20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sebastien Bassong  (Lest 60393 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvindy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Sebastien Bassong
« Svar #300 på: 10. Aug. 2009, 09:19 »
Som jeg fikk med meg var vel Bassong involvert i Tottenhams treningskamp mot Olympiakos igår? Noen som fikk med seg om han leverte/ikke?

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #301 på: 14. Aug. 2009, 18:00 »
Redknapp: Bassong was recommended by Shearer
http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=667599&cc=5739

Tottenham Hotspur centre-back Sebastien Bassong would have stayed at Newcastle United if Alan Shearer was given the manager's job, Harry Redknapp has revealed.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 14. Aug. 2009, 18:57 »
Slikt gjør meg bare enda sintere å lese.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 14. Aug. 2009, 21:56 »
Er det bare jeg som stusser på at Shearer og Dowie sa til Redknapp at han burde hente Bassong? Faan, ønsket de ikke at han skulle bli i klubben selv om de ikke var i trener-teamet denne sesongen?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #304 på: 14. Aug. 2009, 22:03 »
Nei, jeg synes også det er meget spesielt. Også til Tottenham? Kunne de ikke ringt Wenger i det minste?
Jeg synes det er skuffende av Shearer/Dowie!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 14. Aug. 2009, 22:17 »
Å si at Bassong ville blitt om Shearer hadde blitt, er bare spill for galleriet. Det er eg 99% sikker på.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #306 på: 14. Aug. 2009, 22:30 »
Spørs vel om ikke forespørselen har kommet andre veien. Altså at Redknapp har ringt Shearer og hørt om hva han synes om han?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 14. Aug. 2009, 22:32 »
Det er vel helst slik det har foregått ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 14. Aug. 2009, 22:52 »
"When we played Newcastle last year I spoke to Iain Dowie and Alan Shearer after the game and they spoke about the team, they were in desperate trouble," Redknapp revealed.

"Iain said if they didn't stay at the club and one player did become available, Sebastien was the player to take. They couldn't have recommended him any higher.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 15. Aug. 2009, 12:59 »
De snakker med en god kollega. Kommer i snakk om stortalentet Bassong. Shearer skryter hemningsløst. Og sannsynligvis sier han på fleip (men den fleipen forstår naturligvis ikke Redknapp) at du må hente han hvis du får sjansen. Likevel tror jeg ikke Shearer tenker tanken på at han ikke vil få kontrakt etter sesongen, og jeg tror ikke han forestiller seg at klubben vil kvitte seg med en så god spiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 15. Aug. 2009, 14:57 »
De snakker med en god kollega. Kommer i snakk om stortalentet Bassong. Shearer skryter hemningsløst. Og sannsynligvis sier han på fleip (men den fleipen forstår naturligvis ikke Redknapp) at du må hente han hvis du får sjansen. Likevel tror jeg ikke Shearer tenker tanken på at han ikke vil få kontrakt etter sesongen, og jeg tror ikke han forestiller seg at klubben vil kvitte seg med en så god spiller.

Ja, det var nok akkurat slikt det skjedde. Jeg skjønner ikke helt dette. Har Alan Shearer gjort noe galt i sitt liv tror du? Om han er grunnen til at vi mister en av våre beste spillere, blir i alle fall jeg irritert. Han har ikke Carte Blanche selv om han heter Alan Shearer.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #311 på: 15. Aug. 2009, 15:30 »

Ja, det var nok akkurat slikt det skjedde. Jeg skjønner ikke helt dette. Har Alan Shearer gjort noe galt i sitt liv tror du? Om han er grunnen til at vi mister en av våre beste spillere, blir i alle fall jeg irritert. Han har ikke Carte Blanche selv om han heter Alan Shearer.

Han har nok nevnt at Bassong er ett stort talent ja, men han er ikke hovedgrunnen til at Bassong forsvant mener jeg. Det kan vi takke blant annet vår "høyt elskede" MA for som etter min mening er hovedgrunnen til at vi rykket ned og blir hovedgrunnen til at vi ikke rykker opp igjen om han ikke kaster inn håndklet og gir seg med det første

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 15. Aug. 2009, 18:58 »
Det kan vi nok være enige i ja ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 15. Aug. 2009, 20:58 »
Om disse ble tilgjengelige. Shearer så vel for seg at han skulle være manager når juli kom, og at Bassong skulle spille under ham. Ser ikke hvordan Shearer skulle frembringe et bud fra blodhunden når han kunne være manager for denne spilleren selv. Redknapp legger jo også til at Bassong ville vært under Shearer dersom han hadde blitt manager.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #314 på: 16. Aug. 2009, 19:11 »
Bassong scorte mål nummer 2 for spurs, og Tottenham vant 2-1 over Liverpool! Bra spilte han også..
« Siste redigering: 16. Aug. 2009, 19:13 av Jonas99 »