20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sebastien Bassong  (Lest 60396 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Sebastien Bassong
« Svar #255 på: 06. Aug. 2009, 10:57 »
Aston Villa are chasing a double swoop on Newcastle for want-away defenders Habib Beye and Sebastien Bassong.
http://www.eatsleepsport.com/newcastle-united/defender-moves-nearer-928481.html
La han heller gå til Villa.
4 mill for Beye er en veldig god pris, å her snakker vi kansje rundt 15 for begge, det hadde ikke gjort noe det.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #256 på: 06. Aug. 2009, 11:05 »
Heller Villa enn Spurs ja!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #257 på: 06. Aug. 2009, 12:20 »
Tottenham have reportedly agreed an £8m fee with Newcastle for centre-half Sebastian Bassong
http://www.eatsleepsport.com/newcastle-united/bassong-fee-agreement-claims-928552.html
Da burde det jo være litt %er ved salg videre kansje??
Uansett, hadde håpet han hadde valgt ville jeg da :-\

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #258 på: 06. Aug. 2009, 12:37 »
Kunne ikke han ha valgt en an klubb!?
Hater Tottenham Hotspur!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 06. Aug. 2009, 12:37 »
Den var ikke mye logisk. Avslått 10mp bud, men akseptert 8mp bud. Her må det være noe for viderelsaget ja. Ganske smart tenkt egentlig.

Bare for å være litt off-topic og kaste meg inn i diskusjonen om opprykk. Mener jeg har lest et setd at PL-lag som har vært i divisjonen så og så lenge har en form for fallskjerm på TV-rettigheter, at disse pengene blir etterbetalt ellernoe, slik at vi har god økonomi til å rykke opp innen 3 år. Hvis dette ikke skjer kan det se mørkere ut, siden man da nesten kan regnes som en etabler Wankerklubb
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Holand

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #260 på: 06. Aug. 2009, 14:27 »
Bare å bli kvitt avskummet.. Skjønner ikke hvorfor folk hauser han opp så mye. han er kun en medioker spiller..når han i tilleg sipper som en idiot er det bare å bli kvitt fjolset.

Eneste spiller vi har mistet som jeg kommer til å savne so far er Martins..

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #261 på: 06. Aug. 2009, 14:30 »
Ja, det laget eller de som rykker ned har krav på penger.
Men hvor mye det er snakk om er jeg usikker på. Men det er sånn at laget ikke skal slite for mye det første året å evt gå konk sikkert.
Men tror ikke dette varer over år, regner med det er ett år.

Å ja, det er smart med videresalgs % på spillere. Iallefall vist det blir gode eller meget bra betingelser. Her om dagen kom det frem at Spurs skulle ha bydd 10mill pund, dette avkreftet Redknapp selv dagen etterpå. Han viste ikke noe om det, å han regnet ikke med styret hadde gått bak ryggen hans heller.
Bassong blir nok solgt iallefall.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #262 på: 06. Aug. 2009, 14:39 »
Tottenham are wrapping up a deal for Newcastle United defender Sebastien Bassong.
The Times says the Frenchman arrived in London last night and is waiting to complete a medical as the clubs continue to haggle over a fee, believed to be in the region of £10 million.

Skjer nok noe før lørdag regner jeg med.
Kansje like greit når statestikken viser at vi slapp inn flere mål med Bassong på banen??
However the statistics reveal that the Geordie club kept more clean sheets and won more games without the Frenchman in the team.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #263 på: 06. Aug. 2009, 15:02 »
Newcastle United defender Sebastien Bassong has passed his Tottenham medical this morning.

The Daily Mail says Bassong is on the verge of joining Tottenham after Newcastle accepted an £8million deal.

The Newcastle star, who passed a medical this morning, will answer Harry Redknapp's desperate search for a defender after losing Jonathan Woodgate, Ledley King and Michael Dawson to injury.

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #264 på: 06. Aug. 2009, 15:17 »
Må si meg enig i at jeg ikke vil føle noe stort savn om han forsvinner. Han har imponert de fleste, men jeg synes han har et par dumme egenskaper som jeg ikke liker å se.

Nå vet man ikke om flere forsvinner, men tror vi vil se mye bra i de bakre rekker med Steven og Fabricio midten hvor flere unggutter er ivrige til å prøve seg om en av må stå over kamper. Jeg synes vi lenge har vært for dårlige til å få frem ungguttene, og føler det nå er riktig tidspunkt å snu den trenden på.

Om summen det snakkes om stemmer også, så mener jeg det er et veldig bra salg.
« Siste redigering: 06. Aug. 2009, 15:19 av oyvinvo »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 06. Aug. 2009, 15:25 »
Tottenham are wrapping up a deal for Newcastle United defender
However the statistics reveal that the Geordie club kept more clean sheets and won more games without the Frenchman in the team.

Hehe, ganske logisk. Jeg har aldri vært særlig imponert over ham. Holdt alt for mye, hvilket medførte straffer. I tillegg var den en del åpenbar holding som skulle ha medført straffespark . Og han ødela han kamper som vi kjørte med tåpelige utvisninger. Får vi 10 mill er jeg fornøyd.
« Siste redigering: 06. Aug. 2009, 15:49 av InspectorC »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 06. Aug. 2009, 15:30 »
Håper han bedriver mer tid sammen med Ledley King enn på bana. Ingen som helst form for sympati - han dreit totalt i klubben, null lojalitet å spore.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 06. Aug. 2009, 16:01 »
Det er en god deal ikke noe tvil om det. Lurer på hvor mange røde kort han får i Spurstrøya, mener han fikk noen veldig urutinerte og avgjørende røde kort for oss
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #268 på: 06. Aug. 2009, 21:00 »
Godt å se at vi kvitter oss med alle forsvarspilleren vår. Hvor vil dette ende? Jo, League 1.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 06. Aug. 2009, 21:13 »
Forutsatt at også Coloccini er på vei ut (selv om jeg tror han kommer til å bli, når vi selger to av våre beste forsvarsspillere, så må vi jo beholde den dårligste av dem alle), så har vi følgende forsvarsspillere til rådighet:
Ryan Taylor
Steven Taylor
Tamas Kadar
Ben Tozer
Jose Enrique

+ en eller to juniorer til, som neppe er spesielt aktuell for startoppstillingen.

Enrique og Steven Taylor er klassespillere på sitt beste, men begge er ustabile. Kadar er et stort, stort talent. Tozer skal også være et stort talent. Ryan Taylor ble veid og funnet ALTFOR lett i fjor. Han vil nok komme noe mer til sin rett i Wankership, men han vil neppe briljere.

Ut har en høyreback av HØY klasse gått, pluss en ekstremt talentfull midtstopper, selv om han har sine unoter. Jeg vet ikke akkurat om jeg vil si at dette lukter opprykk.

Men om forsvarsrekka er svekket, se til spissplassen! DER snakker vi svekkelse der.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon