20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Danny Guthrie  (Lest 52027 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Danny Guthrie
« Svar #60 på: 17. Sep. 2008, 22:52 »
Synes ikke det er så vanskelig å komponere midtbanen mot WHU jeg. I mine øyne er det Geremi, Butt og Zog som skal spille der.
Og hva gjør vi når Colo hinker av banen mot West Ham etter 18 minutter?
Da må Zog ned på backen, Bassong inn som stopper og Ryan Donaldson må spille midtbane.
DET er jo drømmesituasjonen, er det ikke?
Du har ikke registrert at vi har hentet en spiller ved navn Nacho Gonzalez du kanskje?

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #61 på: 17. Sep. 2008, 22:56 »
Kanskje Donaldson er god for alt vi vet? Mulig Radar kan noe her?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 18. Sep. 2008, 17:10 »
Nacho Gonzales eksisterer knapt nok i min verden. Jeg vet absolutt INGENTING om ham, bortsett fra at han er en ivrig benkesliter på Uruguays landslag. Jeg ser for meg at Sebastian Eguren er på et betydelig høyere nivå enn Nacho Gonzales per dags dato.
Er ikke så sikker på at nachosen er så mye bedre enn våre "egne" juniorspillere.
Han er her på lån, og han må bevise veldig mye før jeg kan ta han med i betraktningen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 18. Sep. 2008, 17:45 »
Nacho Gonzales eksisterer knapt nok i min verden. Jeg vet absolutt INGENTING om ham, bortsett fra at han er en ivrig benkesliter på Uruguays landslag. Jeg ser for meg at Sebastian Eguren er på et betydelig høyere nivå enn Nacho Gonzales per dags dato.
Er ikke så sikker på at nachosen er så mye bedre enn våre "egne" juniorspillere.
Han er her på lån, og han må bevise veldig mye før jeg kan ta han med i betraktningen.

Du er jaggu meg en merkelig skapning!! Nacho ble faktisk kjøpt av Valencia i sommer, det er et ganske bra kvalitetsstempel i mine øyne hvertfall! Hvordan du kan sammenligne han med våre jr.spillere er en gåte...Selvfølgelig er han en bra spiller, ellers ville han aldri blitt hentet til oss heller! Vi må bare finne ut HVOR god han er, og han var ikke så aller verst de minuttene han spilt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #64 på: 19. Sep. 2008, 00:55 »
ser ar faggot vurderer søksmål mot dannyboy... (skysports)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #65 på: 19. Sep. 2008, 10:08 »
Må si meg enig med Joakim.
Jeg synes det er rart at en midtbanespiller i en alder av 26 år, blir kjøpt, så leid ut fordi Valenica ikke finner han god nok.
Det er ikke mye kvalitetsstempel i mine øyne. Greit nok, at Valencia kanskje har en god sentral midt, men den er ikke SÅÅ god. De slet vel litt i fjor?
Når det er sagt, vil jeg gjerne at han overrasker meg. Men jeg har ikke store troa på denne mannen, dessverre :(

Hvis Chris Fagan saksøker Guthrie, må jeg le. At han brakk beinet var jo bare uflaks da (eller flaks, alt etter som hvordan man ser det;) )
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 19. Sep. 2008, 17:29 »
Greit nok, at Valencia kanskje har en god sentral midt, men den er ikke SÅÅ god.

David Silva, Ruben Baraja, David Albelda, Hedwiges Maduro, Edu, Manuel Fernandez, Hugo Viana, Joaquin og Vicente er vel en nokså O.K midtbane, vil jeg nå si....

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 19. Sep. 2008, 17:46 »
Hehe, at Hugo Viana er foran Nacho i køen i Valencia er litt av et kvalitetsstempel :P

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 19. Sep. 2008, 17:59 »
Haha, joda. Men nå er ikke Viana den samme som han var i Newcastle, da... :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 19. Sep. 2008, 19:09 »
Nei, han er ikke det. Han er betydelig dårligere.
Og det burde si sitt.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 19. Sep. 2008, 19:17 »
Nei, han er ikke det. Han er betydelig dårligere.
Og det burde si sitt.

Du har fulgt gutten godt eller?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 19. Sep. 2008, 19:20 »
Såvidt jeg har sett har han knapt nok spilt fotball de seneste sesongen. Verken for Valencia eller for det tegneserielaget han vel var utlånt til. Såvidt jeg har forstått har karrieren hans gått i bratt nedoverbakke etter at han ankom Newcastle, og selv om bakken kanskje har slaket ut noe, kan jeg ikke se at den har begynt å gå oppover igjen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 19. Sep. 2008, 19:26 »
Han har faktisk spilt en god del landskamper for et av verdens beste landslag! Han er i en veldig god klubb og hadde i fjor en seriøs skade, da han var på utlån, derfor ingen suksess i Osasuna eller det du kaller tegneserielag.

Viana har fått mye ufortjent dritt blant Newcastle folk. Han er en bra spiller, og jeg hadde lett tatt han tilbake nå. Spania er nok mer hans gate, PL ble for tøft for han, men vi skal også tenke på at han kun var 19 år da han kom.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 19. Sep. 2008, 19:29 »
Viana har vært en forferdelig spiller i Spania, uten tvil.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 19. Sep. 2008, 23:06 »
Han har faktisk spilt en god del landskamper for et av verdens beste landslag! Han er i en veldig god klubb og hadde i fjor en seriøs skade, da han var på utlån, derfor ingen suksess i Osasuna eller det du kaller tegneserielag.

Viana har fått mye ufortjent dritt blant Newcastle folk. Han er en bra spiller, og jeg hadde lett tatt han tilbake nå. Spania er nok mer hans gate, PL ble for tøft for han, men vi skal også tenke på at han kun var 19 år da han kom.

Herlig ironi
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."