20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Danny Guthrie  (Lest 51849 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Danny Guthrie
« Svar #240 på: 17. Jan. 2012, 00:32 »
Guthrie set for new toon deal
Newcastle boss Pardew wants midfielder to stay

http://www1.skysports.com/football/news/11095/7436418/

Herlig!

+1

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #241 på: 05. Feb. 2012, 16:50 »
Eg må rett og slett sakse litt frå WBA-kampen hausten 2010, som heldigvis illustrerer at det kan snu til det betre etter ein dårleg periode.

Guthrie 1

Tørr nesten å påstå at vi taper grunnet Guthrie sentralt... Hjelper ingenting å ha god pasningsfot på dette nivået når alt man foretar seg går for lang tid. Har ikke det som kreves. Punktum.

Har stor tro på Gosling og når han blir skadefri vil vi nok ikke se Guthrie med første. Er det noen som foresten vet når han er klar?

Guthrie var helt katastrofal, gjorde ikke noe bra hele kampen. Vil si han også er den direkte årsaken til tapet etter at tabben hans medførte at kampen ble drept. Synes han har fått sjansen sin til å vise seg fram nå, uten å benytte seg av den i det hele tatt.

Danny Guthrie er helt pinlig dårlig. Han har igjen vist at han ikke behersker PL nivå og at han burde kastes på hodet ut av klubben i sommer. Håper nå virkelig at skaden er såpass alvorlig så vi slipper å se det spøkelsesbleke ansiktet hans mere.

Guthrie Er utrolig ræva. Han er helt utrolig ræva. Han burde ikke få spille mer for oss på lang tid.

faens guthrie

Guthrie = ræv

-
Trur eg snakkar på vegne av alle dei som eg har sitert ovanfor her, når eg no seier....:

DU ER TILGITT, MIN ELSKEDE!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 05. Feb. 2012, 16:53 »
Kan si det her også - han har hatt en fabelaktig sesong, leverer knallkamper på rekke og rad og kan styre kamper mot alle lag i PL på sitt beste. Nå ser jeg hva King Kev så i denne karen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• Gjest
« Svar #243 på: 05. Feb. 2012, 16:57 »
Kanskje lage til det samme for Perch?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 05. Feb. 2012, 16:59 »
Perch kan vel fortsatt få prøve å fortsette prestere slikt over tid - men at han er en brukbar back-up per nå på midten, det syns jeg vi kan si  :)

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 05. Feb. 2012, 17:05 »
Som sagt flere ganger, Guthrie har vært som en helt ny mann under Pardew. Vært utrolig god!
Nei.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 05. Feb. 2012, 17:19 »
Er ufattelig imponert. Banens beste spiller i dag etter min mening, og har også vært det i flere andre kamper denne sesongen. Et par måneder til med slikt spill så bør han være inne i landslagsdiskusjonen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #247 på: 05. Feb. 2012, 17:20 »
Hadde aldri forestilt meg at jeg kom til å si dette:

Gi den mannen ny kontrakt A S A P!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 05. Feb. 2012, 19:55 »
Flott samling, Hans! Jeg er naturligvis strålende fornøyd med Guthrie nå, og blir forbanna hvis han ikke blir "tied up". Men jeg står fortsatt for at han var helt utrolig elendig mot WBA, og at vi tapte på grunn av ham.  :P

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 10. Feb. 2012, 09:15 »
Statistic
Cabaye   Guthrie

Pass completion
79 percent   82 percent

Pass completion in final third
62 percent   64 percent

Chances created (open play)
19   13

Ground 50-50s
58 percent   60 percent

Tackle success
65.4 percent   63.3 percent

Nokså jevnt, på Chances created (open play) har jo Cabaye en fordel av at han har spilt flere kamper.

Guthrie has started nine Premier League matches for United. Newcastle has taken 16 points (five wins and one draw) from those games, a return that's more impressive when you consider matches against Manchester City, Manchester United and Chelsea are included.
« Siste redigering: 10. Feb. 2012, 09:17 av Eriksen »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 10. Feb. 2012, 12:51 »
Han har vært fenomenal. Punktum.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 05. Mars 2012, 16:00 »
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Newcastle-wage-shock-Fabricio-Coloccini-earns-TWENTY-TIMES-as-much-as-team-mate-Danny-Guthrie-article318455.html

Newcastle wage shock: Coloccini earns TWENTY TIMES as much as team-mate Guthrie

Danny  Guthrie has exposed the massive gulf in players? wages at table topping Newcastle United.

The midfielder was forced to reveal in court this week that he earned £4,000 a week.

And that means it takes him FIVE MONTHS to earn what Argentine defender Fabricio Coloccini banks in a week.

Guthrie had to go public with his pay packet after being caught for speeding. He was fined £500 and given four points on his licence, after magistrates demanded to know how much he earned and spent. His outgoings were said to be £6,000 a month.

£4,000 i uka er jo helt sykt lite for en såpass god spiller!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 05. Mars 2012, 16:06 »
Det som er sykt er egentlig hvor mye alle andre tjener. Fotballspiller må være det eneste yrket i verden der det reageres på at noen tjener "bare" drøye 2 mill i året.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 05. Mars 2012, 16:07 »
Skulle ønske jeg tjente 150.000 i måneden....
Same old Shearer, always scoring!

Peter

• Gjest
« Svar #254 på: 05. Mars 2012, 16:09 »
Garantert bullshit. Ingen spillere fra Keegan/"den gamle Mike Ashley" tida tjener mindre enn 15k.