20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Danny Guthrie  (Lest 52787 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Danny Guthrie
« Svar #30 på: 15. Sep. 2008, 20:30 »
Nå har vi altså på midtbanen vår to spillere fra Liverpool. begge er gærne, og begge gjør hva de kan for å bygge opp NUFC som nye "crazy gang"

Lurer på hvor lang karantene Danny Boy vil få, og om han også blir anmeldt for violent conduct?
Blir så lei av alle skandalene

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 15. Sep. 2008, 20:34 »
Skandaler for helvette? Nå må vi slutte å blåse opp dette så jævli da!

Alle kan få et raseriutbrudd ibland, bare se på Kvisvik i går også. Ikke rart at Guthrie hadde litt sinne etter alt som har skjedd den siste tiden!

Guthrie er jo en rolig og god spiller til vanlig, så det innlegget du kom med der er noe av det dummeste jeg har lest, bjørni!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #32 på: 15. Sep. 2008, 20:35 »
Da er du isåfall gal

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 15. Sep. 2008, 21:13 »
Noen skandale vil jeg så absolutt ikke kalle det. Skal ærlig innrømme at jeg synes den taklinga var konge, som en slags demonstrasjon både over den begredelige kampen og litt også om uføret vi er inne i. Selvsagt er det uheldig at Fagan ble skadet såpass alvorlig som det meldt om (kan det være tilfelle etter at han reiste seg igjen så fort?), og det vil nok bidra litt til skjerpelse av straffen og omdømmet til godeste Guthrie og klubben. Men Guthrie gjør nok forhåpentligvis ikke dette til en vane, og jeg synes det er gledelig å se hvordan enkelte av spillerne faktisk bryr seg om klubben. Det vil selvsagt være der og da, med fornuft hadde det jo gagnet klubben om han hadde besinnet seg og unngått en suspensjon. Men vi lever i nuet, og der og da var nok dette Guthries måte å uttrykke sin frustrasjon på.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 15. Sep. 2008, 23:09 »
Da er du isåfall gal
Jeg er gal fordi?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 16. Sep. 2008, 16:28 »
Jeg tror nok helt klart at Guthire hadde mye sinne innabords. En del skyldes nok de siste dagers utenomsportslige hendelser.
Og den andre delen skyldes helt klart Fagan himself, som gikk 100% inn for å terge på seg Newcastle-spillere som helt tydelig var preget av konflikten innad i klubben, og det faktum at de hadde mistet en manager jeg tror de alle likte svært godt.

Chris Hughton kunne kanskje tatt med seg spillerne til en landsby i Rwanda, for å slippe unna pressen. Men jeg tror ikke det hadde hjulpet stort.

Foreløpig var dette utelukkende en engangshendelse fra Danny Guthries side. Og da er det ingen skandale. Hva er det som gjør Guthrie "Barton-gal" bare på grunn av at han mister hodet ved én eneste anledning?
En skulle jo kanskje tro at det var Nicky Butt som var den mest sannsynlige kandidaten til å ekspedere Fagan. Men han gjorde det ikke.
I stedet ble det Guthire det kokte over for. Blandingen av et surt tap for et jævlig dårlig Hull-lag, som knapt nok satte Given på prøve overhodet i løpet av 90 minutter, utenompsortslige hendelser og internt bråk, uro i spillergruppa pga av disse hendelsene og sikkert en viss skuffelse over egen innsats gjorde at raseriet ikke lot seg stoppe. Følelsene tok overhånd, hjernen tok time-out og Guthrie gjorde det han gjorde.

Jeg vil tro han er en angrende synder. Og jeg vil tro han innså ganske kort tid etterpå at han hadde gjort noe inn i hampen dumt.
Både for seg selv og for klubben.
Mulig lagkameratene mente at Fagan fortjente det. Og det er mulig han følte det sånn selv også.
Selv om det på ingen måte forsvarer det han gjorde.
Hvis du spør Danny Guthrie selv, er jeg helt sikker på at han vil si at han angrer på det han gjorde, og at han overhodet ikke er stolt av det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 16. Sep. 2008, 17:17 »
Det har han jo også sagt nå i ettertid. Ville prate direkt  med Fagan for å beklage seg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #37 på: 16. Sep. 2008, 19:28 »
Ok - bare for å forklare mitt innlegg overfor:
Jeg dro den litt langt i og med at begge er fra Liverpool, og at begge har opptredd voldelig, med de følger det vil få for karantene, anseelse og negative skriblerier. I tillegg til "skandale"elementet ved karantenen, er det jo også elementet ved at vi mangler folk på midtbanen fra før, sånn at vi blir skikkelig i beit.

Når vi da alle kjenner engelske media, og deres vinkling på slike ting, så vil jeg i høyeste grad kalle det en skandale for klubben og spillerene selv. (Eller tror dere at de bagatelliserer dette, siden det er spå mange andre skandaler fra før...)
Vi har nå mistet signeringer pga at vi har Barton i klubben, og hvis vi blir kjent for å være noen villbasser, så ser jeg ikke bort i fra at vi vil miste flere signeringer.

Det er greit at det er første gangen dette skjedde med Guthrie, men det var totalt unødvendig, og jeg håper klubben gir ham maks lønnstrekk. Det virker som at flere på dette forumet ikke greier å se objektivt på hvordan våre egne spillere opptrer, men spør en nøytral tilskuer, og han vil kalle dette en skandale.

Cantona gjorde sin feil bare en gang han også...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 16. Sep. 2008, 19:33 »
Det er INGEN, absolutt INGEN jeg kjenner som ikke er Newcastle fans som kaller dette en skandale...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #39 på: 16. Sep. 2008, 19:40 »
Da gir jeg opp....
Jeg kjenner iallefall mange som mener at det er det, men la det være med det. Vi er uenige, og blir nok ikke enige om dette punktet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 16. Sep. 2008, 19:44 »
Kjenner du virkelig mange som mener at taklingen til Guthrie er en skandale? Da begynner jeg virkelig å lure...Et hundredels sekund frustrasjon og vi snakker en skandale...Da begynner jeg å lure...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #41 på: 16. Sep. 2008, 19:49 »
Hva hvis det viser seg at Faggot blir idrettsinvalid? Ville du brukt samme uttrykk om det Roy Keane gjorde mot Alfi Håland?
Stikk fingern i jorda. Den slags oppførsel er ikke tolerabel, selv om hodet koker et øyeblikk. Jeg synes Guthrie er et godt kjøp, og jeg sier ikke at han skal få sparkemn, men at han laget skandale for klubben, det står jeg på. Før var vi manga fans sitt 2.favorittlag, men det blir det nok gradvis en slutt på slik som styret og enkelte spillere holder på.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 16. Sep. 2008, 19:51 »
Selvfølgelig er det ikke akseptabelt med slik oppførsel, men det er også langt i fra noen skandale i mine øyne.

Anthony

• Gjest
« Svar #43 på: 16. Sep. 2008, 22:21 »

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #44 på: 16. Sep. 2008, 23:34 »
Noen som har et youtube-klipp eller noe sånt av taklingen?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.