20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - PSV 06.08 kl. 2045  (Lest 18880 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Newcastle - PSV 06.08 kl. 2045
« på: 05. Aug. 2008, 19:53 »
Newcastle får en gyllen mulighet til å reise kjerringa igjen etter tre strake 0-1-tap når den nederlandske seriemesteren PSV Eindhoven gjester St. James? Park i morgen kveld. Her får du siste nytt før kampen, som starter klokken 2045 norsk tid.

Spisstrioen Carroll, Baheng og Viduka er fortsatt ute med skader. Owen og Ameobi er usikre, mens Martins og Beye sannsynligvis er tilbake i startelleveren.

Det er verdt å merke seg at dette kan bli SJP-debuten for alle Keegans sommernyervervelser. Gutierrez har uttalt at han gleder seg stort til å løpe ut på stadionmatta før første gang, og sier at har blitt tatt vel imot av alle i og rundt Newcastle.

PSV
PSV vant Æresdivisjonen for fjerde gang på rad etter å ha havnet tre poeng foran Ajax. Nederlenderene har solgt unna to av sine strøste profiler i Gomes (Tottenham) og Farfan (Schalke), men har erstattet disse med flere spennende spillere. Sveriges landslagskeeper Andreas Isaksson har også blitt hentet inn. Han vokter sannsynligvis buret i morgen.
Manager Huub Stevens må imidlertid klare seg uten Dirk Marcellis, Otman Bakkal og Erik Pieters som alle er utilgjengelige grunnet OL-deltakelse.

PSV spilte 1-1 borte mot Sporting Lisboa i en treningskamp forrige uke. De skal møte Everton neste lørdag.

Innbyrdes oppgjør
Newcastle og PSV har hatt flere oppgjør de siste 10-12 årene. I 1996/97 møttes lagene hele tre ganger. Den første vant 3-2 i det som var en treningskamp, mens PSV stakk av med to seiere (1-0 og 2-0) i Champions League da det gjaldt som mest. I UEFA-cupen syv år senere fikk imidlertid Newcastle sin revansje. Da vant Bobby Robsons mannskap 3-2 sammenlagt i UEFA-cupens kvartfinale. I fjor vant PSV 3-2 i en treningskamp på SJP.
« Siste redigering: 05. Aug. 2008, 19:58 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - PSV 06.08 kl. 2045
« Svar #1 på: 05. Aug. 2008, 22:49 »
Martins og Beye tilbake hadde vært supert. Begge to trenger mer enn bare 90 min mot Valencia for å være klar til sesongstart. 70-75 min mot PSV hadde gjort seg. Det siste jeg leste var at Martins og Owen begge var uaktuell til morgendagens kamp.

Jeg håper vi ser konturene av en mulig lagoppstilling mot ManU i denne kampen. Forventer ingenting resultatmessig, men krever STOR spillemessig forbedring fra Mallorca-kampen, som var en av våre verste noen sinne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #2 på: 05. Aug. 2008, 23:01 »
Hvor har du lest at Martins er ute, og hvorfor er han det? Grunnen til at han har stått over så langt er vel "bare" pga dødsfallet i familien? Sto ikke noe på nufc.com tidligere i dag.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 05. Aug. 2008, 23:14 »
Kneskade har han slitt med.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 05. Aug. 2008, 23:20 »
Tror det var på nufc.com jeg leste. Men jeg ser nå at det kan det vanskelig ha vært.
Men som sagt, han har vel slitt med en kneskade. Dette er trolig grunnen til at han var med i troppen til Mallorca-turen, men aldri var på banen i noen av kampene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 06. Aug. 2008, 10:51 »
noken som veit om streaming til kampen ??
- carry on!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 06. Aug. 2008, 10:58 »
Går an å se den på nufcTV, men det er vel eneste mulighet? Er hvertfall ikke noen stream på myp2p.

boeyvind

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7 på: 06. Aug. 2008, 11:04 »
Er det ingen visning på http://www.goalcentre.com/ ??  ???

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 06. Aug. 2008, 12:28 »
Noen som vet om det er mulig å kjøpe månedstilgang på NUFCTV til 3,99 for oss som bor i Norge?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 06. Aug. 2008, 19:08 »
Noen som vet om det er mulig å kjøpe månedstilgang på NUFCTV til 3,99 for oss som bor i Norge?

Har du prøvd? Vurderer å gjøre det selv.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 06. Aug. 2008, 19:19 »

Har du prøvd? Vurderer å gjøre det selv.

Nei, er visst svært vanskelig å kun kjøpe en måned. Blir automatisk fornyelse i følge en kar på N-O.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 06. Aug. 2008, 20:01 »
Noen som har kjøpt årsabonnement for NUFC TV?

Dette står da: "12 months access for £17.99, followed by £34.99 annual rolling subscription unless cancelled".

Må man betale begge summene da? Og hva er det isåfall jeg betaler £34.99 for?
Noen erfaringer?

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 06. Aug. 2008, 20:09 »

Dette står da: "12 months access for £17.99, followed by £34.99 annual rolling subscription unless cancelled".

Noen erfaringer?

Har ikke erfaring med årsabonoment, men slik jeg tolker det så koster første året £17.99 og de følgende år £34.99.
Litt merkelig at det skal bli dyrere, men er vel for å tiltrekke seg folk. Eller er det jeg som tar helt feil?

Litt ontopic.. ser på laget som er blitt tatt ut til kampen, men litt uklart hvem som skal spille spiss for oss?  http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1359822,00.html

Given

Beye   Taylor  Cacapa  Enrique

Geremi  Guthrie   Butt  Milner

Gutierrez  Duff

Noen med noe bedre forslag?

Haavard

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #13 på: 06. Aug. 2008, 20:19 »

Noen erfaringer?

Jeg har kjøpt den til 17,99, de nye 34,99 er en automatisk fornyelse av abb. etter et år, dersom du ikke avbryter det. Poenget er at 17,99 kun er et tilbud so gjelder fram til seriestart.
Er forøvrig bra kvalitet, så det er bare å anbefale.

Gutierrez er forøvrig hengende spiss i dag i følge Keegan, mens Duff blir helt på topp.
« Siste redigering: 06. Aug. 2008, 20:21 av Haavard »

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #14 på: 06. Aug. 2008, 20:21 »

Noen erfaringer?

Har ikke erfaring med årsabonoment, men slik jeg tolker det så koster første året £17.99 og de følgende år £34.99.
Litt merkelig at det skal bli dyrere, men er vel for å tiltrekke seg folk. Eller er det jeg som tar helt feil?

Litt ontopic.. ser på laget som er blitt tatt ut til kampen, men litt uklart hvem som skal spille spiss for oss?  http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1359822,00.html

Given

Geremi  Guthrie   Butt  Milner

Gutierrez  Duff

Noen med noe bedre forslag?

Om dette er de 11 som starter tror jeg du er ganske nært.
Mitt tips er det samme som ditt, bare med bytte av Duff og Milner.

Altså:

Given

Geremi  Guthrie   Butt  Duff

Gutierrez  Milner