20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 19/7: Hartlepool - Newcastle [Treningsmatch]  (Lest 10703 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
19/7: Hartlepool - Newcastle [Treningsmatch]
« på: 15. Juli 2008, 00:22 »
Hvor deilig er det ikke å igjen kunne lage en kamptråd? :D Tiden fra slutten av mai har vært lang, men nå er vi endelig igang igjen! Utrolig vanskelig å spå laget da mange av spillerne ikke har startet oppkjøringen osv, men skal prøve meg på en 11'er.

-------------------Given-----------------------

Beye-----Taylor---------Cacapa-----Enrique

Milner------Guthrie-----Butt---------N'Zogbia

--------------Owen------Martins---------------

Dette er laget jeg håper starter, men kanskje får en eller to av ungguttene sjansen fra start? Det meldes også at Spiderman har ankommet Tyneside, og jeg håper han får noen minutter hvis han er i form til det.

Tviler på at denne går på noen TV-kanal, men forhåpentligvis så vil den overføres på radio!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 19/7: Hartlepool - Newcastle [Treningsmatch]
« Svar #1 på: 15. Juli 2008, 00:30 »
Blir deilig med kamp igjen! :)

Vi har jo ikke så fryktelig mye å velge mellom, så det er vanskelig å si seg så veldig uenig i dette laget. Derimot blir det spennende å se om vi velger 4-3-3 eller 4-4-2...Hvis det blir 4-4-2, så er mitt tips at Smith tar plassen til Milner.

Blir viktig å spille unggutta i disse kampene også, forventer å se LuaLua i minst 45min + Tozer og Danquah i løpet av kampen. Synd Kadar, Baheng og Carroll er skadd. Zamblera er jo i EM.

Regner med Given tar plassen, viktig å få han i gang igjen, men tipper Harper får spille en omgang han også.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2 på: 15. Juli 2008, 00:34 »
Det som er verdt å merke seg, hvertfall i mine øyne, er at vår "gamle" keeper Mark Cook akkurat har signert for lørdagens motstandere.
Han var sett på som et habilt talent, dog ikke noe ekstraordinært og fikk dermed ikke ny kontrakt i vår. Han gikk gratis fra klubben, og signerte for Hartlepool. Moro om han får spille litt :P

Du har satt opp et greit lag, sannsynlig nok.
Håper at Krul/Forster får noen minutter, sammen med Gutierrez,Edgar og kanskje noen andre ungutter (klar over at Jonas ikke er noe unggutt i den forstand :P )

MORO MED KAMP IGJEN ;D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 15. Juli 2008, 11:37 »
Er Faye ute med skade eller?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 15. Juli 2008, 14:55 »
Faye og Geremi har fått lengre fri grunnet deres deltakelse for sine respektive landslag denne sommeren.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 17. Juli 2008, 13:07 »
håper på dette laget

Given

Beye----Taylor---Cacapar(edgar 65min)  Enrique(Tozer65min)

Milner(lualua 65min)---Butt----Guthrie-----Spiderman (N`zogbia 45, hvis han ikke skal selges)

Owen- Martins
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 17. Juli 2008, 20:39 »
Hvis N'Zogbia skal bli, skal han satses på 100%, spør du meg!

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #7 på: 18. Juli 2008, 13:10 »
N'Zogbia må for all del bli satset på!!
I mine øyner er han den spilleren med størst potensial til å bli en verdens stjerne!

Jeg har vært redd i hele sommer for at han skulle bli solgt, men heldigsvis har jeg ikke sett mye rykter, utenom at han ville til arsholes.

Hva blir formasjonene dette året, 4-3-3 eller 4-4-2?
Jeg likte vedig godt når vi gikk ovver til førstnevnte, da fikk vi se Keegan-spill slik vi husker fra 96-tiden:)

Men skal vi få se potensialet til de unge spillerne vi har i dag, og vi har nok av kantspillere, så bør vi kanskje gå for tradisjonelle 4-4-2 :/
Kantspillerne Milner, N'Zogbia, Guiterrez + Damien Duff passe nok bedre som rene kantspillere, eller hva?

håper på dette laget idag:

Krul

Beye - Taylor - Cacapa - Enrique

Milner - Guthrie- Smith - N'Zogbia

Owen - Martins

Jeg merket det, når jeg satt opp denne 11'rn, at vi har STORT BEHOV for nye spillere!!
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 18. Juli 2008, 13:27 »
Smith er spiss, ikke midtbanespiller. Hvorfor ikke dette:
Gutierrez-Butt-Zog-Milner
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 18. Juli 2008, 14:04 »
Enig med Kristoffer. Zog har fått prøve seg sentralt et par ganger tidligere, og det er kamper jeg husker han spilte godt. Han er en av de med størst potensiale i klubben, og kanskje vil han blomstre sentralt og bli en playmaker vi sårt har trengt lenge. Han er svært god teknisk, rask og har god spilleforståelse i tillegg til en brukbar pasningsfot. På kant tror jeg ikke han får brukt potensialet sitt nok, og i allefall ikke på venstreback! Mot et middelmodig lag som H'pool tror jeg Zog kan briljere på midtbanen, og jeg håper han får sjansen til å vise fram sine kvaliteter offensivt i denne kampen.

Kjenner det er svært lenge siden forrige kamp, når jeg gleder meg sånn til en vanlig vennskapskamp! Vet ikke om jeg vil se juniorene få spille så mye denne kampen som enkelte andre håper på. Edgar kan få prøve seg litt, men det ryktes om at mange andre er utenfor kampform. I tillegg forventes det ikke at Gutierrez skal spille denne kampen, men heller vente til neste treningskamp.
« Siste redigering: 18. Juli 2008, 14:06 av Lerbakk »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 18. Juli 2008, 14:16 »
Leste også at Gutierrez skal vente. Jonas kunne visst egentlig vente en uke med å komme til oss, men valgte å komme nå. Vitner om gode holdninger det.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 19. Juli 2008, 15:38 »
NUFC: Shay Given, David Edgar, Jose Enrique, Steven Taylor, Claudio Cacapa, Damien Duff, James Milner, Nicky Butt (c), Charles N'Zogbia, Oba Martins, Alan Smith
Subs: Fraser Forster, Danny Guthrie, Shola Ameobi, Frank Wiafe Danquah, BenTozer, Callum Morris, Mark Doninger, Jonny Godsmark, Darren Lough

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 19. Juli 2008, 15:45 »
Hvorfor er ikke Owen med?  Benken vår skremmer ikke akkurat vannet av noen, men det er jo forsåvidt positivt at det er så mange unge som kan få sjansen. Jeg tipper på en jevn kamp, men satser på at Smith og Martins dunker inn ett hver før de helt sikket blir erstattet mot slutten av kampen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #13 på: 19. Juli 2008, 15:46 »
Streames kampen?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 19. Juli 2008, 15:55 »
Hvorfor er ikke Owen med?  Benken vår skremmer ikke akkurat vannet av noen, men det er jo forsåvidt positivt at det er så mange unge som kan få sjansen. Jeg tipper på en jevn kamp, men satser på at Smith og Martins dunker inn ett hver før de helt sikket blir erstattet mot slutten av kampen.
Owen og Harper har visstnok fått seg noen småskader på trening denne uka og blir spart.