20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Danny Guthrie  (Lest 52770 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Danny Guthrie
« Svar #15 på: 04. Aug. 2008, 15:29 »
Jeg tror Danny, med tiden, kan bli en habil playmaker. Han har gode pasninger, godt overblikk, og virker å være rolig med ballen. Det er positivt. Han har selvsagt langt igjen ennå, og går selvfølgelig bak Barton i køa. Men jeg har tro på gutten. Han virker å ha noe for seg. Og jeg tror fremtiden hans ligger som playmaker.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 04. Aug. 2008, 15:30 »
King Kev har jo hinta frempå om at han kan fungere som holdende midtbanespiller da. Selv har jeg enda ikke fått sett noen kamper av Newcastle i år, så jeg kan da ikke fastslå noe som helst.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #17 på: 05. Aug. 2008, 14:24 »
Har litt sansen for det kjøpet her.En ung å forsåvidt talentfull spiller for fremtiden!.Har også erfaring fra PL.Ypperlig squad player men mulighet for fast spill for første laget ved overaskende godt spill.Artig om han hadde blitt overaskelsen i år:-).

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 05. Aug. 2008, 15:15 »
King Kev har jo hinta frempå om at han kan fungere som holdende midtbanespiller da. Selv har jeg enda ikke fått sett noen kamper av Newcastle i år, så jeg kan da ikke fastslå noe som helst.
Jeg kan forstå at Keegan sier det, for han har ligget dypt i banen i kampene mot Hertha og Mallorca. Men jeg tror likevel at han kan bli en god offensiv midtbanespiller.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 12. Aug. 2008, 03:03 »
Värt inne på nufcblog og der er ihvertfall de fleste engelske supporterne veldig imponert over Guthrie..Og jeg tror han starter mot Man U om vi ikke får inn en stjernespiller på midten i löpet av de närmeste dagene.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 12. Aug. 2008, 10:11 »
I så fall vil eg stjernespilleren i lag med Guthrie sentralt !

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 12. Aug. 2008, 16:43 »
Jeg også, men jeg tviler på att Butt blir benket..Vi trenger tross allt en rutinert def. midt mot Man U, ellers blir det nok stygge tall imot. Er fullt klar over att det ble stygge tap i fjor også, men tror vi har ett bedre LAG i år og mer selvtillitt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 12. Aug. 2008, 16:50 »
Hvis den stjernespilleren som kommer inn er en defensiv midtbanespiller, så er det greit. Men vi må for Guds skyld ikke gi Guthrie rollen som anker. Kjøper vi inn en kreativ, offensiv midtbanespiller, skal vedkommende spille sammen med Butt. Noe annet er selvmord. I hvert fall på Old Trafford.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 12. Aug. 2008, 16:52 »
Koffor må vi absolutt ha ett anker og en offensiv midtbanespille ?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 12. Aug. 2008, 17:16 »
Vi MÅ ikke på død og liv ha en sånn kombinasjon. Men jeg vil se spillere som Guthrie og Barton lenger fram på banen. Begge har gode skudd og begge kan være kreative på sin måte. Jeg synes ikke noen av dem kler en defensiv rolle. Kjøper vi Arshavin vil det være selvmord å bruke en type som Guthrie eller Barton sammen ham. En spiller som Arshavin er ingen typisk sentral midtbanespiller. Han er en veldig offensiv midtbanespiller, kanskje mer en "hengende spiss", enn en sentral midtbanespiller. Dermed trenger vi en med klare defensive oppgaver som ligger bak ham i banen. En rolle som Butt er den klart beste til å bekle av de spillerne vi har per dags dato.

Mot lag som Man Utd mener jeg også det kan være en fordel å bruke et rent anker, sånn at vi har en ekstra forsvarsspiller. Det betyr likevel ikke at vi ikke kan angripe på Old Trafford. Det er fullt mulig å bruke offensive backer, offensive kanter og en offensiv sentral midtbanespiller i tillegg, for å angripe med.

Hadde vi hatt Emre hadde han helt sikkert kunne spille sammen med Guthrie eller Barton, med stort hell. Det ville ikke blitt helt ulikt kombinasjonen Parker-Emre, som spilte altfor få kamper sammen.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 21. Aug. 2008, 15:30 »
Jeg har trua på denne karen!

Mer trenger jeg ikke å si  8) 8) 8) 8)!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #26 på: 26. Aug. 2008, 07:00 »
Danny har faktisk overraska meg.Han viser mye lovende takter og ser ut til å bli en viktig spiller for oss i fremtiden!.Virker som vi har gjort et varp her ;D

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 26. Aug. 2008, 12:51 »
det va 3m £ vi betalte ? jeg er mektig imponert over han :) gjør alt så enkelt å ryddig

Anthony

• Gjest
« Svar #28 på: 29. Aug. 2008, 17:44 »
Veloso og Guthrie ville absolutt blitt en fin duo på midten...

::)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 29. Aug. 2008, 20:12 »
Hehe. Lukter svidd av den duoen ja.
Ser likevel ikke for meg at det blir noen realitet med det første...