20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Multi Media Sports Cup: 3/8: Real Mallorca - Newcastle [22.00]  (Lest 11988 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Leste ett eller annet sted der Keegan sa at Viduka ikke ble klar til Unitedkampen, og at det også gjaldt Owen. Men tar gjerne feil !!  ;D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Owen skal være klar igjen til manu kampen om to uker ja!

Til ligastarten så håper jeg på følgende, av de vi har i stallen:

Given
Beye - Coloccini - Faye - Enrique
Jonas - Butt - Zog - Milner
Owen - Martins

Ser selvfølgelig helst en ny sentral midtbanespiller komme....og regner med at det er prio nr. 1 for KK nå!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
Jeg tar det laget ditt der jeg danield, men spørs om ikke Harper spiller da.. Nokså likt mellom de to der føler jeg.

Og så kan det være at vi får inn en spiller eller 2 til?

Bassong var god idag dere! Gikk ikke på voldsomt med finter og gjorde det sikkert og trygt. Kanskje han er en for en mye nærmere fremtid enn vi tror... Kjør på!
Ja heia gutta!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Given
Beye - Coloccini - Faye - Enrique
Jonas - Butt - Zog - Milner
Owen - Martins

Her ville jeg byttet om posisjonene på Jonas og Milner. Savner Guthrie også. Guthrie - Zog sentralt kanskje?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
ja enig i den + bassong istedet for faye??

boeyvind

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Får håpe vi får se mer gøy fotball når Gutierrez, Owen, N'Zogbia, Martins spiller sammen.. gårdagens kamp var helt forferdelig å se på. Smith burde vel få slite benken også denne sesongen.. og Milner kan vi vel helst bare selge til Villa el hvem som vil ha han...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Milner har da ikke vært så forferdelig dårlig.
Greit, i går var han elendig, og fikk ikke til en døyt. Men gårdagens kamp er ingenting å basere seg på. Milner fikk til mye mer mot Hertha, og var delaktig i minst en av de svært få sjansene vi skapte i kampen.

Duff kan umulig kritiseres for ikke å utfordre. Det er jo nettopp det han prøver på. At han ikke lyktes i går, får så være. Vi hadde en fullstendig ræva dag, alle og enhver, og ingen forhåndsingåtte avtaler ble fulgt. Men Duff prøvde. Men når han får to mann på seg hver gang han er i nærheten av ballen, så er det vanskelig å vente at han skal briljere. Det er langt enklere å drible av en mann, enn to. Det er mulig, men Duff er ikke den typen som gjør det oftest. Han er ikke noe driblegeni.

Det vi må få etablert er bevegelse. Flere bevegelser. Samtidige bevegelser og motsatte bevegelser. Da kan vi få rom, da blir det lettere for både Duff og Milner.

Gårdagens kamp var en av våre verste noensinne. Greit nok. La det være en lærepenge, og en vekker. Men ikke noe mer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Milner har ikke vært god han heller!

Poenget ditt?

Han har vært langt bedre enn Smith ihvertfall, hvis det var det du siktet til.

Jeg synes ikke det! Milner og Smith var akkurat like ræva begge 2. Smith fikk ikke til en dritt og det gjorde ikke Milner heller!!

Men jeg legger ikke særlig mye i denne trengingskampen heller.