20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Søker etter webutvikler  (Lest 2817 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Søker etter webutvikler
« på: 28. Juli 2008, 02:53 »
Vi har nettopp fått et bra design som de fleste virker å være fornøyde med. Likevel ønsker jeg å hente inn en webutvikler som kan ta siden videre med å f.eks lage wallpapers, legge til votes, medlemsdatabase etc. Jeg har jobbet med denne siden i snart 6 år, men må ærlig innrømme at jeg har måttet spørre etter hjelp om veldig mye når det gjelder design og andre ting som ikke går på det administrative.

Har du kunnskaper over gjennomsnittet i designer- og webutviklerferdigheter, og i tillegg er engasjert til å bli med i NewUtd-teamet på ren dugnad? Send en kort søknad til newutd@gmail.com!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Søker etter webutvikler
« Svar #1 på: 28. Juli 2008, 10:08 »
Jeg skulle gjerne gjort det men har fullt opp med lange dager på jobb, litt for mange unger og fotballdrakt.net som jeg har vært nødt til å registrere som selskap siden antall draktbestillinger til Norge tok helt av og jeg lå som nummer 1 på google.no når man søkte etter fotballdrakter. Er ikke så interessert i å få tollvesen og skatteetaten på nakken pga tøying av lovverk om å sende "gaver" til Norge.

oeyhope

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Søker etter webutvikler
« Svar #2 på: 15. Aug. 2008, 07:51 »
Viss dere ikke får noen søkere kan jeg gjerne trå til. Jeg er ikke så flink på design, men den tekniske biten skal ikke være noe problem.