20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Multi Media Sports Cup: 3/8: Real Mallorca - Newcastle [22.00]  (Lest 11981 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian A

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil

Christian A

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Bassong imponerer! Kjapp, sterk, smart

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Kan bli stygt mot Manu i åpningskampen... eller det VIL bli stygt heter det vel.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Kan bli stygt mot Manu i åpningskampen... eller det VIL bli stygt heter det vel.

Fordi vi stiller med et B-lag mot Mallorca i en pre-season kamp?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Nok en begredelig kamp!! Får håpe spillerne vokser på det rent "fitness-messig", men i fotball kvalitet har Mallorca turneringa vært fiasko!

Eneste lyspunktet slik jeg ser det, er at Duff faktisk virker tilbake i form!! Han har faktisk vist en del bra denne helga! Dessuten gjorde JOnas en fin debut.

Det negative er så mangt, men mye begynner og slutter på Alan Smith.....dessverre..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Milner har ikke vært god han heller!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil

Ja, dummeste jeg har hørt. er treningskamp. man prøver ut ting spiller ikke på max. og vi mangler våre beste fremover. Må se det positive gutt. Bassong inponerer. ++

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Bassong var VELDIG god idag! Rask, sterk og god teknikk/pasninger. Virker som et bra kjøp.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Nok en begredelig kamp!! Får håpe spillerne vokser på det rent "fitness-messig", men i fotball kvalitet har Mallorca turneringa vært fiasko!

Eneste lyspunktet slik jeg ser det, er at Duff faktisk virker tilbake i form!! Han har faktisk vist en del bra denne helga! Dessuten gjorde JOnas en fin debut.

Det negative er så mangt, men mye begynner og slutter på Alan Smith.....dessverre..

Duff tilbake i form? har mine tvil. Einaste han gjer er å slå støttepasningar. Tørr aldri å utfordre skikkeleg. Eg synst vi bør selge han så fort som overhode mulig

Einaste positive i dag var Bassong. Virker som ein speler med potensiale.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Milner har ikke vært god han heller!

Poenget ditt?

Han har vært langt bedre enn Smith ihvertfall, hvis det var det du siktet til.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Ja, dummeste jeg har hørt. er treningskamp. man prøver ut ting spiller ikke på max. og vi mangler våre beste fremover. Må se det positive gutt. Bassong inponerer. ++

Er nok mest for at våre antatt beste spillere mangler kamptrening. I tillegg møter vi kanskje verdens beste fotball-lag på bortebane. Det lukter SLAKT lang vei.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Etter denne turneringen ville eg valgt dette laget:
Regner med at Viduka, Owen, Carroll og Barton ikke er tilgjengelig mot United

Martins-Ameobi
Duff-Butt-Zog-Jonas
Enrique-Colo-Faye/Bass-Beye
Batman

I dag var Bassong og Duff dei eneste som impnerte, og alle andre synes eg viste null og niks kreativitet og fart. Synes okgå det var ekstremt irriterende at Keegan ikke tok ut Cacapa istedet for Guthrie.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Det er faktisk en ting som vi ikke må glemme, vi slipper inn mindre mål. Vi har begynt å få mere kontroll på våre bakre rekker, det er ikke like mye paniske og rare bevegelser i forsvar. og når vi har grunnmuren bakpå banen, vil vi kunne bygge et angrep framover.

Vi er alle enig i at dette er et B-Lag. Zog, Owen, Martins, Barton og Viduka vil jo styrke dette laget. spesiellt spissene vil kunne gi oss et løft som vi ikke kan forvente av Amobie og Smith. Og som kommentatorn sier, den holding midtbane spillern vi har vil kunne diktere mye av spillet. og legge opp til kreativt og god angreps fotball, men når man har Cacapa i den rollen som bare er ute etter å gjøre sin defansive jobb, og ikke ønsker å søke ball. Så vil Newcastle ha problemer framover. Så dette er nok en posisjon vi kan forvente forsterkninger i 8)

Jeg har ikke mista troen på sesongen, jeg liker ikke å se oss spille den fotballen vi gjør om dagen, men jeg tror at det er håp :)

Bassong er dagens mann. Guthrie leverer bra som vanlig.
Geremi, Milner og Smith hadde jeg forventet mere av.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Owen er nok klar til seriestarten jo...Hvis ikke han får en ny skade da! :P

----------------Given----------------

Beye-----Colo-----Faye----Enrique

Jonas------Butt-----Guthrie----Zog

------------Owen----Martins--------

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil

Duff tilbake i form? har mine tvil. Einaste han gjer er å slå støttepasningar. Tørr aldri å utfordre skikkeleg. Eg synst vi bør selge han så fort som overhode mulig

Einaste positive i dag var Bassong. Virker som ein speler med potensiale.

Du har dine tvil, men allikevel argumenterer du....?

Jeg synes Duff virker å ha sprut i beina, han gjør mye bra med ballen de få gangene vi er inne på motstanders halvdel. Han utfordret ikke like mye i dag, som han gjorde mot Hertha, men hvis du så innhoppet hans da, så kunne du se en Duff som utfordret ganske hyppig og som viste at han fortsatt duger.