen som ble til retur på 2-1 målet. Han er jo litt lite kamp trent, blir forhåpentligvis bedre etterhvert.

Er du helt rar i hodet ditt!!??

Det er en avslutning fra kloss hold, kanskje 4-5m unna der Given står. Han gjør faktisk en veldig god redning. Og her beviser du bare at du kan la være å kommentere keeperprestasjoner!

Given hadde sett under ett en kjempekamp i går, med tre klasseredninger! Dessuten var han veldig trygg med bena, og utsparkene var upåklagelige. Han er rett og slett tilbake i den formen han skal være, og mot Manchester United er det han som skal spille, det føler jeg meg ganske sikker på.